Stránka 1 z 2
Napsal: pon 09.06.2014 22:24
od votas83
Ahoj všem,rozhodl jsem se pro svoje prvni bmw,mam přistí tyden prvni projiždku se mrknout na tohodle krasavce,chtel bych se zeptat zda li tato cena je optimalni??budu mit vin tak to jeste prolustruju prez cebiu..
Diky za jakykoli nazory...!!!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =191083424
Napsal: úte 10.06.2014 08:53
od majkouch
vidím tam Verhandlungsbasis... čili pokud to usmlouváš na 10.500 tak ok, vzhledem k současném kurzu EURa

Napsal: úte 10.06.2014 09:32
od Filozof
Asi bych se díval na 330d vzhledem k problematickým 2litrovým motorům.
Rozdíl ve spotřebě při běžném ježdění je kolem 1litru.
Navíc 3litr je mnohem více pro radost z jízdy když už to tedy musí bejt nafta.
U nás ve městě ve fitku je někdy BMWsraz třeba je tam 6-majitelů BMW většinou 330d nebo 530d nebo 330i či 325i-728i nikdo nemá slabší než je 2,8-3litr. Ani to nemá smysl když dálky 3litr jezdí při běžné dovolené rychlosti kolem 5,5-6litrů.
průměr je někde kolem 6,5litrů. podle stylu řidiče.
protože 6ti válec do BMW patří.
4-válce jsou pro holky a důchodce
navíc se ti to prodraží když budeš opravovat 2litr. Mrkni na konkrétní typ kterého se to týká, nemusí to být tvůj případ ale abys nevybral špatnej motor.
Ze servisu:
Dvoulitrový naftový motor BMW N47D20A / N47D20C vyráběný mezi roky 2007 - 2011 vykazuje konstrukční chybu na rozvodovém systému. Rozvodové řetězy jsou velmi slabé a natahují se, což v konečném důsledku způsobí jejich přetržení. Tento problém se týká modelových řad BMW 1, BMW 3 a BMW 5.
Napsal: úte 10.06.2014 10:25
od rostak
Podle výkonu by to měl být motor M47N2. Takže řetěz by měl být OK, ale zase jsou tady jiný špeky...
Napsal: úte 10.06.2014 10:55
od Miguel
N47 jsou až od 2007 takže toho bych se nebál, jenom za tu cenu už seženeš 325d ve faceliftu s velkou navi a třeba sportpaketem. Tady hraje roli pouze stav najetých kilometrů.
Napsal: úte 10.06.2014 21:50
od votas83
Oka,diky všem co odpovedeli,dojedu se na to podivat a uvidim jaky to bude...
prave jsem vybiral do roku 2006 pač mi bylo rečeno ze od 2007 jsou tam problemi..
ješte se mrknu na ty 325D ale s mojím rozpočtem nevim....-( jinak rada na ty 325D od jakeho roku se mam dívat??
Díky
Napsal: úte 10.06.2014 22:05
od rostak
To taky neni tak uplne pravda. Mam auto vyrobeno 08/2007 a v nem M47 motor.
Napsal: stř 11.06.2014 10:42
od votas83
Ahoj našel jsem tohle,docela bych se na nej dojel podivat,neznate ho nekdo?je to mistni člen?
Diky
http://auto.bazos.cz/inzerat/36079713/B ... NORAMA.php
Napsal: stř 11.06.2014 10:49
od xyron
Nech si od neho poslat poslednich 7 cisel VIN a mrkneme se ti na tovarni vybavu, motorizaci atd... zda je to opravdu vsechno v originalu..
Napsal: stř 11.06.2014 10:59
od vita11
tady nevim ale viděl jsem to na xichtoknize v BMW gangu
Napsal: stř 11.06.2014 11:00
od votas83
Oka super,napsal jsem mu.snad to pošle...

