Stránka 1 z 1
Napsal: ned 19.01.2014 11:11
od alpineman
Nemáte někdo zkušenost s mrkáním, poblikáváním a se zhasínáním Bi-Xenonu? Občes mi i zhasne, ale po vypnutí a následném zapnutí světel opět normálně nastartuje. Vypozoroval jsem, že pomrkává jen při průjezdu levotočivé zatáčky (jedná se o pravý Xenon) tj. když světlomet koriguje náklon auta. Zkrátka pomrkává, pokud se zatíží přední náprava - brždění, průjezd zatáčkou... Také když sundám zadní dekl Xenon. výbojky, tak má to celé vnitřní těleso světlometu, kterým pohybuje motorek dost velikou vertikální vůli a tím se mi dost často také rozšteluje náklon světla. Tak musím najet někam ke zdi a podle druhého světla to opět poštelovat.
Jak je to s demontáží a rozebráním světla? Vcelku jednoduché to bylo u Xenonu na E39 (před FL). Tam jsem měnil motorek i tyčinky, co se tak rády lámaly několikrát. Ale jak je to u E46 Bi-Xenonu? Má někdo zkušenost?
Napsal: ned 19.01.2014 11:41
od Daudgen
S lámáním tyček nemá E46 takový problém jako třeba E39, která je láme na počkání. Máš světla AL nebo ZKW?
Napsal: ned 19.01.2014 17:47
od hansm5
alpineman píše:Nemáte někdo zkušenost s mrkáním, poblikáváním a se zhasínáním Bi-Xenonu? Občes mi i zhasne, ale po vypnutí a následném zapnutí světel opět normálně nastartuje. Vypozoroval jsem, že pomrkává jen při průjezdu levotočivé zatáčky (jedná se o pravý Xenon) tj. když světlomet koriguje náklon auta. Zkrátka pomrkává, pokud se zatíží přední náprava - brždění, průjezd zatáčkou... Také když sundám zadní dekl Xenon. výbojky, tak má to celé vnitřní těleso světlometu, kterým pohybuje motorek dost velikou vertikální vůli a tím se mi dost často také rozšteluje náklon světla. Tak musím najet někam ke zdi a podle druhého světla to opět poštelovat.
Jak je to s demontáží a rozebráním světla? Vcelku jednoduché to bylo u Xenonu na E39 (před FL). Tam jsem měnil motorek i tyčinky, co se tak rády lámaly několikrát. Ale jak je to u E46 Bi-Xenonu? Má někdo zkušenost?
budes mit ulomenej plast kterym je spojene teleso svetla s motorkem naklonu

Napsal: ned 19.01.2014 23:04
od alpineman
Daudgen píše:S lámáním tyček nemá E46 takový problém jako třeba E39, která je láme na počkání. Máš světla AL nebo ZKW?
To je dobrá otázka... To vůbec nevím, ani jaký je v tom rozdíl! Vím, že je více typů, ale jaký přesně mám, jsem zatím nepátral. Ani zda se montovaly AL a ZKW ve stejném období... Mé auto sjelo z linky 30. září 2002. Pokud by jsi to zjistil z FAHRGESTELLNUMMER pošlu SZ. Jinak KBA: 0005-709.