Stránka 1 z 1

Napsal: pát 12.08.2016 20:57
od Butchi
Ahoj chlapi. Pedem se omlouvám, za založení nového topicu, jde mi o rychlej dotaz....
Teď jsem sedl z práce do auta, otočím do polohy II normálně naběhly kontrolky atp a najednou tma a mrtvo. Klíčkem se nic neděje, centrál nejde a zdar... Zkusil jsem to hodit na kabely u kamošova auta, ale po otočení klíčku osvětlení, kontrolky atp ok, ale auto nechytlo.
Jen cvakalo relé, jako když je vymlácená baterka a nic....

Co se mohlo podít??

Auto je e39 530Da 2001. Autem kterým jsme to zkoušeli je měsíc novej Focus 1.5 ecoboost...

Může to být náhle mrtvá baterka, nebo jinej problém
:?: :?: Přes kabely to nechytlo proč, focus to neutáhnul :?:

Napsal: pát 12.08.2016 21:35
od Teddy
špatný startovací kabely? :)
Takhle mi taky auto umřelo. Dojel jsem do eshopu a už jsem neodjel. Koupil jsem novou baterii a OK. Od tý doby se mi to ještě párkrát stalo. Vždy baterie totál vymlácená. Třeba jen během půl hodinky. Po nabití zase OK.
Mimochodem ta původní baterie ještě další 3 roky bez problému šlapala v lodi (3.0i).
U mě E61. Tak to ber s rezervou.

Napsal: pát 12.08.2016 21:43
od Butchi
Kabely good :wink:

Zkusím baterku a uvidíme, díky za odpověď Teddy :cool2:

Napsal: pát 12.08.2016 21:53
od Joshuax
Startovaci kabely jsou ruzne. Nektere maji limit 200A, nektere 300A, nektere treba 500A. To je sice uplne super, ale porad je tam jeden fakt, ze zalezi na stycne plose a prechodovem odporu na svorkach tech kabelu. Vetsinou to nenastartuje prave proto, ze pres ten spoj proste neproleze takovy proud.
Proto se to pak necha dyl pripojene, tvoje baterka se trochu dobije, na coz ty kabely staci a pak je to vlastne uz brano zase ze dvou zdroju tvoje baterka, ac vymlacena, ale nejaky naboj uz ma + ty kabely.
Kdyby bylo poradne spojeni mezi autama, tak to chytne hned (teda za predpokladu, ze druhe auto ma adekvatni baterii).

Uz jsem premyslel, ze si udelam jedny specialni BMW kabely, a opatrim je ockama, protoze ty svorky jsou uplne k nicemu. Dotyka se to par milimetrama plochy, pak to samozrjeme pres to ten naboj neproleze...

Napsal: pát 12.08.2016 22:03
od Teddy
Asi to tak bude. Ke mě tehdy přijela "zásahovka" BMW s jejich startovacim zdrojem. Tak tak, že to otočilo s motorem.... ale naskočilo to.

Napsal: pát 12.08.2016 22:05
od Butchi
Díky díky... Borec má měsíc novýho Focuse. Benzín 1,5 ecoboost. Nechtěl jsem ho moc drtit. Má to chviličku a sám je z toho ... prostě nový auto...

Zítra z toho vyndám baterku, dám ji nabýt a uvidí se co dál... Každopádně je mi divný, že se všechno vyplo naráz.... Vlastně si ještě uvědomuju, že jsem otočil klíčkem do polohy II, zamknul jsem se v autě a pak to lehlo....

Napsal: pát 12.08.2016 22:11
od Joshuax
No on tam muze mit nejakou 55tku baterku s nizkym vybijecim proudem, coz na ty nase kravy nestaci :) Pokud mas uplne vystaveno, jako ze mas, kdyz to nenecha ani rozsviceny budiky, tak by to musel hodne podporit altikem a ten taky nebude mit nejsilnejsi. Mel sis vybrat na zachranu lepsi auto :)

Napsal: sob 13.08.2016 07:40
od Teddy
U mě to chápu. Při podpětí to vypne IBS. E39 ale nic takovýho asi nemá co? Tam se ta baterie musela vymlátit fakt do mrti.

Bejt tebou, tak změřim baterii. Jestli na ní zůstalo alespoň něco, tak jí zkus nabít. Pak se uvidí, jestli to chce úplně novou, nebo jen hledat co to vybíjí.

Napsal: sob 13.08.2016 09:01
od Butchi
Díky chlapi :wink: