Stránka 1 z 1
Napsal: stř 21.05.2014 13:01
od mike-ee
Zdravím. Chtěl bych se zeptat jestli tady má někdo věcné zkušenosti s 335i s převodovkou DKG. Jak se to chová, jestli to žere víc, jak je to nákladově s tou převodovkou atd.. Rád bych ale znal zkušenosti z praxe.
Druhý dotaz je, jestli se nechá předělat volant, na typ s pádlama, které jsou rozdělené vpravo plus(přeřazování) vlevo minus(podřazování) a ne ten výmysl na každém pádlu obojí....
Napsal: stř 21.05.2014 15:12
od Rades_1
Odpovím ti na druhý dotaz

Mám řazení na volantu s tou nesmyslnou logikou k sobě +, od sebe - na každé straně a také jsem uvažoval nad pádlama z m3 nebo z faceliftu, kde je pouze + a - na jedné straně. Předělat to lze a dokonce se prodávají celé kity, na ebayi jsem to viděl... Bohužel nestačí vyměnit volant, ale je třeba měnit i nějakou jednotku/jednotky pod volantem. Prý to nakódovat nestačí. Hodně bude záležet na tom, za kolik seženeš potřebný hardware a pak někoho šikovného, kdo to nakóduje. Já si to spočítal cca před půl rokem na něco přes 20 tisíc (včetně kostry volantu bez multifunkce a bagu), tak jsem to zavrhnul. Pokud by to někdo uměl za méně, uvažoval bych o tom, jinak mi to přijde jako vyhozené peníze. Hlavně, pokud tam už pádla jsou. Třeba jdou ale překódovat ty současný, aby jedna strana řadila jen jedním směrem

Napsal: stř 21.05.2014 18:01
od IlikeU
Dkg je super perfektně řadí ta rychlost je dokonalá, spotřeba je velice podobná jde o styl jízdy takže těžko soudit.
padla umíme dodělat jak klasické ke oba down - up + nebo left - right + nic se kodovat nemusí!!!
zrovna to děláme na 330ix
hned jak to budeme mít hotové budem dávat foto na btracing.cz nabo na facebook
https://www.facebook.com/BTracingCZ
budou tam fotky tak celkové náklady
Napsal: sob 24.05.2014 23:56
od MrScully
Osobní zkušenost s provozem DCT nemám, ale úmyslně jsem se jí při koupi auta vyhnul, protože na zahraničních fórech jsou zkušenosti lidí, že jim odešla třeba po 100 tisících km a jedinou možností byla její výměna. Četl jsem kupříkladu diskusi, že nějaký Holanďan si pro ni jel velkou dálku někam na jih Německa, kde ji sehnal pouze za nějakých 4000 EUR a měl hroznou radost, že nemusí platit 9000 EUR za výměnu, jak mu nacenili v servisu.
Napsal: úte 27.05.2014 20:06
od LadenaM3
Myslím, že DKG resp. DCT má pouze M3 E9x a nově F80. Vše otatní u 3er je hydrodynamický měnič a planetový automat...
Napsal: úte 27.05.2014 22:43
od mike-ee
Tak jsi právě získal novou informaci
Je to stejná převodovka jako v M3 konstrukčně s malými úpravami.
V EU bylo možné objednat do 335i v určitém období, v USA ve verzi 335is
Napsal: stř 28.05.2014 12:39
od VRsix
Presne tak, jel jsem s 335i, byla to myslim konec 2012 nebo zacatek 2013 a mela DKG.
Napsal: stř 28.05.2014 16:35
od LadenaM3
No jo kluci, máte pravdu, DKG bylo vždy spojeno s motorem 35i a dělalo se i do 1 er

. Pokud máte někdo osobní zkušenost, podělte se, prosím. To mě zajímá...
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=28007585538
Napsal: pát 30.05.2014 11:28
od VRsix
Mam zkusenost, ze to radi krasne, pri zarazeni nahoru to udela takovej krasnej zvuk

ale neni to az tak bozi jako PDK v Porsche

Napsal: pát 30.05.2014 16:13
od LadenaM3
Zajímají mě klasický vlastnosti automatických převodovek:
1) Jak jste spokojeni s rychlostí řazení nahoru a dolů (např. srovnání 335i DKG vs. M3 DKG), přesnost meziplynů při podřazování
2) Pokud to chápu dobře, tak v 335i to má jen 2 režimy rychlosti řazení - obyč. a sport. Je v nich podtstatný rozdíl?
3) Jak se převodovka zachová v manuálu při kick-downu? Doufám, že aspoň ve sportu nebude dělat nic, dokud jí nedám povel pádlem
4) Jak se chová v manuálu při dosažení omezovače? Doufám, že aspoň ve sportu nebude dělat nic, dokud jí nedám povel pádlem
5) Jak je to s dynamikou a spotřebou (DKG vs. manuál)?