Stránka 1 z 1

Napsal: pon 13.01.2014 16:20
od xander8387
Zdarec, chtěl bych se zeptat, jak vám brzdí vaše 36ky. Mám nové brzdy - kotouče brembo a destičky ATE. A musím říct, že je to skoro bezezměny, proti původním, ne moc hezkým brzdám.
Když to srovnám třeba s oktávkou, kde byly nové destičky, hned byl pedál tvrdší a brzdilo to úplně jinak. I novější auto s málo najetými km měli ten pedál prostě tvrdší.
U mě je z počatku celkem měkej a postupně to brzdí - což mi vyhovuje, ale čekal jsem, že to bude brzdit víc.

Napsal: pon 13.01.2014 16:35
od shade741
Měnil si brzdovku?stará není ideální, nemáš tam vzduch?

Napsal: pon 13.01.2014 16:45
od Lucifer
Dupni na to prudce pak se budou dít věci :lol:

Napsal: pon 13.01.2014 17:55
od marecekoi
Přesně E36ka se zdá, že nebrzdí,protože má tvrdý pedály,ale když to prošlápneš úplně tak je to rána.Mám 36ku 3roky a nikdy sem nepotřeboval to sešlápnoutaž na podlahu i když sem potřeboval akutně brzdit.

Napsal: pon 13.01.2014 18:24
od onlybimmers
na předku Brembo MAX & Brembo desky a brzdí to na okruhu krásně, jak se zahřejou, brzdí to snad ještě víc... samozřejmě jim dávam odpočinek, aby se nezpařily... na zadku jsem ještě neměnil, ale někdo tam dával Zimmermanny, desky nevim

v běžnym provozu paráda, jezdim bez ABS

odvzdušněný okruh a nová brzdovka (every 2yrs) povinnost...

Napsal: pon 13.01.2014 18:37
od MattyX
Hlavně ještě brzdové hadice, pokud jsou zpuchřelé už, tak se můžou nafukovat ;)
Brzdovej válec je po těch letech každej jinej, gumičky v něm taky nejsou nejnovější...

Napsal: pon 13.01.2014 18:55
od xander8387
Jasan, díky za tipy. Co se tyče brzdovky - brzdy mi dělal jeden borec a já myslel, že výměná kapaliny je snad samozřejmost - ještě se ho zeptám.

Jo, jako nebrzdí to zle, když se fakt šlapne. To je důvod proč se ptám. Jezdil jsem v gti golfech, A3 a všude se stačilo jenom trošku dotknout brzdy a už jste letěli zubama na volant - tohle mi právě hodně nevyhovuje. Jsem rád za tohle. Spíš mi jde o to, jestli to tak máte taky, nebo si jen ujíždím na nedokonalosti mého brzdového systému :-D

Napsal: pon 13.01.2014 20:11
od Parda
Ne, ne. To je prostě tím, jako jsou, nebo byly, BMW stavěné. Né žádné user friendly pro každého jak třeba VAG nebo francouzi, ale prostě pro řízení. To samé posilovač, v jiných autech má účinek mnohem silnější, ale pak z toho řízení nemáš takový pocit, že víš o všem, co se u předních kole děje tak, jako v BMW :wink:

Napsal: pon 13.01.2014 20:17
od Kukace
Taky je urcite rozdil jestli jezdis an 15 nebo 17 .Ja ted prezul na zimni 15 a pocitove to brzdi o 50% hur.Realne je to tak ze kde sem jidne zabrzdil vpohode,ted musim zadupnout a zasahuje abs.

Napsal: pon 13.01.2014 20:24
od xander8387
Parda píše:Ne, ne. To je prostě tím, jako jsou, nebo byly, BMW stavěné. Né žádné user friendly pro každého jak třeba VAG nebo francouzi, ale prostě pro řízení. To samé posilovač, v jiných autech má účinek mnohem silnější, ale pak z toho řízení nemáš takový pocit, že víš o všem, co se u předních kole děje tak, jako v BMW :wink:

Přesně, přesně! Mluvíš mi z duše, zejména o tom posilovači! To je téma o kterým se často před ostatníma zmiňuji. Všem vychvaluju jaký je to skvělý auto na řízení, že prostě ty kola fakt citíš. Zrovna předevčírem jsem jel v novějším focusu a to řízení prostě gumový...hnus.. měl jsem chuť vystoupit a jít pěšky.
Tak paráda, jsem rád že tak, jak to je, tak to má být!

Napsal: pon 13.01.2014 20:27
od xander8387
Kukace píše:Taky je urcite rozdil jestli jezdis an 15 nebo 17 .Ja ted prezul na zimni 15 a pocitove to brzdi o 50% hur.Realne je to tak ze kde sem jidne zabrzdil vpohode,ted musim zadupnout a zasahuje abs.
Jezdím na 16. V létě planuji 17. Uvidíme, ale s velkym rozdílem nějak nepočítám :wink:

Napsal: pon 13.01.2014 20:34
od johnyfly1
mne ten brzdovy asistent e36 vyhovuje...ked zmacknem pomaly brzdi slabsie na take dobrzdovacky staci...vlastne tak sa brzdi vacsinu cesty...a ked clovek na to dupne fakt z nudze a poriadne rychlo pritlaci tak to auto brzdi paradne :)
inac ked stojim namieste tak si naslapem pedal poriadne a potom to bezdi lepsie :D

Napsal: úte 14.01.2014 00:00
od Totic
Mno.. když jsem měl E36 první dva roky, kde byly ještě ATE origo tak stačilo do pedálu ťuknout/kopnout a brzdy se okamžitě zakusovaly - parádní decelerace. Pak přišlo na výměnu předních desek a kotoučů. Dal jsem Brembo kot. a desky ATE Ceramic. Takže stejná konfigurace jako Xander.. :/
Jediný co funguje po dvou letech na 100% je, že se ty kola nešpiní a jsou pořád jako nový.

A postupem času je brždění docela GUMOVÝ, brzdovka měněna každej rok, odvzdušněno. Pak měněná ATE hadice, odvzdušněno. Jediné co už mám podezření je brzdovej válec / posilovač, že tam prej nějaká membráná může být vychozená či co.. Ten pedál mě sere, klade docela odpor a musím naňho šlapat víc než kdysi.

- můžu potvrdit že i u jiných BMW jsou brzdy parádně dávkovatelné
- na 16" zimních je to horší než na 17", zvlášť roleta na asfaltu řve ABS
- ty kotouče Brembo mám spíš ocelově matné barvy a ne leskle stříbrné jako ATE :?:

Napsal: úte 14.01.2014 11:50
od Parda
xander8387 píše:
Parda píše:Ne, ne. To je prostě tím, jako jsou, nebo byly, BMW stavěné. Né žádné user friendly pro každého jak třeba VAG nebo francouzi, ale prostě pro řízení. To samé posilovač, v jiných autech má účinek mnohem silnější, ale pak z toho řízení nemáš takový pocit, že víš o všem, co se u předních kole děje tak, jako v BMW :wink:

Přesně, přesně! Mluvíš mi z duše, zejména o tom posilovači! To je téma o kterým se často před ostatníma zmiňuji. Všem vychvaluju jaký je to skvělý auto na řízení, že prostě ty kola fakt citíš. Zrovna předevčírem jsem jel v novějším focusu a to řízení prostě gumový...hnus.. měl jsem chuť vystoupit a jít pěšky.
Tak paráda, jsem rád že tak, jak to je, tak to má být!
Tak, tak :wink: