Stránka 1 z 2
Napsal: pon 21.04.2014 09:00
od 318iscoupe
Zdarec,mam takovi problem. Mam Is M44b19 se svorem, delami to ze kdyz zacnu hrbat rovno do predu tak mi prdel poskakuje,do boku uz to nedela. resil to uz nekdo? mam vse nove i silentbloky na difereaku a porad to stejny...
Napsal: čtv 06.11.2014 21:39
od pesa84
Omlouvám se za ot. Ale nenašel jsem ani na googlu ani tady na fóru odpověď na můj problém a když tu vidím nápis 318is tak si říkám, zeptám se tu ať nezakládám nové téma...
Včera jsem koupil compacta 318ti z roku 97 takže se v tomhle motoru ještě moc neorientuju a tak mě i tímto omluvte.. zřejmě budu muset dát jiný motor. Muj má označení M44B19 194S1 . Sehnal jsem na netu jeden, ale neví jaké má celé označení, vědí pouze že je to M44 ze stejného roku. Můžete mi prosím někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi těmito motory M44B18 , M44B19 , M44B19 194S1 Mockrát děkuji!!
Napsal: pát 07.11.2014 07:30
od Cuky
Pokud se nepletu tak M44B18 není je to starší verze M42B18, který se dával jen do určitého roku nevím do kterého přesně . M44B19 je tvůj motor. 194S1 Je Vyražené na motoru. Poznáš je od sebe snadno např M42 má úplně jinou "váhu vzduchu" - hliníkovou a mnohem vetší. M44B19 už takouvou tu plastovou trubku váhu vzduchu. Takže je li to M44 je to ten správný .
Napsal: pát 07.11.2014 09:06
od paca
pokud se nepletu tak 318is/it jsou m42 (obsah 1.8 ) a od roku 1996 jsou m44 (obsah 1.9) a jak píše Cuky - váha vzduchu a víčko od olej. filtru jsou plastové
Napsal: pát 07.11.2014 22:35
od pesa84
Děkuji vám kluci za vysvětlení, co jsem něco málo pochytil z netu tak to sedí a dává se mi to v hlavě i do kupy.. Tak jsem tedy motor zamluvil na pondělí, jen bych ještě poprosil, jestli netušíte, kde je na tomto motoru vyraženo číslo? Dělám na 12ky a tak jsem ještě neměl čas to prolést.. Díky
Napsal: sob 08.11.2014 12:33
od Foldas
číslo je na bloku pod sáním těsně nad vanou
Napsal: ned 01.03.2015 09:27
od pesa84
to Foldas: pozdě, ale děkuji..

Už chvilku jezdím a jsem spokojen, ale víte jak.. člověk se rychle namlsá.. nemáte nějakého úpravce v okolí PCA či HK co umí upravit řídící jednotku? Dal jsem tam sportovní filtr, výfuk Bastuck, lepší svíce a mam v plánu silnější benzínový čerpadlo a samo i regulátor..
Dále bych se chtěl zeptat, namontil jsem pevný podvozek AP sportwaherke, auti si krásně sedlo a pěkně drží, ale při ostřejší jízdě např. na okruhu v HK se to stále lehce kolíbne při přehoupnutí na druhou stranu, když se jede bokem, bude velký rozdíl když dopředu namontuju stablík z M3? Dozadu je u 318ti stejný joko u 323ti ? Mam dojem, že u toho předního M3 je rozdíl 3mm na průměru..
Dále by mě zajímal jaký samosvor je pro toto auti idaální.. vím, že je to malý obal a dá se vzít jak z e36 tak z e30 či e34, ale nevím jaký poměr..
Nemám s tím zkušenost tak zjišťuji info.. díky moc!!
Napsal: ned 01.03.2015 23:04
od Foldas
Origo převod je 3,38. je to kompromis pro normální jízdu a ideální zrychlení jestli chceš něco na blbnutí tak si sežeň ještě kratší
Napsal: pon 02.03.2015 22:36
od pesa84
rozumím, 2,79 je už málo, že? jedná se konkrétně o tento.. :
http://auto.bazos.cz/inzerat/43431495/b ... mosvor.php
Napsal: úte 03.03.2015 00:58
od Foldas
To bude poměr z ropáka asi m41 motor bude to už hodně dlouhý. Ty hlavně potřebuješ difer z compacta nebo e30 kvůli jiné zadní nápravě než má zbytek e36
Napsal: úte 03.03.2015 10:13
od pesa84
Tak už je mi to jasný.. díky! No, tak to vypadá, že budu dlouho hledat..

