Stránka 1 z 1
Napsal: ned 01.06.2014 08:26
od lukepostulka
Zdravím, na autě mám měněné desky vepředu ATE cca 1000km a vzádu nevím co je, ale sjeté nejsou vůbec, nicméně auto mi brzdí celkem dost špatně, všiml jsem si toho když jsem se snažil zabrzdit z vysoké rychlosti a po zamáčknutí pedálu se chvíli skoro nic nedělo a celkem mě to vyděsilo, při brždění musím pedál mačkat celkem hluboko (ne jak u VW kde je pedál jedovatý už na pohled) takže by mě zajímalo jestli je to nutně špatnýma deskama a kotoučema, i když jsou v poměrně slušném stavu, nebo to může být něco jiného.
Napsal: ned 01.06.2014 08:54
od Francis
Co je to slušný stav? Jsou kotouče rovné a naprosto bez drážek?
Napsal: ned 01.06.2014 09:25
od JaraX
u E36 už to chce přece jen udržbu, je to staré auto, tzn nová brzdovka, kontrola hadic, případná výměna za pancéřové pro ostřejší reakci, připadně nové prasátka s manžetama a vše pořadně vyčistit.
ale jinak E36 má celkem "nežný" náběh brzdy, nový koncerny sou hrozny, nejdřív to hrozně kopne a jak to člověk přišlápne tak to stejně nebrzdí.
Napsal: ned 01.06.2014 09:34
od Tompo
Přesně tak, výměna kapaliny, zkontrolovat trubky a hadice, příp. vyměnit. Sice mi přijde trochu zbytečný na "obyč" E36 dávat pancéřky, ale proč ne. Jinak účinek mi u E36 nikdy nepřišel jako nedostačující.
Napsal: ned 01.06.2014 14:21
od Jamall
tak tak. Brzdovka je základ a desky ATE i pro zadní nápravu. Já jezdil první rok na TRW a už jedině ATE
Napsal: ned 01.06.2014 15:45
od lukepostulka
Slušný stav - přední kotouče vypadají jako nové, nezkroucené, nekopou do volantu a drážky jen minimálně. Zadní kotouče jsou trochu chytlé od koroze ale nic hrozného, trochu větší drážky.. takže byste doporučili výměnu brzdovky, odvzdušnění a výměnu zadních kotoučů za ATE?
Napsal: ned 01.06.2014 17:09
od MattyX
Kotouče nutné nemusíš dávat ate... ono to taky není bůh ví co
Brzdovku kompletně výměn, zkontroluj jak chodí pistky, je možný ze už někde můžou byt pridreny. Hadice koukni jestli nejsou zpuchrely a případně kup nový. Ono i gumicky v brzdovym válci taky nemusí být top

Napsal: ned 01.06.2014 17:10
od Francis
Koroze a drážkování je problém, je pak delší dráha desky než na šikmých bocích drážek dosede a proto je dlouhý krok pedálu.
Napsal: pon 02.06.2014 07:49
od lukepostulka
Nemyslím si, že ta koroze a drážky je momentálně největší problém, na předchozím isu jsem měl brzdy komplet sjeté, rýhy jak v másle a pořád to brzdilo 2-3x líp..
Napsal: pon 02.06.2014 18:15
od beny-maser
brzdovka se má měnit pravidelně, takže vyměnit! neřešit! a při tom koukni jestli se ti na hadici nedělá někde boule,pak bych řešil co dál.