Stránka 1 z 2
Napsal: stř 14.05.2014 18:29
od Rony
ZdravĂm, kámoš si koupil E46 330i a svezl mÄ›, mám E46 320i 110kw a pocit, kterĂ˝ mi ta jĂzda dala nebyl aĹľ tak velkĂ˝. ProstÄ› v tom nenĂ aĹľ takovĂ˝ rozdĂl v tom vĂ˝konu. Je to moĹľnĂ©? Sice mám na svĂ© E46 sportovnĂ filtr a Eisenmann vĂ˝fuk (závodnĂ), ale to moc na vĂ˝konu nepĹ™idává.
Napsal: stř 14.05.2014 19:59
od Macek_One
Zdravím kamarád si koupil E46 330i a svezl mě, ja mam E46 320i 110KW a pocitově mezi auty nebil velký rozdíl, prostě výkonový rozdíl, jak je to možné sice mam na své sportovní filtr a eisenmann výfuk ale to moc výkonu nepřidává nebo?
Neměl jsem co dělat

Napsal: stř 14.05.2014 20:17
od fabledwarrior

:D
Jinak k tématu - mezi nimi je velký výkonový rozdíl, zřejmě nebude na straně 330i něco v pořádku.
Napsal: stř 14.05.2014 20:21
od Rony

Ježiš co to

No jak říkám, koupil E46 ve velmi dobrým stavu s naj. 180000 km, doloženými ser. knížkou, dovoz z Německa. Vážně tam není takový rozdíl. Nechápal jsem.
Napsal: stř 14.05.2014 20:44
od Tompo
Pokud ty km cca sedí tak motor volá po přetěsnění Vanosu... To znát je!!!
Napsal: stř 14.05.2014 20:58
od Rony
Tompo píše:Pokud ty km cca sedí tak motor volá po přetěsnění Vanosu... To znát je!!!
Hned po koupi byl na diagnostice a dělal se test vanosu, to znamená časování a těsnost, vše bylo v pořádku.
Napsal: čtv 15.05.2014 13:01
od Flashback
Ta 330i musela bejt v prdeli (svíčky, filtr, DISA ventil, komprese,...) nebo tě majitel svezl špatně, možná s cihlou pod pedálem, a nebo kecáš
Zvlášť když máš ještě tu starší/slabou 320i s motorem M52, tak rozdíl mezi 110kW a 170kW je naprosto zásadní.
Napsal: čtv 15.05.2014 15:33
od Rony
Tvl já nwm, to auto má v naprostým pořádku, prostě jsem se z tý jízdy vůbec nějak neposral no

. Sice je to 60kw, ale taky je to o 200kg těžší, to je ale jedno. Jinak diagnostika mu chyby nenašla, takže svíčky, cívky, disa je taky ok. Jinak nevím, proč bych si měl vymýšlet, jen to tak trochu tahá jak nafta, ale jinak nic převratnýho. Nechal mě v tom projet, takže jsem řídil a šlapal mu na krk.
Napsal: čtv 15.05.2014 16:06
od fizzer
3,45 vs 2,93 bude myslím ta odpověď...
A jinak jo, 330i je ludra líná, pocitově dvojnásob.
Napsal: čtv 15.05.2014 19:20
od Tompo
Jako sorry, ale napsat, že svíčky jsou OK, když diag nic nepíše... Takový věci automaticky měnit když koupíš takový auto... Chvíli po sobě jsem jel v 320Ci 110kW s udělaným Vanosem a následně 330i po kompletním ponákupním servise (svíce, filtry, řemeny, kladky, Vanos). Ten rozdíl je prostě zásadní!!!
Napsal: čtv 15.05.2014 19:42
od paca
taky bych z 330i nedělal nějakou "modlu"

bohužel m54 zabíjí el. plyn, který dělá auto vcelku "tupé" na odezvu plynu
tady je nějaký sprint e36 320i vs e90 330i
http://www.youtube.com/watch?v=xA6MAmL6ECk
Napsal: pát 16.05.2014 11:33
od Totic
Co mě povozili v E46 330ci tak mě připadlo, že co E36 323i akceleruje na 2ku tady to dovede tlačit 3kou.

