Stránka 1 z 1
Napsal: ned 03.08.2014 15:49
od keecer
Ahoj kluci potrebuju zjistit kolik cca vyjde prace + material a vse okolo proste sakum prdum vymena pistnich krouzku na e36 328. Mam moznost ji levne koupit. Diky za odpovedi.
Napsal: ned 03.08.2014 16:35
od Design
To nejsou jen pístní kroužky to je kompletní generálka motoru!
Napsal: ned 03.08.2014 16:49
od keecer
je na tom udelana komplet hlava ventily atd. asi mesic to je a jsou v haji pistni krouzky ted.
Napsal: ned 03.08.2014 23:53
od Design
Vybrus valcu, vyuhlovani ojnic, šaly, brus kliky, nove olejove čerpadlo +vodní, rozvody, idealne srovnat blok + palici jestli neni coz asi teda je veskere tesneni a gufera idealne nova spojka + setrvak. a urcite jsem neco zapomel
Napsal: pon 04.08.2014 00:44
od marecekoi
No to je asi lepší koupit jinej motor

Napsal: pon 04.08.2014 11:08
od Design
Levnejsi urcite.
Napsal: pon 04.08.2014 19:08
od tanner540i
Vzdy me pobavi myslenka vymeny pistnich krouzku bez honovani..
Napsal: pon 04.08.2014 19:19
od mira328
marecekoi píše:No to je asi lepší koupit jinej motor

no a ten na tom bude stejně

Napsal: pon 04.08.2014 22:18
od assassin_tl
tanner540i píše:Vzdy me pobavi myslenka vymeny pistnich krouzku bez honovani..
On i ten vybrus na nikasilovym motoru neni takova banalita

Napsal: úte 05.08.2014 00:03
od Design
Nevim jak to stoji u tohoto motoru ale me go motoru z meho byvaleho 200sx s14 nissanu do puvodniho stavu stala vic jak 60t
Napsal: úte 05.08.2014 08:37
od jawamaniak22
Nechci se tu s nikým hádat, čistě ze zajímavosti bych se chtěl zeptat proč je potřeba dělat výbrus válců s výměnou kroužků? je jasný že tohle bylo potřeba na starých jawách, trabantech atd. kde ve válci byl hmatem u horní úvratě cítět schodek ale u těchto motorů který i při nájezdu 250tkm+ mají po celé délce válce krásně zřetelné stopy po honování v nikasilu, tak myslím že to ztrácí smysl, nebo se pletu? díky
Napsal: úte 05.08.2014 12:18
od dcalibra
jawamaniak22 píše:Nechci se tu s nikým hádat, čistě ze zajímavosti bych se chtěl zeptat proč je potřeba dělat výbrus válců s výměnou kroužků? je jasný že tohle bylo potřeba na starých jawách, trabantech atd. kde ve válci byl hmatem u horní úvratě cítět schodek ale u těchto motorů který i při nájezdu 250tkm+ mají po celé délce válce krásně zřetelné stopy po honování v nikasilu, tak myslím že to ztrácí smysl, nebo se pletu? díky
Taky by mě to zajímalo, teď jsem měl rozebranou M50 z roku 1992 a válce měly zřetelné stopy po honování a vypadaly jak nové, podotýkám vypdaly (nové jsem ještě nikdy neviděl

)
Napsal: úte 05.08.2014 17:48
od Design
Je to vše o poměření jestli je to vše v pořádku pak se to honovat nemusí ale pakliže už to delam tak to delam asi i proto aby mel motor dobre tlaky. A ad mi nikdo nevyklada ze motor ktery ma najetych 250t ma tlaky jako novy motor

Napsal: úte 05.08.2014 20:46
od dcalibra
Design píše:Je to vše o poměření jestli je to vše v pořádku pak se to honovat nemusí ale pakliže už to delam tak to delam asi i proto aby mel motor dobre tlaky. A ad mi nikdo nevyklada ze motor ktery ma najetych 250t ma tlaky jako novy motor

Jen mě zajímalo kdyby teda někdo vyměnil jen kroužky jestli je tam nějaká hrozba poškození (vydření) nebo jen hrozí, že to bude bez efektu. Někde jsem tu četl topic kde někdo řešil šílenou spotřebu oleje na M54B30, dotyčný psal, že vyměnil kroužky, separátor a tím snížil spotřebu oleje na minimum.
Napsal: stř 06.08.2014 12:30
od Paty
předpokládám že se jedná o motor který má hlinikový blok s nikasilem?
Pokud je nikasil v pořádku a není nikde nic vydřené a žádný velký schod a nadměrná ovalita válce.
Tak výměna kroužků, kluzných ložisek co jsou na klice, generálku hlavy jako jsou gufera okolo ventilů zabroušení ventilů atd. a jiných nových těsnění a nemůže to brát olej ani za nic.