Stránka 1 z 2

Napsal: stř 05.02.2014 21:08
od MotoMoto
Zdravim klubáci. řeším problém s ranními strarty. vše možné i nemožné je už vyměněné,ale pokud je motor ráno či odpoledne řádně vystydlý pere se se studeným startem. v servise na nic nepřišli, že je to na delší bádání, protože čidla a vše vykazuje správné hodnoty. všiml jsem si ale že levá polovina auta(u řidiče) svítí méně. jak parkovačky(angel ayes) v přednim světle, tak i interierové osvětlení na levé straně. na co se prosím zaměřit, kde zkontrolovat kostry, protože vše nasvědčuje tomu, že je nejspíš slabá jiskra???.. už netušim, tak se chytám všeho možnýho i nemožnýho. Díky.

Napsal: stř 05.02.2014 21:10
od MotoMoto
ještě doplním, že se jedná o bmw e36 318is R.v. 1992 s motorem M44 R.v.1997. do ničeho krom motoru se nezasahovalo. díky

Napsal: stř 05.02.2014 21:58
od Foldas
motor je ukostřený přes silný kabel u praveho silentbloku a motorová elektrika u baterky. Jinak ukostření světla jé na podběhu u světla v tom plastoem spojovači. jak jsou na tom zapalovací kabely?

Napsal: stř 05.02.2014 22:31
od MotoMoto
Ty plastové spojovace sem prošel a vypadají dobré. Kostra jak u motoru,tak u baterky taky OK. A kabely??. Jak budu moct,ještě je zkusim prohazet. Ale nechapu jak by to mohly dělat,když za deset vteřin věci jak ma a od te chvíle žádný problém. Je to vázne divnej ukaž.

Napsal: stř 05.02.2014 22:49
od Ondra23
Jenom se zeptám když vidim že se tu řešej ty plastový propojovače co do nich vedou ty hnědý dráty předpokládám že kostry. Má ten plast bejt někam přišroubovanej ? Já že se koukal že je v tom taková dirka. Protože mě se tam tyhle propojovače jen tak plandaj.

Napsal: stř 05.02.2014 22:55
od shade741
Ty spojovače by měly být uchyceny, alespon ty co jsou pod kobercem v interiéru jsou a tuším že ty u světel taky na ten podběh, jsem líný jít do garáže:-)

Ohledně těch startů, je to taková banalita ale raději se zeptám, js si jistý všemi gumovými hadicemi u sání atp? nejlepší test je stříknout čistič na brzdy okolo hadic(samo ne do sání přímo) a dávat pozor na zvýšení otáček

Napsal: stř 05.02.2014 23:02
od MotoMoto
Jj. Hadice sem procházel několikrát. Pretesnil saní a ani sprej na čistění brzd nepomohl. Zkoušel sem i separator a žádná výrazná změna...... Jen když resetuju RJ,tak je to den po lepší ale následující to same. Usuzují,ze po restartu dosazuje RJ bohatší směs. Jinak nevím.,

Napsal: stř 05.02.2014 23:03
od MotoMoto
A k TEM spojovacím. Všechny jsou uchyceny takovejma plastovejma trnama za tu dirku ke kastli;)

Napsal: stř 05.02.2014 23:06
od shade741
V tom případě mrkni na řj motoru jestli se do ní nedostala voda(zoxidovaná) než se bude laborovat dál, jak se ucpou odtoky je to tam hned :? Je za deklem vlevo, u r6 za místem kam napojíš + u 4 válu za baterkou

Napsal: stř 05.02.2014 23:10
od MotoMoto
Jj. Díky. Juknu tam. Naposledy sem tam byl někdy loni v letě a bylo sucho....tak kdo ví....

Napsal: čtv 06.02.2014 16:48
od Dabler
zkousels jinou silnejsi baterku? jinak veskere draty kde je hneda barva v aute je -

Napsal: čtv 06.02.2014 20:28
od MotoMoto
Jj. Vim. Dnes sem procházel všechny hnědé spojovace v motorovém prostoru a všechny jsou v pořádku. PP zahybani s nimi žádná změna. A baterku sem už loni dával silnější 72 AH..... Dnes jak se oteplilo,tak to bylo lepší..... Uvidim jak dal. Asi musím vydržet do léta:-D

Napsal: čtv 06.02.2014 20:28
od MotoMoto
Jj. Vim. Dnes sem procházel všechny hnědé spojovace v motorovém prostoru a všechny jsou v pořádku. PP zahybani s nimi žádná změna. A baterku sem už loni dával silnější 72 AH..... Dnes jak se oteplilo,tak to bylo lepší..... Uvidim jak dal. Asi musím vydržet do léta:-D

Napsal: čtv 06.02.2014 20:29
od MotoMoto
Jj. Vim. Dnes sem procházel všechny hnědé spojovace v motorovém prostoru a všechny jsou v pořádku. PP zahybani s nimi žádná změna. A baterku sem už loni dával silnější 72 AH..... Dnes jak se oteplilo,tak to bylo lepší..... Uvidim jak dal. Asi musím vydržet do léta:-D

Napsal: čtv 06.02.2014 23:23
od E36318ti
čau čau, já mám model 318ti a mám úplně stejný problém jako ty ráno se to hooodně trápí než to naskočí,mám auto chvíli tak sem zatím moc nelaboroval,doufal sem že to vyřeší svíčky...bohužel.Jakmile to ale naskočí,můžu to okamžitě vypnout a pak už startuju krásně na drc..a zase jak to pak déle stojí přez noc nebo v práci tak první start je strašný.Chci se zeptat jestli si už přišel na to čím to bylo.Díky

Napsal: čtv 06.02.2014 23:48
od MotoMoto
Tak paráda. Mám přesné to same jak popisujes. Jak chytí a chcipnu ho,od te chvíle jde na drc. Zatím sem na nic nepřišel,ale pokud na něco prijdes ty,dej vědět;)

Napsal: pát 07.02.2014 13:44
od shade741
hele kluci ještě mě napadlo když to nechce chytit a pak je to ok a dělá to po dlouhý ostávce, nestrácí se vám tlak v palivový soustavě? Spatná pumpa, regulátor nebo vstřik?

Napsal: pát 07.02.2014 13:55
od MotoMoto
Něco na tom možná bude....juknu na to. Necham změřit a dam vědět.diky

Napsal: pát 07.02.2014 22:53
od E36318ti
už mě to napadlo taky, čerpadlo za ticha slyším..že natáhne,ale jestli to je to pravé ořechové,to nevím...ještě vyměním palivový filtr apod..dneska sem objevil jednu naprasklou hadici u sání..vytáhl sem jednotku a pročistil a taky jsem vyměnil cívku od kablů co jdou na svíčku...mám tu nějaké starší nd tak laboruju,ale musím říct že dnes to bylo tak o 50% lepší,ještě nechám pořádně přes noc nabít baterku a jak ráno nastartuju hned tak výhra...jinak i otáčky mi padaly hodně pomalu a někde u tisíce se na chvíli zastavily než spadly na volnoběh,teď už to nedělá...to přičítám té hadici. :wink:

Napsal: pát 07.02.2014 23:14
od MotoMoto
A jaká to přesné byla hadice?? Jinak mám přesné to co ty.....podle toho co popisujes