Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.06.2014 08:26
od lukepostulka
Zdravím, na autě mám měněné desky vepředu ATE cca 1000km a vzádu nevím co je, ale sjeté nejsou vůbec, nicméně auto mi brzdí celkem dost špatně, všiml jsem si toho když jsem se snažil zabrzdit z vysoké rychlosti a po zamáčknutí pedálu se chvíli skoro nic nedělo a celkem mě to vyděsilo, při brždění musím pedál mačkat celkem hluboko (ne jak u VW kde je pedál jedovatý už na pohled) takže by mě zajímalo jestli je to nutně špatnýma deskama a kotoučema, i když jsou v poměrně slušném stavu, nebo to může být něco jiného.

Napsal: ned 01.06.2014 08:54
od Francis
Co je to slušný stav? Jsou kotouče rovné a naprosto bez drážek?

Napsal: ned 01.06.2014 09:25
od JaraX
u E36 už to chce přece jen udržbu, je to staré auto, tzn nová brzdovka, kontrola hadic, případná výměna za pancéřové pro ostřejší reakci, připadně nové prasátka s manžetama a vše pořadně vyčistit.
ale jinak E36 má celkem "nežný" náběh brzdy, nový koncerny sou hrozny, nejdřív to hrozně kopne a jak to člověk přišlápne tak to stejně nebrzdí.

Napsal: ned 01.06.2014 09:34
od Tompo
Přesně tak, výměna kapaliny, zkontrolovat trubky a hadice, příp. vyměnit. Sice mi přijde trochu zbytečný na "obyč" E36 dávat pancéřky, ale proč ne. Jinak účinek mi u E36 nikdy nepřišel jako nedostačující.

Napsal: ned 01.06.2014 14:21
od Jamall
tak tak. Brzdovka je základ a desky ATE i pro zadní nápravu. Já jezdil první rok na TRW a už jedině ATE

Napsal: ned 01.06.2014 15:45
od lukepostulka
Slušný stav - přední kotouče vypadají jako nové, nezkroucené, nekopou do volantu a drážky jen minimálně. Zadní kotouče jsou trochu chytlé od koroze ale nic hrozného, trochu větší drážky.. takže byste doporučili výměnu brzdovky, odvzdušnění a výměnu zadních kotoučů za ATE?

Napsal: ned 01.06.2014 17:09
od MattyX
Kotouče nutné nemusíš dávat ate... ono to taky není bůh ví co :-)

Brzdovku kompletně výměn, zkontroluj jak chodí pistky, je možný ze už někde můžou byt pridreny. Hadice koukni jestli nejsou zpuchrely a případně kup nový. Ono i gumicky v brzdovym válci taky nemusí být top :-)

Napsal: ned 01.06.2014 17:10
od Francis
Koroze a drážkování je problém, je pak delší dráha desky než na šikmých bocích drážek dosede a proto je dlouhý krok pedálu.

Napsal: pon 02.06.2014 07:49
od lukepostulka
Nemyslím si, že ta koroze a drážky je momentálně největší problém, na předchozím isu jsem měl brzdy komplet sjeté, rýhy jak v másle a pořád to brzdilo 2-3x líp..

Napsal: pon 02.06.2014 18:15
od beny-maser
brzdovka se má měnit pravidelně, takže vyměnit! neřešit! a při tom koukni jestli se ti na hadici nedělá někde boule,pak bych řešil co dál.