Stránka 1 z 1
Napsal: pát 09.05.2014 15:59
od FOGGIE
zdravím.možná to sem nepatří ale zvažuju výměnu podvozku a tak prosím o radu.mám bmw e36 320i rv.97 m-packet.
mám raději koupit m-tech tlumiče nebo jít do stavitelnýho podvozku.v-max vychází cenově podobně jako klasika m-tech tlumiče.do čeho raději investovat.má někdo zkušenost se stavitelnejma podvozkama?prosím o radu nebo tip na nějakou jinou náhradu.díky za jakékoliv rady
Napsal: pát 09.05.2014 17:49
od ARMAN
Jdi do originalu bez debat
Napsal: pát 09.05.2014 22:07
od marecekoi
Rozhodně záleží na tom jak chceš,aby tvoje auto vypadalo.pokud chceš zachovat serii, tak kup origo,pokud chceš ladit auto na vzhled jdi do štelováku.Záleží jestli to máš jako daily car a nebo víkendovku.
Napsal: pát 09.05.2014 22:35
od MattyX
origo jakože origo od bmw za tyhle peníze bude probém i s pružinama, to myslíš asi jen tlumiče... každopádně v-max bude znatelně tužší než origo, takže se rozhoduješ mezi diametrálníma vlastnostma auta

Napsal: sob 10.05.2014 13:30
od FOGGIE
tohle je na autu.nechápu to... ty zadní tlumiče jsem podle čísla nedohledal.a na předních není štítek ani žádné vyražené číslo.pružiny lowtec jsou sportovní.tak ted mi poradte co tam koupit za tlumiče
Napsal: pon 19.05.2014 22:07
od Rouballik
Já osobně bych doporučil spíše pevný sportovní podvozek než stavik. Proč volíš zrovna víceméně absolutně nevyzkoušenou značku VMAXX?
Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
Napsal: pon 19.05.2014 22:27
od MattyX
Rouballik píše:Já osobně bych doporučil spíše pevný sportovní podvozek než stavik. Proč volíš zrovna víceméně absolutně nevyzkoušenou značku VMAXX?
Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
nemusí to být vždy pravda, protože spousta výrobců pevných sportovních podvozku seká jedny a ty samý tlumiče a k tomu dělá více variant snížení

Dost výrobců si i tlumiče nechá externě vyrábět a dělá třebas jenom pružiny - HR

Pokud hýbeš s pístnicí, tak se může lehce menit velikost útlumu, a taky proto se uvádí doporučené sníže např 50-30 kdy ten rozdíl je zanedbatelnej a defacto ho ani nepoznáš

Napsal: úte 20.05.2014 10:10
od Rouballik
To máš určitě pravdu, ale rozsah snížení na jednu variantu tlumiče je cca 20-30mm, tedy to co povolí pružina. Tlumič je vyráběn např na snížení -30 a jsou k tomu pružiny -40 / -30 / -20. To jsou rozdíly, které tlumič ani nepozná, protože v tomhle rozsahu pružiny klesají svoji únavou.
Napsal: stř 21.05.2014 07:19
od FOGGIE
Rouballik píše:Já osobně bych doporučil spíše pevný sportovní podvozek než stavik. Proč volíš zrovna víceméně absolutně nevyzkoušenou značku VMAXX?
Rozdíl mezi pevným a stavitelným podvozkem je v jeho určení. Stavik je takový univerzál a jestli tvým cílem je sportovní jízda, tak to mu odpovídá spíše podvozek pevný, kde pružina i tlumič jsou na sebe uzpůsobeny.
nejezdím s autem závody ale sportovnější styl jízdy mám rád.a proč v-max???protože dvacet litru na to rozhodne nemám a v-max mi přijde v poměru cena kvalita docela dobrý.nebo by jsi mi doporučil něco jiného
Napsal: stř 21.05.2014 23:29
od MattyX
KOlik máš rozpočet ?

Napsal: čtv 22.05.2014 05:41
od FOGGIE
MattyX píše:KOlik máš rozpočet ?

asi 300,- ne dělám si prdel.

12000,- víc dohromady nedám
Napsal: čtv 22.05.2014 21:16
od MattyX
FOGGIE píše:MattyX píše:KOlik máš rozpočet ?

asi 300,- ne dělám si prdel.

12000,- víc dohromady nedám
moje skromná nabídka pro E36...
http://www.piston.cz/vogtland/vogtland- ... ky-bmw-e36
Napsal: pát 23.05.2014 20:58
od FOGGIE
tahle znacka mi nic neříká.a jaké snížení by jsi mi doporučil.a jak je to s stk?nebudou mít s tím podvozkem problém??
Napsal: pát 23.05.2014 23:03
od MattyX
Je to značka fungující už hodně dlouho... jen u nás ji nemá moc lidí v podvědomí

Pružiny jsou vogtland, tlumiče v podstatě bilstein. Snížení je na tobě jaké chceš... s žádným podvozkem není problém na STK - pevným.
Napsal: pon 26.05.2014 09:40
od tararra
V-maxx jsem řešil před 4mi léty na audi, po roce oba přední vytekly, výměna v rámci reklamace proběhla úspěšně, do dvou let od výměny vytekly zase oba, šly z auta pryč. Ale zadek drží dodnes. Po této zkušenosti už bych do v-maxx nešel.