Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 17.07.2014 20:52
od Bougee
Zdravim.
Koupil jsem si na popojizdeni e36 316ku.
Krome toho ze to ma maly vykon, tak to za jizdy pri seslapnuti plynu az na podlahu to nejede zcela plynule, cuka to a myslim si, ze to jede bez problemu az od 5.ooo otacek a vic.
diagnostika hlasi pouze chybu airbagu

Chci se zeptat zdali to muze byt jen sanim falesneho vzduchu, nebo spatnou vahou vzduchu, ale spis tim, ze by to jelo jen na 3 valce?

Dekuji za odpoved.

Napsal: čtv 17.07.2014 23:13
od Design
Vymenit palivovy filtr do nadrže nalit čistič pal. soustavy a vstřikovaču vymenit svičky a pak uvidiš.

Napsal: čtv 17.07.2014 23:16
od Foldas
Může to dělat váha vzduchu, díra v sacím traktu, jestli se ti zdá že to jede semtam na tři válce tak zkontroluj a proměř rozdělovač, zapalovací kabely. ještě potenciometr škrtící klapky lambda sonda. Tlak paliva na liště při plném zatížení

Napsal: pát 18.07.2014 05:47
od Bougee
při studeném motoru to cca 4 sekundy běží normálně, pak jako by to chtělo chcípnout, spadnou otáčky, a pak se to zase normálně rozjede a zase po 4 sekundách to samé. palivový filtr vyměním a svíčky také. zkusím i váhu vzduchu.

Napsal: pát 18.07.2014 13:35
od Foldas
tohle vypadá na díru v sání

Napsal: ned 20.07.2014 06:07
od Bougee
poznám díru v sání a špatným těsněním nebo to radši hodím mechanikovi?

Napsal: ned 20.07.2014 08:59
od starML

Napsal: pon 21.07.2014 05:34
od Bougee
Prostudoval jsem si ten odkaz. Super clanek.
Odpovida to me situaci s tim, ze na max otacky musim dlouho cekat. Je moznost to nejak overit? Treba ze by se ten elektromagneticky ventil, ovladajici DISA klapku, odpojil?

Jsem zatim jen amater, ale logicky vyplyva z Tveho clanku, ze po odpojeni elektromagnetickeho ventilu by mel jen klesnout vykon a nebo se situace nezmeni pokud je spatny ten ventil.

Jsem blizko?

Dekuji za odpoved

Napsal: pon 21.07.2014 20:14
od starML
- najdi ten elektromagnetický ventil a odpoj konektor
- vezmi si někde 12 Voltů a "nadráždi" kontak toho elektroventilu => musí cvakat
- najdi a rozpoj hadičku mezi tou podtlakovou komorou s membránou a elektroventilem
- zkus třeba pusou vtáhnout vzduch z té hadičky připojené k podtlakové komoře=> musíš cítit odpor, protože teď se musí pohnout to táhlo DISA klapky, zpátky ho tahá pružina
- pokud budeš tahat vzduch bez odporu => je prasklá ta membrána

Napsal: úte 22.07.2014 14:15
od Bougee
takže to můžu vyzkoušet třeba když to přípojím místo předního světla?

Napsal: úte 22.07.2014 14:46
od Foldas
jo

Napsal: stř 23.07.2014 14:44
od Bougee
obě hadičky jsou zpuchřelé, tu jednu jsem zatím vyměnil za hadičku z ostřikovačů.
membrána bude asi dobrá, cítil jsem odpor když jsem do sebe tahal vzduch.

bohužel na ty kontakty jsem se nedostal, protože tam ze shora není vůbec vidět a já nevím jak to vyndat. zítra koupím nějaké dva dráty a mini krokodýly k nim.

Napsal: stř 23.07.2014 16:36
od Bougee
tak jsem to vyzkoušel.
ze začátku to cvaklo asi třikrát za sebou a pak už jen jednou po každém zapojení proudu.

kromě zpuchřelých hadiček, co by to mohlo ještě dělat?

Napsal: ned 27.07.2014 17:14
od Michaelbmw
Ahoj, mám 316i motor m43b16 auto mi taky cukalo a jelo že nejelo. muj problém byl...prasklá hadice od váhy vzduchu k motoru, po výměně zlepšení, ale pořád to cuká tak jsem změřil komprese a jeden válec nenatlačí takže to jde na tři a to je příčina mého cukání...ty jsi si měřil tlaky :?: :?: