Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 17.07.2014 22:43
od Rainbow
Zdravím, mám problém s přehříváním motoru. 325I vanos sedan, naj.236tis. r.v.93 , Sahara nespíná, voda se v autě vaří, motor tlakuje vodu v autě (voda se neztrácí,bílí kouř z výfuku nejde, v oleji není voda). Dolili jsme kapalinu odvzdušnili, auto drží 90° po čase jde na 100°. Po jízdě oddělám šroub na odvzdušnění na sahaře a vylítne 2m proud vody, asi 2l. Vím že něco vyteče, ale tohle je moc. Poraďte prosím. Někdo straší s prasklým těsněním pod hlavou, někdo říká že by mohl stačit termostat. Děkuji za všechny komentáře.

Napsal: čtv 17.07.2014 23:08
od Fx
Mám dotaz - jakou dedukcí jsi dospěl k hodnotám 90 a 100 stupňů? Budík teploty nemá lineární charakteristiku.

Napsal: čtv 17.07.2014 23:11
od Rainbow
Fx píše:Mám dotaz - jakou dedukcí jsi dospěl k hodnotám 90 a 100 stupňů? Budík teploty nemá lineární charakteristiku.
Odhad :D a diagnostika :P

Napsal: čtv 17.07.2014 23:14
od Fx
Řešil jsem to na stejném typu motoru (ale 2,0) a nakonec to byl termostat, který otvíral pozdě (při vyšší teplotě). Kvůli tomu se tlakoval okruh a pořád dokola praskalo koleno, v kterém je termostat schovaný.

Napsal: čtv 17.07.2014 23:16
od Rainbow
Fx píše:Řešil jsem to na stejném typu motoru (ale 2,0) a nakonec to byl termostat, který otvíral pozdě (při vyšší teplotě). Kvůli tomu se tlakoval okruh a pořád dokola praskalo koleno, v kterém je termostat schovaný.
Doufám že to bude jen termostat mno, dnes jsem ho objednal pro jistotu jsem se chtěl zeptat ostatních :)

Napsal: čtv 17.07.2014 23:17
od Fx
Tak hlavně jestli jsi objednal správný. Na tom motoru, kde jsem to řešil, byl nový, ale objednaný špatně - otevíral správně, ale pro ten motor byl určený jiný.

Napsal: čtv 17.07.2014 23:24
od Rainbow
Fx píše:Tak hlavně jestli jsi objednal správný. Na tom motoru, kde jsem to řešil, byl nový, ale objednaný špatně - otevíral správně, ale pro ten motor byl určený jiný.
Můj mechanik, kdyžtak mu to omlátím o hlavu :D