Pak ti to pošlu jako sz...Díík
Napsal: stř 11.06.2014 11:07
od xyron
Druh Hodnota
Číslo podvozku WBAVT91050KT92801
Kód typu VT91
Typ 330XD OL (EUR)
Série E E91 ()
Série 3
Konstrukce TOUR
Řízení LL
Dveře 5
Motor M57/T2
Obsah válců 3.00
Výkon 170
Pohon ALLR
Převodovka AUT
Barva BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Čalounění LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4)
Výrobní datum 2006-08-25
Zvláštní vybavení
Kód Název (rozhraní) Název (ETK)
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Výběr vozidel centrál. objednací proces
S203A ALLRADSYSTEM Pohon všech kol
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatická převodovka
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunkce pro volant
S2MEA M LM RAEDER DOPPELSP. 194 M MISCHB. BMW kolo z leh. sl. M dvoj. paprsek 194
P337A M SPORTPAKET M Sportovní paket
S402A PANORAMA GLASDACH Panoramatická střecha elektrická
S441A RAUCHERPAKET Kuřácký paket
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sport.sedadlo
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Bederní opěrka řidič a spolujezdec
S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Interiér.lišty hliník pod.broušení jemné
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Ostřikovač světlometů
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkovací zařízení (PDC)
S522A XENON-LICHT Xenonová světla
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatická klimatizace
Kód Název (rozhraní) Název (ETK)
S563A LICHTPAKET Světelný paket
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigační systém profesionální
S710A M LEDERLENKRAD M Kožený volant
S715A M AERODYNAMIKPAKET M aerodynamický paket
S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Vysoký lesk Shadow-Line
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Strop karoserie antracit
S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustické varování bezpečnostních pásů
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Jazyková verze italsky
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Obchodnický seznam Evropa
S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Dokumentace k vozidlu italsky
S8SPA COP STEUERUNG Ovládání COP
Sériové vybavení
Kód Název (rozhraní) Název (ETK)
S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Rozsah exteriéru v barvě vozu
S520A NEBELSCHEINWERFER Mlhový světlomet
S548A KILOMETERTACHO Kilometrový tachometr
Itálie... co na to říkáš Víto ?
Napsal: stř 11.06.2014 11:18
od votas83
Diky za rychlou odpoved!!!!
Co myslite stoji to za projizdku??
Sorry,jestli se ptam jak tatar...

nevim jak sou na tom tyhle 4koly s poruchovosti nikde na foru nemuzu nic najit..
Napsal: stř 11.06.2014 11:21
od xyron
Výbava je rozhodně zajímavá.... projiždkou, napíchnutím na diagnostiku a kontrolou auta určitě nic nezkazíš... pak se rozhodne ... určitě to chce sebou někoho kdo tomuhle motoru a 4kolce trošku hoví (+ té diagnostice taky)
Napsal: stř 11.06.2014 11:22
od vita11
taky mě trkla do očí Itálie

... a je tam i Italská klasika - ve výbavě nevidím vyhřívání sedaček a i na fotce mi připadá, že tam ten čudlík není
výbava pěkná a fakt to bude všechno origo ... ale základ a u itala obzvlášť - prověřit historii, záznamy servisu v databázi atd. serviska nestačí (takových ti naseru do rána kýbl

) kilometry jsou na ten rok na naftu docela nízké. Ale už jsem viděl i pěkné auta z talošky, tak bych to hned od stolu nezatracoval..
a samozřejmě prohlédnout pořádně s diagnostikou..
EDIT ke čtyřkolce: zlí jazykové tvrdí že v E90 a E60 ta čtyřkolka není etalonem spolehlivosti, ale osobní zkušenost nemám..
Napsal: stř 11.06.2014 11:24
od matiz
Rozhodne jsou narocnejsi na servis a stoji vic penez nez striktni zadokolka. Jsou tam vetsi ztraty, takze to i vi papka a min jede. Cerna barva je dle meho soudu a vkusu hole nestesti, pokud clovek chce aby to nejak vypadalo, bude to myt co dva dny -)) Ale toto je opravdu tezce individualni zalezitost. Kdyz ja hledal auto mel jsem jasne nastavene pozadavky a tim ze jsem jednou cerne auto mel ve mne nechalo trvale nasledky

Napsal: stř 11.06.2014 11:32
od xyron
Černé (tmavé) auto je opravdu náročnější na mytí pokud má furt vypadat skvěle... záleží jestli máš garáž nebo ne... a jestli máš kladný vztah k mytí auta

...
Napsal: stř 11.06.2014 11:44
od votas83
Takze v roce 2012 to melo najeto 178 000km takze pocitam stočeny cca o 50....
ze to nekoho baví...

jinak to mi ukazala cebia...
Napsal: stř 11.06.2014 11:47
od matiz
Jo, ale ne co dva dny

A kdyz uz jsem rekl i a , je dobre dodat i b... Kdyz se cerna nalesti a zavoskuje, vydrzi to o fous dyl, ale zadna jina barva asi nema tolik odlesku a zrcadel, pokud je to "vyvonene" je to hezke.
Muzu sem dat fotku jak vypada po tydnu muj delnik... Ano, pred tydnem jsem ho nahodou umyl -))) Dalsi myti bude na jaro -)
Hele, na rovinu, realne najezdy jsou u tech aut uz kolol 300k. Ovsem ono to neni ani nejak velky problem, sam mam na prodej petku co ma necelych 280 a je v mnohem lepsim stavu nez ty co ke mne jezdi a maji i pres dve kila.
Napsal: stř 11.06.2014 12:01
od votas83
Jako s tim počitam,ze km nikdy nebudou uplne ready ale kdyz uz neco prodavam tak to necham,tyhle auta maji svoji cenu at uz maji o 50 vic...
dovezeny to bylo s temahle km co to prodava,dva roky to stalo nekde v bazaru a pak to koupil tenhle kluk...
V utery se jedu podivat na tu 320 jak sem psal poprve,je to uplne neco jineho nez 330 ale ta cesta mi za to stoji,prvni majitel,serviska a rekl ze neni problem jet do jakokoli bmw co bude poblíž na kontrolu...
