Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 31.07.2014 10:30
od stangto
Caute chalani,

mam problem s mojou 316i predface. Klepe mi za studena ako hnusny stary diesel, ked sa uplne zohreje prestane. To klepanie sa postupne objavi, zosili, klepoce a nahle prestane. Takto sa to opakuje az kym sa nezohreje. Strasne mi to lezie na nervy.
Olej mam meneny,10w40 filter odvetrania klukovej skrine detto. Nestretli ste sa s tym uz? Uplne ma to vytaca...

dik vsetkym za postrehy

klepe do 0:20 potom zacne v 1:00

https://www.youtube.com/watch?v=wtGvgR- ... e=youtu.be

Napsal: stř 06.08.2014 22:04
od stangto
nikto nic :?:

Napsal: pát 08.08.2014 12:06
od pepino5xx
Hydroštely?

Napsal: pát 08.08.2014 22:05
od Design
To budou hydroštely. Zkus tam dat Liqui Moly MOS2 10w40 mohlo by se to po tom trošku ztišit.

Napsal: sob 09.08.2014 21:59
od stangto
dik za reakciu, vysvetlite mi prosim co su tie hydrostely? je to vec co sa nemeni/neoplati? nenecha ma auto niekde vysiet?

Napsal: ned 10.08.2014 11:59
od pepino5xx
Tlakem oleje vymezuje vůle vačka-ventil, po staru se muselo seřizovat, tohle dělá samo.
Jeden stojí cca okolo 300kč.
Zkusil bych ten jiný olej prvně.

Napsal: ned 10.08.2014 18:29
od stangto
Ten co pise Design?
Keby som to chcel menit, tak je to niekde zakopane v motore alebo to nie je taky problem pre zrucneho servisaka?

dik

Napsal: ned 10.08.2014 20:20
od odapoz
No já bych tam zkusil dat 5w40, je řidší takze se to natlakuje rychleji a nebude to cvakat. Jinak nejrozumnější oprava je koupě jinýho motoru, případně auta

Napsal: ned 10.08.2014 22:58
od Design
No ale to je blbost ono jde oto že když to cvaka tak hydroštel neudrži olej a proto cvaka proto bych zkusil ten olej co rikam.

Napsal: pon 11.08.2014 02:43
od odapoz
Soudím podle vlastní zkušenosti, mel jsem 10w40 v m52b25, výjimečně se ozvaly hydrostely chvili po nastartování, po výměně na 5w40 se neozvaly už nikdy

Napsal: úte 12.08.2014 22:00
od stangto
teraz aby som skusil obidva :roll:
Radsej by som to vyriesil ich vymenou. Na slovenskom fore jeden pisal, ze to vymenil za 80e, cca 2000kc je to uplne nerealne? resp. Neviete mi poradit cislo v etk?

Napsal: stř 13.08.2014 11:04
od Dabler
hydra se zalepi smesi dehtu pri spatne zvolenem oleji, pripadne prodluzovani vymennych intervalu, pri vetsi zatezi motoru s absenci olejoveho chladice. , vymenou oleje za jiny s lepsimi cisticimi vlastnostmi je mozna ,ale ne zcela ucinna. idealni je vymena za nove a pred montazi do motoru natlakovani olejem pouzivanym v nem. od vyroby jsou napustene nejakym mineralnim olejem jen pro konzervaci. jinak kdyz se veme kontrukcne hydraulicke zdvihatko tak je takrka nemozne aby se jeho vnitrnosti vycistili dukladne jen vymenou za jiny olej v motoru, ci pouziti kdejakych zazracnych pripravku.