Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 29.05.2014 15:09
od Marco66
Zdarec dočetl jsem se tady že například 36tky 323i mají od výroby přiškrcený výkon na 170HP, kvuli povinému ručení, je to fakt nebo nějaký nesmysl, má to někdo změřený bez úprav ? někdo tu psal že ve skutečnosti maji okolo 185 ale nenašel jsem žádný protokol z brzdy. Mluvil jsem s člověkem co měří výkon a neví o tom že by někdy 323i ať už 36 nebo 46 šla bez úprav na víc jak 175. Kdyby měl někdo důkaz tak sem s ním. A jak jsou na tom jiné motory? 2,0 , 2,8 taky mají údajně víc?

Napsal: čtv 29.05.2014 16:07
od nws
kdysi tu byl nejakej obrazek, kde u 323i namerili serii kolem 130kw, zatimco 320 a 328 nijak extra vyssi vykon,nez byl ten udavany, nemely. mozna i neco jeste vygooglis, ale to podle me melo smysl resit, kdyz to auto vyjizdelo z fabriky.. dnes to bude kus od kusu podle stavu.

Napsal: čtv 29.05.2014 19:29
od SvitaE36
Spíše jsem se setkal s tím že 328i s motorem v kondici měla v sérii více než udávaných 193koní :)

Napsal: čtv 29.05.2014 21:46
od Rade520
Tady je jeden dobový test.
naměřeno:
320 153ps/5970ot 198nm/4170
323 186ps/5210ot 263nm/4300
328 207ps/5220ot 289nm/4270

U 328 se myslím uváděl nižší výkon kvůli pojištění.

U těch našich pekáčů bude po dvaceti letech provozu a 200tis. kilometrů asi výkon někde jinde :)

Napsal: pát 30.05.2014 08:35
od Cisi
Nemáš ten obrázek v nějaké lepší kvalitě, případně odkaz? Rád bych si početl, dík ;-)

Napsal: pát 30.05.2014 18:09
od BMWIIIPower
Těmhle testům bych nevěřil.Je to jen marketing.Vím o případu,kdy automobilka poskytla novinářům auto,kteří s tím jeli na brzdu,páč to jelo až moc a naměřili o 100Nm víc :lol: Reklamovali to v automobilce s tím,že chtějí jiný auto aby byl test objektivní a ta je poslala někam s tím,že auto které mají je určeno k testování pro novináře a žádné jiné.Takže asi takhle :roll:

Napsal: pát 30.05.2014 21:18
od Rade520
BMWIIIPower píše:Těmhle testům bych nevěřil.Je to jen marketing.Vím o případu,kdy automobilka poskytla novinářům auto,kteří s tím jeli na brzdu,páč to jelo až moc a naměřili o 100Nm víc :lol: Reklamovali to v automobilce s tím,že chtějí jiný auto aby byl test objektivní a ta je poslala někam s tím,že auto které mají je určeno k testování pro novináře a žádné jiné.Takže asi takhle :roll:
Ano, to už se stalo třeba u škodovky že novinářská oktávka měla čipnutý motor.U turbomotorů se dá s výkonem pohrát snadno.
Ale čemu konkrétně nevěříš v tomhle testu ?
Dvoulitr nemůže mít 153koní?
Proč by dva osma nemohla mít 200koní,když třeba 2,5 M50 má 192k.
Nepřijde my to jako nějaký závratný výkon vzhledem k objemu motoru.

Napsal: sob 31.05.2014 12:18
od BMWIIIPower
A kde jsi byl na tom,že m50 má skutečně 192ps?Co já vím,říká se,že má nižší výkon,než papírovej.Nebudu se tu hádat,proč to či ono a co by tím kdo získal (i když v těhle případech je to úplně jasný).Testy e36 můžou být pravdivý,ale taky nemusí.Když jsem byl na měření výkonu,kluk co to měří mi říkal,že tam ještě neměl seriový báwo,u kterýho by byl papírovej,nebo větší výkon.U všech naměřil míň včetně ///M.

Napsal: sob 31.05.2014 13:20
od rejdy
Však jsou to 20 let starý auta, tak je celkem pochopitelný, že už třeba papírovej výkon nemaj, záleží na stavu konkrétního kusu. Druhá věc je spolehlivost měření, resp. přesnost samotný brzdy...

Já svou 328i na brzdě nikdy "netrápil". stačí si změřit zrychlení třeba 100-160, nebo 100-200 a porovnat to s dobovým testem, případně zeperfs.com a člověk +- ví, jak na tom motor je...

Napsal: ned 01.06.2014 09:55
od BMWIIIPower
Třeba o koncernu tvrdil,že to +- odpovídá s papírovými údaji a taky to jsou ojetiny.Brzda je určitě přesnější než měřit stopkama zrychlení :lol: .Tohle je debata jak o spotřebě :?