Napsal: ned 11.05.2014 20:26
Dobrý den,
Předem bych jen chtěl říct že jsem si pročetl článek o tomto problemu, a tak jsem rozebral sání a vyčistil ventil volnoběhu a nechal napojit na diagnostikum, bezezměny a diagnostika ukazala vadný elektromagnet volnoběhu, ten jsem vyměnil. Dostal jsem se i k výměně lambda sondy kdy jsem si myslel podle článku že to bude ono.
A stále nic, když příjdu ráno k autu nastartuju v pořádku otáčky drží, ale rozjedu se přijedu ke křižovatce a auto má nutkání chcípnout ,ale nezdechne jen jdou hodně dolu a po chvilce asi 5 vteřin jsou v pořádku, jak se auto ohřeje tak se zdá že není problem..
Jinak mě napadlo koleno k sání mezi Váhou a klapkou, nebo by to mohla dělat i jiná hadice?
Planuji auto prodat protože potřebuji větší.
Jde o BMW E36 316i 75kw coupe. r.v 95 jestli někoho něco napadá co bych ješte mohl zkusit vyměnit,vyčistit budu rád za každou radu..
Děkuji
Předem bych jen chtěl říct že jsem si pročetl článek o tomto problemu, a tak jsem rozebral sání a vyčistil ventil volnoběhu a nechal napojit na diagnostikum, bezezměny a diagnostika ukazala vadný elektromagnet volnoběhu, ten jsem vyměnil. Dostal jsem se i k výměně lambda sondy kdy jsem si myslel podle článku že to bude ono.
A stále nic, když příjdu ráno k autu nastartuju v pořádku otáčky drží, ale rozjedu se přijedu ke křižovatce a auto má nutkání chcípnout ,ale nezdechne jen jdou hodně dolu a po chvilce asi 5 vteřin jsou v pořádku, jak se auto ohřeje tak se zdá že není problem..
Jinak mě napadlo koleno k sání mezi Váhou a klapkou, nebo by to mohla dělat i jiná hadice?
Planuji auto prodat protože potřebuji větší.
Jde o BMW E36 316i 75kw coupe. r.v 95 jestli někoho něco napadá co bych ješte mohl zkusit vyměnit,vyčistit budu rád za každou radu..
Děkuji