Stránka 1 z 1

Napsal: stř 23.07.2014 13:04
od rejza
Stale se mě hodně nepříjemná věc mám e46 330ci auto mám cca půl roku vše vpohodě, rozhodl jsem se dát do auta plyn zajel jsem do Prahy dal tam plyn pojezdil po praze 100km vše super a žádný problém. Jedu po dálnici domů a po 100km mě blikne kontrolka oranzova malo kapaliny v chladici tak zastavím asi po 30km na benzince a pára z motoru a voda stříkala přes víko, tak jsem hodinu počkal nechal schládnout dolel cca 800ml vody nastartoval nechal chvíli bezet motor vše ok kontrolka nesvítila pokračoval sem dále a po pár kilometrech ručička teploty na max a svítí a zase pára z motoru :( tak jsem zastavil na první benzince cca 15km při dojezdu už mě to i zdechl motor tak to už jsem dal tedy nejel zavolal jsem si odtahovku. Která mě zavezla auto do nejbližšího servisu ráno volali, že opravdu necirlkuluje voda tak vymění pumpu a i termostat + praskla hadice nějaká kde je odvzdušnovací ventil který tlakem praskl a stříkalo to i s z tama no a další den kdy tam dali ty díly volali, že mají horší zprávu, že to nepomohlo, že to bude bud tesnění pod hlavou nebo prasklá hlava dojel jsem se tedy podívat řekli co a jak zkusil to nastartovat tlakovalo se to nedrželo otáčky, bílí kour z výfuku a voda bublala a přetékala z výka... Zítra mají volat s kalkulaci ceny a dalším průběhu...
Zajímalo by mě pár věci tedy než se dozvím další špatné zprávy :( . Mohlo to způsobit nějak ten plyn namontovaný den předtím nebo je to spíše nahoda ? Kolik cca mám počítat s opravou v případě prasklého tesnění ? A v případě prasklé hlavy ? Mohlo se tím posrat ještě něco více ? Stalo se Vám někomu neco podobného ? Jinak auto mám 200km od domovu , vystřídal jsem za dva dny dva hotely zjištoval taxiky atd. nepřeji fakt nikomu... Děkuji všem za rady.

Napsal: stř 23.07.2014 14:05
od MattyX
Plynem jako takovým by to být nemělo... leda, že by tam byla nastavena extrémně chudá směs, kdy by se pak mohlo upálit těsnění. Pak je možnost že při montáži LPG nebyla nasazena zpět správně nějaká vodní hadice, tama utekla voda a upeklo by se to (ale vidím to jako méně pravdopobné pokud jsi dolíval jen necelej litr a muselo by to být uvařený několik desítek km...).

Výměna těsnění a oprava hlavy na M54 je tady popsaná ve FAQ, tak si můžeš udělat představu o tom, co to zabere a kolik to bude stát. Jsou s tím spojená nějaká těsnění, případvky a pak se zjistí něco jiného (při sundání hlavy je dobrý rovnou udělat částečnej repas opotřebovaných dílů atd.)