Stránka 1 z 1

Napsal: pát 02.09.2016 09:53
od Deeogee
Ahoj, mám Hifi v E39 tour. 10 repro a sub. Chtěl bych systém přehodit na DSP. Vim že musím dát jiný zesik a repráky, ale jak je to s kabeláží? Stačí co je (když sedí počet komponentů) nebo i natáhnout jiný kabel.

Řešil už někdo tento upgrade?

Díky

Napsal: pát 02.09.2016 22:07
od ACDC
Kouknout do WDS. Myslím, že to bude stejný. Navíc bude sub se čtyřmi repráky.

Napsal: sob 03.09.2016 09:03
od ardo
DSP zesilovač má tři konektory,HI-FI jen dva ...kabeláž jiná :wink:

Napsal: pon 05.09.2016 18:15
od Deeogee
Dík, takže bude problém hlavně sehnat DSP kabel a pak jej prostě natáhnout znova. A až s kabelem koupit repráky, kterých je narozdíl od kabelů plnej internet. Otázka jestli by nebylo jednoduší si udělat svoji muziku popřípadě, když by človek hodně blbnul časem koupil jiný nový 6ti kanál DSP.

Napsal: pon 05.09.2016 18:43
od Misanek
Já osobně si myslím, že by líp vyšlo udělat si tu muziku podle sebe vzhledem k tomu, že bys musel tahat a hlavně shánět kabeláž.

Navíc já osobně beru dsp spíše jako komplikaci než-li pozitivum. A to z toho důvodu, že pokud by člověk postupem času zatoužil po nějakém aftermarket multifunkčním rádiu (vzhledem k tomu, že origo 16:9 již v dnešní době nenabízí nějaké super fce), tak dsp bývá většinou problém, jelikož tyhle aftermarket rádia s ním nějak odmítají fungovat.

Napsal: pon 05.09.2016 21:49
od ACDC
Jiné radio, kabeláž, zesilovač. Takže těžko uskutečnitelné. Ty radia jsou sice hezká, ale spoustou ostatních funkcí, kde radio už vlastně není moc radio. Jako přítěž to neberu, ten zvuk za to stojí. Problém, že nelze použít žádnou krabičku místo měniče, protože z měniče neleze audio, nýbrž digit. signál do lepšího A/D převodníku v radiu. To lze ale řešit AUX vstupem.

Napsal: pon 05.09.2016 21:58
od Misanek
No mně osobně hlavně na těch aftermarket radiích štve to, že se člověk připraví o funkce bc... Nebýt tohohle, tak už si nějaké dávno pořídím, poněvadž co si budem vykládat - používat dnes mk3 nebo mk4 je již trochu utopie.

Napsal: pon 05.09.2016 22:20
od Filozof
dají se koupit super zesilovače s DSP 24bit a jsou super pak už jen špičkové audio ideálně je 24bit nahrávky FLAC a podobně.....kvalitní repro a vytlumit dveře ...a hraje to luxusně. Kam se hrabe starej audio system v autě.

stačí 8x repro a 1x subb s vytlumením dveří a zesíkem s DSP ...a auto a zvuk je někde uplně jinde.

Napsal: pon 05.09.2016 23:28
od honzabiker1
ACDC píše:Jiné radio, kabeláž, zesilovač. Takže těžko uskutečnitelné. Ty radia jsou sice hezká, ale spoustou ostatních funkcí, kde radio už vlastně není moc radio. Jako přítěž to neberu, ten zvuk za to stojí. Problém, že nelze použít žádnou krabičku místo měniče, protože z měniče neleze audio, nýbrž digit. signál do lepšího A/D převodníku v radiu. To lze ale řešit AUX vstupem.
Jak se da pripojit AUX vstup bez krabicky misto menice?

Napsal: úte 06.09.2016 10:56
od ACDC
To moc lidí neví:-)) Já myslím vpředu místo kazeťáku. MPtrojka přehrávač právě ve FLAC (viz výše) a dobrý.

Napsal: úte 06.09.2016 11:36
od Misanek
To znamená rozkuchat zobrazovací jednotkou a místo snímací hlavy v kazetové mechanice napojit kabel s jackem? Nebo jak si to mám představit? :D

Napsal: úte 06.09.2016 11:55
od ACDC
Není to tak hrozný. Vyndáš CC mechaniku, najdeš výstup z mgf předzesilovače, před výstupním neboli vlastně linkovým zesilovačem, připojíš, vložís kazetu s přestřiženým páskem. Kazeťák musí jakoby fungovat. Nasimulovat, že běží se mi nepodařilo, je tam spousta snímačů a potvrzení po sběrnici, že běží. Jo, a musel jsem tam dát předzesilovač s zesílením asi 3x.

Napsal: úte 06.09.2016 12:20
od Deeogee
16:9 rádio z Číny je hezký, ale neovládá Webasto... jako už jsem si dodělával hydro kufr a se schématem a svářečkou to nebyl problém. Jenže tahat komplet DSP je magořina podle mě ( vyndání interieru atd). Teď to mám řešený Densionem Pro a koumu co dál...

Zas DSP zesik 6 kanálů bude taky raketa a nevim jestli jsou kabely dostačující (většinou si tahám v autech svoje)

Napsal: úte 06.09.2016 12:21
od Deeogee
Jinak mám mk4 a 16:9 a utopie to není. Navi mapy 2016 a info o jizde bohatě stačí jen prostě bych rás poslouchal lepší muziku.

Jedině vytáhnout z 16:9 origa signál do toho 24bitu, jestli jde, ale to zase nenakrmim jak z Densa tak z origo kvalitní muzikou a nejsem zastánce dalších tlačítek a krabiček místo volantu nebo rádia abych si něco pustil....

Nebo si koupit teplý rukavice a chodit dřív v zimě spát bez webasta :D

Napsal: úte 06.09.2016 14:34
od Misanek
jj, to mě hlavně štve nejvíc a zapomněl jsem to zmínit - člověk se připraví o webasto a to já nechci, vzhledem k tomu, že jej kolikrát využívám i teď v létě ráno. Přecejenom mám aspoň já klid na duši, když nastartuju už trochu předehřátý motor. A mně osobně se líp ještě rozespalému leze do vyhřátého auta než do studeného :)

Mk4 jsem měl taky, dokud nelehla, teď mám zase zpátky původní mk3. Ony to jsou v podstatě úplně ty samé navigace, když pominu rychlost načítání/vyhledávání, 3D pohled a možnost dvd. Nicméně prostě ten interface už mi přijde dost oldschool, nehledě na komplikovanější vyhledávání jenom pomocí "scrolování" po abecedě atd. Ale hlavně mě štve ten nepřesný čas dojezdu do cíle v průběhu jízdy, který se neprůměruje a nesnižuje nebo nezvyšuje v závislostui na průměrné rychlosti jako to dělají klasické navigace, ale mění se podle aktuální rychlosti...

Prostě nebudeme si nic nalhávat - mk3/4 v dnešní době svými fkunkcemi a možnostmi nemůže konkurovat jakýmkoliv androidím navigacím z dnešní doby. Nehledě na to, že v případě Android radia s wifi si člověk může v klidu spustit Waze a to by byla teprve paráda.

Fakt bych Android čínu do e39 bral hned všemi deseti, jenom kdyby šlo aspoň nějak dodělat funkce bc. Je to obrovské mínus celého tohohle "retrofitu" :(

Napsal: stř 07.09.2016 12:30
od ACDC
Řeším to normální navigací. Když je potřeba, vytáhnu ji. U 39 jde krásně na palubku, nestraší někde na skle. Jak vysunutá z palubovky:-)))