Nevím teď kterej model má být těžší o 200kg (?). Jinak je fakt, že třeba zkušenost v E60 je ten M54B30 laděnej asi do komfortu a nějaký extra tah mi s tou lodí zas nepřipadá no.. Ale zajímavý, že předjede skoro každýho na koho si ukážete

Napsal: pát 16.05.2014 11:41
od Hanz
hodne dela KO DISA ventil, nez jsem ho opravil, prislo mi to mdly, po oprave ti 4 ukrajinci vystoupili

Napsal: pát 16.05.2014 16:18
od Rony
Totic píše:Co mě povozili v E46 330ci tak mě připadlo, že co E36 323i akceleruje na 2ku tady to dovede tlačit 3kou.

Nevím teď kterej model má být těžší o 200kg (?). Jinak je fakt, že třeba zkušenost v E60 je ten M54B30 laděnej asi do komfortu a nějaký extra tah mi s tou lodí zas nepřipadá no.. Ale zajímavý, že předjede skoro každýho na koho si ukážete

No tak zase, mě to tak nepřipadalo, že by to nějak hrozně tlačilo, samo o sobě to sílu má, ale je to strašně tupý. Taky předjedu každýho na koho si ukážu, protože lidi všude jezdí 50 a takoví lidi předjedeš čímkoli.
Napsal: ned 18.05.2014 09:56
od Thomeeno23
co jsem se povozil v 330ci s diferakem z automatu (tuším 3,45) tak mne to docela zklamalo. projev auta velice blízko naftě.. Jo, rve to do sedadel jako kráva ale během chvilky je to na maximálce a musí se zas řadit... Pro mne nic moc. Neužiju si ten průběh krouťáku a síly 6válu a to nemluvě o dávkování plynu. Jinak videjko celkem zvláštní nepřijde mi že by dvoulitr měl dát tak zabrat 330i... Je taky možný že ta 320 byla top a 330 bůhvíjak
Napsal: ned 18.05.2014 11:40
od rejdy
sice časy E36 320i, ale předpokládám,že mezi 36 a 46 u 110kw verze nějak zásadní rozdíly nebudou...
http://www.zeperfs.com/duel568-93.htm
pokud je 330i zdravá, musí to bejt rozdíl jako blázen...
Napsal: ned 18.05.2014 19:37
od WITT
Když jsem to četl poprvé, tak jsem se smál, když podruhé, tak jsem usoudil, že to snad nemyslí vážně...
Jel jsem v 320i 110 KW, 330i, 520i a i 530i a nedá se to vůbec srovnat.
ten 2.0i 110kw je prostě totálně línej, jede trošku slušně až ta M54.
Nechápu jak můžeš napsat, že to není zas až takovej rozdíl.
Na sprintu by jsi zůstal s tou 110kw o 50 metrů vzadu.. ta 3.0i se kterou jsi jel byla asi úplně v háji, neznamená to, že když ti diagnostika nic nehlásí, tak že tomu nic neni ..
Napsal: ned 18.05.2014 19:43
od xyron
Napsal: pon 19.05.2014 07:46
od paca
tak u m54 je nešťastné že se jim "kroutí" blok motoru (odtud pramení i to "žraní" oleje) , který není ocelový jak u m52, proto najít 330i která bude dosahovat zrychlení z 0-100km/h jak když vyjela z linky bude dost obtížné

co jsem viděl tak většina ojetých 330i se nedostane pod sedm sekund a proto je i většinou na sprintu předjede e36 328i

Napsal: pon 19.05.2014 12:04
od fizzer
Hanz píše:hodne dela KO DISA ventil, nez jsem ho opravil, prislo mi to mdly, po oprave ti 4 ukrajinci vystoupili

Já vyměnil KO DISU a nezměnilo se vůbec nic. Totéž repas vanosu, žádný zázraky se nekonaly...