Napsal: úte 03.03.2015 14:12
od Foldas
Jedině si nechat postavit ze svého
Napsal: úte 03.03.2015 16:53
od Francis
Přijde na to, jaký máš naplánovaný rozpočet. Samosvorná vložka je koupitelná nová (resp. RMFD) přímo od BMW, p/n 33 14 1 213 748 a v cartecu mají v ceníku uvedeno 20.547,- Kč. K tomu budeš potřebovat nová ložiska za 1876,8 Kč/ks, pro jistotu nové šrouby držící klec samosvoru k talíři a vymezovací podložky k ložiskům.
Napsal: úte 03.03.2015 21:54
od Foldas
kámošovi stavěl savka myslím za 16 tisíc
Napsal: stř 04.03.2015 15:34
od pesa84
uf, díky za info!! no viděl bych tu druhou variantu přijatelnější, měl jsem v plánu tak těch 15tis max, teď jsem kupoval sedačku včetně pásů s podvozkem, takže musim zase něco našetřit.. myslíš, že "savka" by se pak slitoval i nade mnou?

zřejmě se mu za čas ozvu..
Ještě by mě zajímali ty stabilizátory, v etk jsem zjistil, že 323ti má vzadu stejný, jen pro Mpodvozek se dával tuším o 2mm silnější..
A tak přichází v úvahu ten přední z M3. Máte s tím někdo zkušenost?
Ještě bych k tomu namontil výztuhy k tlumičům + X-brace.. pomůže to trochu od těch náklonů?
Napsal: stř 04.03.2015 15:57
od Francis
Nepomůže.
Napsal: čtv 05.03.2015 02:22
od pesa84
Samá milá překvápka..

ale dik.. ještě k tomu difu, pokud je náprava shodná s e30, tak by mohl jít namontovat i velký obal pokud pouziju e30kový poloosy včetně unašečů? Podle tohoto obrazku na e30 foru to tak vypadá..
http://img17.imageshack.us/img17/911/trsb.jpg
Napsal: čtv 05.03.2015 05:33
od Foldas
e30 má jinak převodovku stály převod na 4-stupni a e36 na 5-stupni. Takže bycha na poměr difu
Napsal: ned 08.03.2015 05:29
od pesa84
Tak to vypadá, že se mi zadaří a bude malý obal z e30 z 325i s poměrem 3.60. Co přesně bude potřeba k montáži? Budou stačit pouze polosy z e30 ( jsou mezi nimi rozdíly?), musí být i s unašeči? a nakonec kardan, musí se krátit? Moc vám děkuji za případné info!! Já jen abych věděl co mě případně čeká a nebyl překvapen..
Napsal: ned 08.03.2015 09:39
od Francis
Malý diff z 325i E30? To se mi nezdá ...
Výměna diffu u Compacta jiného než 323ti není tak jednoduchá, protože pouze 323ti má roztečný průměr pro poloosy 86 mm (stejný mají všechny E30) kdežto máloválcové Compacty mají jen 80 mm.
Výměna unašečů poloos v diferu nepomůže, protože narozdíl od E30 je malý diff v Compactu užší a tím pádem jsou delší poloosy.
Už si to nepamatuju přesně, ale snad jsme to řešili výměnou vnitřních kloubů poloos z E30. Celé poloosy vyměnit nelze, je tam něco jinak v náboji.
Kardan sedne bez problémů.