Stránka 1 z 2
Napsal: pát 17.01.2014 00:21
od lukepostulka
Nevím jak to je tady s propagací, ale snad se nebude nikdo zlobit když se podělím o skvělý článek ohledně zkušennostmi s každoděnním soužitím s E36..
http://www.autickar.cz/clanek/majitelov ... -328i-e36/
Napsal: pát 17.01.2014 09:55
od Thomeeno23
Nedotáčivost v e36

a ještě za mokra

já nemít protiskluz za mokra projíždím každou zatáčku s rejdem na druhou stranu

Napsal: pát 17.01.2014 10:25
od pragdejf
možná by tomu člověku prospělo, kdyby přestal čichat ředidla.....
napsaný hezky, ale poněkud zcestně. jak to řiká jeden kámoš, to auto je bez svoru rozbitý. už když vyjelo z fabriky, tak ho bez svoru vyrobili rozbitý. a dá se to spravit jedině svorem, neni jiná volba.
Napsal: pát 17.01.2014 12:30
od MattyX
autorovi článk zřejmě chybí některé informace - třeba váha motoru způsobuje nedotáčicost - WTF? hliníková R6 važí podobně jako litinová R4 (myslím je to 114 vs 103kg). Kdyby napsal, že je to způsobeno jiným rozložením stejné váhy tak bych to asi pochopil lépe.
každý seriový podvozek musí být přirozeně nedotáčivý, nedotáčivost je pro drtivou většinu uživatelů aut bezpečnější - ne každý má ruce na rychlé kontra na mokru

a funguje na to jediné a to je víc plynu a nebo si umět pohrát s tou váhou auta - já si třícu letos užil i bez svoru, dá se naučit s tím žít

po dvaceti letech používání auta, který je podvozkově oproti novýmu uplně jinde je takový... no, ne že by e36 byla nějaká hvězda oproti klasickým bimmrům, ale tohle je asi trochu mimo...
Napsal: pát 17.01.2014 14:33
od lukepostulka
Můžu se zeptat na to tvrzení že každá 328i je rozbitá hned z továrny? Co vím tak svor byl příplatkový jen u M50 motorů, 323i a 328i už svor v nabídce neměly, takže imho tohle tvrzení že každá je rozbitá hned z továrny je podle mě nesmysl..
Napsal: pát 17.01.2014 15:00
od Foldas
i m52 měli v nabídce svor když je v etk
Napsal: pát 17.01.2014 15:05
od lukepostulka
Mrkni tady na klubu do nejčastějších dotazů, tam se to píše taky
Napsal: pát 17.01.2014 15:21
od Foldas
Napsal: pát 17.01.2014 21:05
od Totic
"Při každodenních přesunech do práce je to pak balzám na duši, oddělující člověka od toho hnusu venku..
úroveň cestovního komfortu vážně překvapila. Zkrátka skvělý dailydriver za minimální cenu."
No tak aspoň něco
BTW: Neměly by tam být obuty spíš 225/45/17 ?
Napsal: sob 18.01.2014 18:21
od Kukace
Ja mam teda M-paket cabrio ale na 17 se s tim neda vubec jezdit denne(delsi cesty).To sou rany na tech nasich silnich jako prase,ted jezdim na 15 a da se to prezit.Ale i obycejnej novej Renault Kangoo,kterej mam jako firemni je 10X pohodlnejsi.Stejne jako E39 je o moc pohodlnejsi.E36 je vsechno ale pohodlna rozhodne ne,aspon v M-packet podvozku.
Napsal: sob 18.01.2014 19:08
od Foldas
to jsou kecy ja mam 225/40/16 a pohodlí je samozřejmě to nemužu rovnat z e39
Napsal: ned 19.01.2014 00:02
od Totic
Mě to přijde OK. M-paket tlumiče a zejména horní uložení musí být fakt v pořádku jinak to víc bouchá do kastle. Na 225/45/17 se dá jezdit, avšak radši né přes jámy. 3er byly vždycky víc motokárky kór cabrio, jako bytelný 5er to je jasný.
Jinak teda ještě k recenzi Limo má krásnej lak, kola, exterier, ale ten hnus je spíš uvnitř.

