Stránka 1 z 3

Napsal: pon 17.02.2014 13:56
od Cisi
Ahoj, oživím téma. Mam podobný problém s otáčkama, když nastartuju studený motor, otáčky vylítnou na +- 2000 a pomalu klesají(ovšem jen když je opravdu studený, jinak ne), ale další problém je hlavně to, že když jedu, tak při přeřazování neklesají otáčky okamžitě dolů, jako kdybych při vyšlápnutí spojky pořád trochu držel plyn(a naopak, toto to nedělá když je auto studený, jen když se začne ohřívat, tak to začne). Jedná se o 328i e36

Škrtící klapky jsem o víkendu vyčistil, ale problém přetrvává:

Obrázek

Napsal: pon 17.02.2014 13:58
od Cisi
Chtěl jsem oživit tohle téma http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... alu+otacky

Bohužel jsem se uklikl a založil nové :oops:

Napsal: pon 17.02.2014 17:49
od Totic
Hoj, to neva nechal bych to tady hlavně pro M52 motory, protože se toho množí a vypadá možná jako jejich specifikum.
Mě to v zimě teď dělá to samé na M52B25. Napíchni to na diag jestli nehlásí chybu váha/lambdy. Pak teda to čištění je hlavně potřeba udělat ještě na volnoběžném ventilu: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=99122

Napsal: pon 17.02.2014 18:34
od lukepostulka
Jj musím říct že ten volnoběžný ventil pomůže opravdu dost, před pár týdny jsem měl dole sání tak jsem už vyčistil všechny hadice i s tím ventilem a musím říct, že i když nebyl moc špinavý tak po smontování jsem si všiml že volnoběh je klidnější, otáčky padají lineárněji a po puštění plynu na jedničku/dvojku už to není takové škubnutí, ale je to plynulejší.. Takže směle do toho, nemáš co ztratit... Hlavně bacha na ty hadice, už nebudou nejmladší a rády se lámou když si nedáváš pozor

Napsal: pon 17.02.2014 21:12
od Cisi
Takže zase všechno rozdělávat znova, to mam radost :-) A kde je ten volnoběžnej ventil u M52B28, stejně jako u TU?

Napsal: pon 17.02.2014 21:46
od Cuky
A co takhe spínač spojkového pedálu? Nevím jestly ho e 36 má ale myslím že asi ano http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... g_bracket/ číslo 8 by lo mělo být

Napsal: pon 17.02.2014 21:47
od Cuky
Ten to dělá standardně i u jiných značek a neměl by stát moc na vw golf 3 stál asi 300kč

Napsal: pon 17.02.2014 21:52
od Cisi
To bych nejspíš vyloučil, jelikož když je motor studený, tak otáčky padají normálně ;-)

Napsal: pon 17.02.2014 22:02
od E36318ti
prohlídni si všechny hadice,jestli na nich nejsou nějaké trhlinky,já jsem oblepil jednu unavenou hadici páskou a ejhle otáčky klesají jedna radost.

Napsal: pon 17.02.2014 22:11
od Cisi
E36318ti píše:prohlídni si všechny hadice,jestli na nich nejsou nějaké trhlinky,já jsem oblepil jednu unavenou hadici páskou a ejhle otáčky klesají jedna radost.
To máš ruce jak Saxána ne? Mně připadá, že k těm hadicím není vůbec přístup..

Napsal: pon 17.02.2014 22:59
od Foldas
spojkový spínač je ta největší blbost co jsem kdy slyšel. jak už někteří psali zkontrolovat všechny hadice, separator oleje a volnoběžák. plynové lanko se ti doufám neseká?

Napsal: úte 18.02.2014 00:58
od Cisi
Foldas píše:spojkový spínač je ta největší blbost co jsem kdy slyšel. jak už někteří psali zkontrolovat všechny hadice, separator oleje a volnoběžák. plynové lanko se ti doufám neseká?
Plynové lanko se neseká, zkoušel jsem s tim hejbat, když jsem čistil klapky a OK, ještě jsem to prostřík WDčkem pro sychr. Zkusím mrknout na nějaký ty hadice no, je nějaká, na kterou se zaměřit? Popřípadě kde se nachází? Dík!

Napsal: úte 18.02.2014 02:20
od Cuky
Pročpak by byl spojkový spínač blbost? To je právě ta věc co ti dělá to že otáčky padnou na volnoběžné při řazení, tak nevím proč by to měla být blbost.

Napsal: úte 18.02.2014 06:37
od Foldas
protože ten spínač je tam jenom kvuli tempomatu prohlidni si etm a pak mudruj

Napsal: úte 18.02.2014 07:07
od MotoMoto
Covece řešil sem ten samej problém. Bde sem vyčistil včetně volnobezneho ventilu i hadic ale problém přetrvával. Pomohla az výměna snímače škrtící klapky..... Mám ale ISO M44.

Napsal: úte 18.02.2014 09:23
od Cisi
Snímač to nebude, protože když je motor studený, tak otáčky padají normálně..vidim to spíš na nějakou tu hadici asi, vlivem tepla se někde roztáhne a je problem, nebo ten volnoběžák no.. O víkendu na to mrknu.

Napsal: úte 18.02.2014 20:59
od E36318ti
ruce jak Saxana nemám mám čtyřvál takže já se dostanu všude :-) já jsem oblepil hadici která jen lehce vypadala popraskaně a bylo hotovo.

Napsal: úte 18.02.2014 23:00
od Foldas
jakou máš spotřebu? ještě mě napada teplotní čidlo umí to udělat taky solidní hovadiny

Napsal: stř 19.02.2014 00:17
od Cisi
Spotřebu benzínu nevim, jezdim na LPG a s klidnou nohou za 10-11LPG, benzínu to žere asi dost, ale taky když už jedu na benzín, tak nejedu s lehkou nohou, to asi bude ono :)

Napsal: stř 19.02.2014 01:50
od Foldas
a děla ti to na benzín i na plyn? Nepropuští ti ventily od lpg?