Stránka 1 z 1
Napsal: pát 06.06.2014 17:14
od demong60
Zdravim, potřebuju menší radu, nebo vlastně dvě
První věc je, že auto na 4 a 5 rychlost nejspíš padá do nouzáku. Prostě ho podržim a po chvilce padne ekonoměr na 10 a auto přestane ject, uberu nebo vymáčknu spojku a pak zas chvilku jede.
Už jednou sem podobnej problém řešil a bylo to jen vypadlou hadičkou ze sání do ventilu tlaku turba, zapojilo se a tradááá. Jenže ta je teď nová a ventil sem přehazoval za druhej z auta kde nebyl problém.
Potřeboval bych radu jakym směrem se zaměřit, může to dělat špatná el. hlava na čepadle?
A s tim přichází na řadu druhej dotaz

Měnil sem čerpadlo, komplet, ale nepovedlo se ho rozchodit dokad sem tam nedal tu svoji starou hlavu. Vubec nepustilo naftu ani do trubek. On je v ní imob? Mám jinou tu hlavu, ale nevim jak jí rozchodit
Zatim díííííííííííííík
Napsal: pát 06.06.2014 18:25
od Foldas
než takové pokusy tak je lepšé použit diagnostiku. V hlavě čerpadla immo není, ale jsou dva typy hlav. Dával jsi stejný typ?
Napsal: pát 06.06.2014 18:39
od kizby
přesně tak immo tam není, jsou dva druhy hlav, jedna s vývodem na přepad nahoře a druhá jakoby zezadu (z boku) záměnné nejsou. Co se týče tvého problému tak ti může přefukovat turbo, pokud například nefunguje správně wastegate na turbu (plechovka) a včas turbo neotevře do výfuku tak ti jde větší tlak do sání a skočí to do nouzáku. Může buď zadrhávat, nebo být špatná hadička a nebo už si někdo hrál v minulosti, tak zkrátil tyčku na závitu, tak že otevírá později a přehnal to.
Napsal: pát 06.06.2014 18:40
od kizby
jo počkej a přestane jet úplně nebo jen dává málo nafty? Pokud Nejede vůbec a kdybys nevyřadil tak zastaví úplně pak bude problém v elektronické hlavě čerpadla
Napsal: pát 06.06.2014 18:56
od demong60
Mám možnost obou těch hlav a obě sem zkoušel
Ta s vývodem nahoru nešla vubec, svítilo vstřikování, dala se tam ta co tam má bejt a pořád nic, kontrolka zhasla, ale nafta ani ťuk.
Hodila se tam ta moje původní a šlo to hned. Proto se na to ptám
No až budu mít náladu sundat si znova sání prubnu to ještě jednou.
Hadička ze sání je nová a ventil jinej, takže asi jedině ta turbína. Jinak s autem si nikdo nehrál, teda aspoň ty 3 roky co ho mám já. S timhle problémem sem ho i kupoval, ale to stačilo dát hadičku a lítalo.
Teď je to přesně to samý, ale hadička to nezachránila
Přestane ject tak jako bys ubral, ekonoměrt na 10 a nezrychluje, ale ani nezpomaluje. Stačí pustit plyn nebo vyšlápnout a zas se chytne. Dělá to ale jen na 4 a 5, trojec roztahá až do konce.
Napsal: pon 09.06.2014 22:37
od kizby
to bude tou turbínou

Jinak při troše šikovnosti v rukách to sání sundavat nemusíš, ale je to lepší

Napsal: pon 09.06.2014 23:25
od demong60
Tak sání je dole za pár minut, a pak je k tomu super přístup
jen na to musí bejt chuť, a to nebejvá každej den
Mrknu na toho šnečka, je to ve finále asi jediná věc na celym autě kam se ještě nekoukalo