Hlavně je to dodělávka z nějaké soc. serie, takže ///M sport podvozek, sitze a volant to ani nevidělo, tudíž jízdní vlastnosti a nedotáčivost tomu asi odpovídají. Hodně dělá geometrie no.
Napsal: ned 19.01.2014 00:04
od Huska
lukepostulka píše:Můžu se zeptat na to tvrzení že každá 328i je rozbitá hned z továrny? Co vím tak svor byl příplatkový jen u M50 motorů, 323i a 328i už svor v nabídce neměly, takže imho tohle tvrzení že každá je rozbitá hned z továrny je podle mě nesmysl..
bohužel to "víš" špatně. na všechny e36 až do konce výroby se dal doobjednat samosvor... třeba moje 323i sjela z linky se samosvorem. Pouze ho nedávali v kombinaci s ASC+T
Napsal: ned 19.01.2014 01:03
od lukepostulka
To nic nemění na tom, že to trvzení je pěkná kravina
Napsal: ned 19.01.2014 03:17
od Kukace
Tlumice a ulozeni sou novy(Bilstein),stejne jako celej pozvozek .
Nevim kde a co jezdite za trasy ale rict o E36 cabrio (jinou verzi sem neridil),ze je pohodlna na denni jezdeni na 17kach tak to fakt mate prdel z titanu.Na vikendy je to ok motokara,ale jezdit v tom denne 100-150Km tak me mrdne a to nesrovnavam s zadnyma super karama.Pohodlny to je jedine na nove silnici.Jinak samozrejme na vyblbnuti super.
Napsal: ned 19.01.2014 08:05
od patriot
Přesně tak.....Jezdim Isem na 225/45/17 a je to koza, každou díru cítím, tahá mi to do vyjetych kolejí atd, do Chorvatska bych s tím jet nechtěl. Na druhou stranu, měl sem hodně bawsonu a žádné tak v zatáčkách nesedělo, jako tohle.
Napsal: ned 19.01.2014 15:10
od Totic
Tak tuhost cítit jde jasně, záleží kde člověk jezdí. Když převážně dálnice a městský okruhy to jsou v pohodě cesty, pokud rozbitý po městě tak radši max. padesátkou a to jde hned slyšet bouchnutí. Silnice 3 třídy mezi dědinama co jsou zalátaný až běda se radši vyhýbám, to opravdu na delší trasu 17" není žádný potěšení.
Zajímavý, že záleží na typu nerovnosti a nedá se to absolutně odhadnout. Někdy jedu a říkám si kua kanál, příčná spára a udělá jen takový gumový "dundun" a někdy jen zalátaná cesta výstupek 1,5cm a hňápne to do kastle až nepříjemně kovově. :p
Co se týče cabrio (coupe) má nejtužší naladění kór M podvozek nejníž ze všech E36. Tuhost kastle je u cabria nejnižší a tak se rázy vozem nesou dost no. Nekomfortnější je asi tour. Já mám sedan a taky nový uložení FEBI na povozku Bilsten B8 monotube. Snížení teď -35/-15 o chlup níž jako M technik. V Chorvatsku v září, 4lidi plný auto na 17" a tak po těch jejích cestách to byla nakonec balada (spotřeba 8,2l/100km).
Jako záda cítit jdou to je pravda, spíš ze sedadel. Na denní dojíždění třeba do 40km v poho, ale dávat s tím 200 km denně na 17" sport podvozku bych taky nechtěl..

Je to holt ///Motokára.
Napsal: ned 19.01.2014 18:42
od ACDC
Za 3 dny jsem ujel ve dvou cca 2,500 km (dolů chorvatsko, itálie, rakousy, německo) v E46 na 17" a pohoda..
Napsal: ned 19.01.2014 22:07
od MattyX
cabrio bych vůbec neřešil, tam ať dáš cokoliv, tak se třepe celá kastle už v serii...
Napsal: pon 20.01.2014 17:35
od Thomeeno23
Já nevím já jsem byl letos v létě s coupe na korsice a cesta mi přišla docela příjemná... nejhorší jsou tam dle mého názoru ty tvrdý anatomy. Jezdim sice na mtech snížení ale s 16" takže to tak netahá a celkově je to s kayabou docela komfortní kombinace. Spotřeba ve dvou lidech s bagáží svižně něco pod 8l a korsický serpentýny a zákruty jako bonus takže za mě určitě e36 jako cestovní kára neskončila
