Napsal: sob 13.08.2016 19:55
Zdravím,
potřeboval bych poradit, moje situace je taková:
Ráno přijdu k autu, otočím klíčkem a řekneme na po 4-té převalení čapne (asi mohu tvrdit, že hůř než by mělo, ale celkem spokojenost )
Auto je zahřáty ( ukazuje to na plnou pracovní teplotu ) a je celkem jedno jak daleko jsem popojel, vypnu klíček a když si umanu, že bych chtěl hned odjet, tak točí klidně +-30s a pak teda laskavě chytne.
Diagnostika ukazuje chybu :
09F6 - Rail-pressure monitoring on engine start
( čerpadlo v nádrži běží, čerpadlo pod řidičem je nový, filtr nafty je nový,
ukazuje to cca 3,8-3,9 barů- na filtru )
Trochu mě nenapadá co už zkusit nebo čím to je.
S tím spojená otázka, horší startování jsem začal pociťovat, co jsem vyměnil žhavicí svíčky za nový od MEYLE ( může to být i tím ? , jaký používáte osvědčený vy ? )
potřeboval bych poradit, moje situace je taková:
Ráno přijdu k autu, otočím klíčkem a řekneme na po 4-té převalení čapne (asi mohu tvrdit, že hůř než by mělo, ale celkem spokojenost )
Auto je zahřáty ( ukazuje to na plnou pracovní teplotu ) a je celkem jedno jak daleko jsem popojel, vypnu klíček a když si umanu, že bych chtěl hned odjet, tak točí klidně +-30s a pak teda laskavě chytne.
Diagnostika ukazuje chybu :
09F6 - Rail-pressure monitoring on engine start
( čerpadlo v nádrži běží, čerpadlo pod řidičem je nový, filtr nafty je nový,
ukazuje to cca 3,8-3,9 barů- na filtru )
Trochu mě nenapadá co už zkusit nebo čím to je.
S tím spojená otázka, horší startování jsem začal pociťovat, co jsem vyměnil žhavicí svíčky za nový od MEYLE ( může to být i tím ? , jaký používáte osvědčený vy ? )