Stránka 1 z 1

Napsal: pát 27.06.2014 10:18
od bawou
Zdravím, chci požádat o radu, zda je možné vymontovat velký BC z e36 325tds a namontovat do e36 325i tak aby funkoval jak má. Snažil jsem se tento problém najít ale neúspěšně.
Dočetl jsem se tady, že problém by mohl nastat v případě jiného počtu válců.
V mém případě mám ale stejný počet válců (tedy 6) ale rozdílné palivo. Může to být problém? bude výpočet spotřeby, dojezd, atd funkovat správně?
Díky za rady

Napsal: pát 27.06.2014 10:41
od jawamaniak22
vše bude fungovat jak má, stačí jen v servisním menu v určité kolonce změnit hodnotu která je daná pro určitou motorizaci podle které to právě počítá spotřebu atd., někde na netu to najdeš a nebo někdo jiný poradí, já to ted nemůžu dohledat....

Napsal: pát 27.06.2014 10:57
od Miguel
Pokud se nepodaří upravit korekci spotřeby v servisním menu je potřeba BC překodovat na dané auto (to kdyžtak dělám).

Napsal: pát 27.06.2014 11:06
od matiz
rozhodne je nutne jej prekodovat, jinak to ukazuje nesmysly. Taktez ctyrval versus sestival.

Napsal: pát 27.06.2014 13:09
od bawou
máte na mysli funkci 20 v servisním menu palubního počítače, kde se mění ten koeficient?
dle vzorce: nový koeficient = starý koeficient * ( reálná spotřeba / spotřeba na BC )

nastavení konkrétní motorizace by mi přišlo lepší. Jawamaniak22 víte více informací o tomto způsobu?

jestli je to tak, dalo by se říct že že jsou všechny BC stejné (není mezi nimi rozdíl) a až v Mnichově po zasazení do konkrétního auta, s konkrétním motorem, se nastavovaly.

Napsal: pát 27.06.2014 13:27
od jawamaniak22
jo jo myslel sem přesně to s tím koeficientem

Napsal: pát 27.06.2014 20:55
od TeggyM3
pokud se koduje tak je jedno jestli je z 4válce nebo R6, diagnostikou se tam nakoduje přesně motor

jinak to že stačí jakykoliv 6válec (bez kodovani) je taky volovina mám na B20 BC z B32 (M3) a ani mi na to nestačily korekce (pořád to byl velký rozdíl cca + 3litry ) a teprvé s kodováním jsem to až vyřešil kdy se tam prostě nastavil M50B20, je to vždy lepší nakodovat (a nastavit seriový 1000 koeficient) než něco ladit koeficientem. Ale zase právda neumí to každý (dostat se do BC).

Napsal: pon 30.06.2014 11:14
od Miguel
Přesně tak, protože korekce se používá pouze pro doladění reálné spotřeby vs co ukazuje BC.

Napsal: pon 07.07.2014 11:00
od bawou
tak jsem pořídil BC. Starý panel s check kontrolem s teploměrem jsem vyndal a místo něj zapojil koupený velký BC. Zapojil jsem jen černý konektor protože bílí nemám. S velkým očekáváním jsem čekal co se bude dít a nic... BC se ani nerozsvítil, na připojení vůbec nereaguje.... tak mě napadá jestli je vůbec funkční?

Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...

Napsal: pon 07.07.2014 11:01
od bawou
tak jsem pořídil BC. Starý panel s check kontrolem s teploměrem jsem vyndal a místo něj zapojil koupený velký BC. Zapojil jsem jen černý konektor protože bílí nemám. S velkým očekáváním jsem čekal co se bude dít a nic... BC se ani nerozsvítil, na připojení vůbec nereaguje.... tak mě napadá jestli je vůbec funkční?

Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...

Napsal: pon 07.07.2014 11:48
od Design
Nechci zakladat nove tema ja mam dotaz jiny. Pokud auto nema vubec BC da se tam dat? Pokud ano co je vše k tomu potreba diky

Napsal: pon 07.07.2014 11:51
od bawou
Design píše:Nechci zakladat nove tema ja mam dotaz jiny. Pokud auto nema vubec BC da se tam dat? Pokud ano co je vše k tomu potreba diky
asi by sis měl přečíst tohle a potom pokládat dotazi na konkrétní nejasnosti....
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68194

Napsal: pon 07.07.2014 15:28
od shade741
bawou píše:tak jsem pořídil BC. Starý panel s check kontrolem s teploměrem jsem vyndal a místo něj zapojil koupený velký BC. Zapojil jsem jen černý konektor protože bílí nemám. S velkým očekáváním jsem čekal co se bude dít a nic... BC se ani nerozsvítil, na připojení vůbec nereaguje.... tak mě napadá jestli je vůbec funkční?

Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...
viz téma o bc- bílý konektor pin 13 - UKOSTŘENÍ

Napsal: pon 07.07.2014 22:30
od Design
Dekuji

Napsal: úte 08.07.2014 18:48
od bawou
shade741 píše:
bawou píše:tak jsem pořídil BC. Starý panel s check kontrolem s teploměrem jsem vyndal a místo něj zapojil koupený velký BC. Zapojil jsem jen černý konektor protože bílí nemám. S velkým očekáváním jsem čekal co se bude dít a nic... BC se ani nerozsvítil, na připojení vůbec nereaguje.... tak mě napadá jestli je vůbec funkční?

Ví někdo jak by se měl po připojení pouze na černý konektor BC chovat?
Díky za odpovědi...
viz téma o bc- bílý konektor pin 13 - UKOSTŘENÍ
možná jsem špatně hledal, ale nim moc jsem o tom nenačel... zmíňku o ukostření jsem našel jen v tý tabulce.
Nicméně znamená to tedy že musím panel ukostřit aby funkoval? Proč starý panel kostru nepotřebuje?
K tomu aby velký bc funkoval a zvládal alespoň jen věci co uměl panel s check kontrolem stačí spojit 13pin z bílé zásuvky s rámem auta? Rozumím tomu dobře?

Napsal: úte 08.07.2014 19:11
od bawou
kdesi jsem našel nějaké schéma, kde je 13tý pin na bílém konektoru spojen s 17tým pinem na černém konektoru.
Stačí toto aby funkovalo prozatím jen to základní a velký BC se alespoň rozsvítil?
Díky

Napsal: úte 08.07.2014 22:53
od icecold
sežeň si bílý konektor a dozapoj bc celé

Napsal: stř 09.07.2014 23:33
od TeggyM3
bez druheho konektoru ti velky BC nepofičí, v obou konektorech sou kostry jak ti psali výše, zapoj vše tak jak je v návodu a bude po problému, dodělávání BC stylem Plug and Play - to tak jednoduše vážne nefunguje ;)