Stránka 1 z 1

Napsal: úte 15.07.2014 16:14
od Walis
Zdravím,
jakožto laik se chci zeptat co by mohlo být příčinou hlasitého syčení od motoru při akceleraci od 1,5k otáček a výš. Zvuk zdá se vychází přímo z motorového prostoru před řidičem. Tímto to začalo pár dní zpět a teď se přidal i dým z výfuku (předtím nebyl žádný nebo minimálně) zbarvený do hněda, lehce ubyl i výkon i když to je možná jen pocit...budu vděčný za jakýkoliv tip, nápad, podezření...díky moc

Napsal: úte 15.07.2014 18:27
od beny-maser
netěsnost na vedení vzduchu od turba do motoru, motor má málo vzduchu proto to čmoudí
musíš hledat

Napsal: stř 16.07.2014 09:33
od petr-mat
Viděl bych to stejně. Stejný problém jsem řešil cca před rkem a byla to prasklá hadice od EGR ventilu do intercooleru.

Napsal: stř 16.07.2014 20:47
od Walis
Problém vyřešen - prošly sme hadice a děravá byla vzduchová hadice od posilovače brzd - výměna problém nevyřešila, takže sme pokračovaly dál a hlavní příčina bylo děravé koleno z turba do sání.
Měl sem v minulosti menší požár od špatně zrepasovaného startéru takže proto to vypadá že to mám jako cedník :D Díky za podporu :)

Napsal: pon 06.10.2014 20:49
od landys
A koukala jsi i na sání? Mě to kvílelo u sání, pro jistotu jsem měnil ty kulaté i obdélníkové těsnění. Ucházelo to u 5. válce tím kulatým u vstřiků, byl tam pěkně zaplácanej motor.
Stejně jako jsi to měla ty i u mě bylo prasklé koleno sání na levé straně, bohužel byl problém sehnat to správné, protože značení původního nebylo dle RealOEM. Proto mě nejdřív dorazilo to menší, pravé, co je před Intercoolerem. Než se koleno vyměnilo, byl úplně černý zadek auta:-)
Ještě to ale nepřestalo a je prý ještě nějaká netěsnost u EGR ventilu a u turba. Ach jo, když se to sere, tak rovnou všechno :-(