Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 11.08.2016 17:26
od Cucan88
Dobry den nemuzete mi nekdo poradit co s tim ? Uz jsem docela zoufalej.

Auto jsem napojil na diagnostiku a hlasilo mi to vadne cidlo na vacce a druhe na klikovce. Obe vymeneny ale porad stejny.

Dale jsem vymenil cerpadlo kvuli tlakum ale beze zmeny.

Promeril jsem fajfky na svickach ale jsou v poradku.

Filtr vzduchovy a palivovy taky vymenen ale nic.

Svicky take vymeneny sice nejaky slupky ale porad stejny.

Vaha vzduchu take vymenena ale ta mi prijde jak kdyby nereagovala ale taky nic.

Klapky a veci okolo fungujou takze jsem je taky vyloucil.

Jedina asi vec co me napadla je ze jsem rano sednul do auta a jak bylo studeny tak to aspon nejak tahlo ale pri pridani vice plynu to zacalo cukat a po zahrati motoru ztrata vykonu.

Kdyz je auto zahraty abych na to mohl slapnout tak to musite poradne vytocit aby se to rozjelo ale i presto to okolo 3800 az 4200 otacek cuka jako krava.

Kdyz je auto ohraty tak musite plyn pridavat pomalicku aby to aspon nejak jelo.

Kolisaji otacky a obcas to i chcipne.

Jediny co me napadlo uz je asi koupit poradny svicky NGK nebo cidlo na teplotu na motor. Koukal jsem jeste ze se nekdo je*al do vyfuku , do katiku a je naprasaka navarenej a i trosku fouka....urcite bude vykuchanej .
Lambda sondy ukazovala diagnostika v poradku.

Prosim o jakoukoliv radu.... jsem uz vazne zoufalej :-(

Kdo by mi chtel vazne poradit tak klidne prozvonte zavolam zpatky nebo napiste sms. 605 799 883 .

Jedine zajed do Usti nad Labem do Bmw ale tam ma pry technik na diagnostiku na 14 dni dovolenou :-( a servisy me poslali do prdele ze maji cas nejdriv za 14 dni az tri tydny.

Dekuji vsem.

Napsal: čtv 11.08.2016 18:59
od horan
Zakladni vec byla, ze si mel nejdriv vyloucit netesnost celeho saciho okruhu. Vsechny hadice, spoje, podtlaky (brzdy,silenbloky......). I jedna posrana netesna hadicka dokaze tohle vse udelat.

Edit:.ted me doslo, ze pises o chybe vacky/kliky. Co spatne nastaveny rozvody?
Co si pouzil za cidla? Jak vypadaly konektory? Plny oleje?

Napsal: čtv 11.08.2016 19:46
od Cucan88
horan píše:Zakladni vec byla, ze si mel nejdriv vyloucit netesnost celeho saciho okruhu. Vsechny hadice, spoje, podtlaky (brzdy,silenbloky......). I jedna posrana netesna hadicka dokaze tohle vse udelat.

Edit:.ted me doslo, ze pises o chybe vacky/kliky. Co spatne nastaveny rozvody?
Co si pouzil za cidla? Jak vypadaly konektory? Plny oleje?
1- ohledne toho saciho potrubí mě to taky napadlo že by to mohlo někde prisavat ale co jsem koukal tak jsem nic nenasel.... ( kouknu jeste podrobneji )

2- ohledne vacky byl problem že mi ukazovala spatnou teplotu a jednou se objevila nejaka zavada ( uz nevim jaka , mechanik ji snihnul smazat nez jsem si ji stihnul vyfotit a pote se to uz neobjevilo )

3-ohledne rozvodu jsem nedelal nic ( je to z Nemecka najeto 185 ) a abych rekl pravdu tak ohledne 6 valcu a Bmw jsem uplnej novacek , takze se klidne necham poucit co a jak a kde se ma udelat a kdy , ale myslel jsem ze to ma rezet....

4- ohledne čidel , z motoru neutika co jsem vsude koukal ani kapka oleje , vsechny cidla jsou cisty bez sebemensi znamky znecisteni oleje ,
Nakoupil jsem DELPHI cidla ( nekupuju nic ohledne Starline :-D ) koupil bych origo ale to bych musel pockat nez to prijde postou....


Pokud te muzu poprosit tak mi rekni jaky podtlaky myslis a kam se podivat....ohledne ty tlusty hadice za Vahou vzduchu tak neni ani popraskana a sedi jak prdel na hrnci.... ALE koukal jsem že jak se strka VAHA do Airboxu tak že tam je asi 2 mm mezirka ale vzhledem ktomu ze je tam ta tesnici guma a nejde s ni pomalu ani pootocit tak bych rekl ze to sedi taky dobre.... ( ale je mi divny ze kdyz se odpoji tak se nic nestane.... ) kamos co mel to samy auto asi 7 let tak rikal ze mel ten stejnej problem a nikdy ho nevyresil.... ale auto mu jezdilo normalne :-( takze sem z toho vazne JELEN .

Psal jsi at se podivam na podvozek atd... zapomnel sem asi napsat ze to cuka jakoby to proste spatne SPALOVALO coz mi proste nejde do hlavy . :-( dneska rano jsem vymenil to cidlo polohy a otacek klikovky a okamzite to nastartovalo ( predtim to i dlouho startovalo ) a jakmile to chytlo tak jsem se jel projet a auto tahlo hnedka od spoda ale kdyz se to zahralo tak zase ztratilo vykon. Ale CUKALO TO PROSTE PORAD , za studena jen parkrat ale jakmile sem se dostal na provozni teplotu tak docela casto :-(

Diky za tvoji ochotu mi poradit .

Napsal: čtv 11.08.2016 19:56
od Cucan88
Porad koukam na internetu a hledam a hledam cim by to mohlo byt a nekdo resil stejnej problem ale na 318 ale ma to stejny jako ja . Prislo mu jakoby bylo auto prekrmeny benzinem a ja mam ten stejnej pocit . Jakoby se zahlcoval a nestihal to spalovat. Psali mu tam ze to muzou vadny civky ale ze to diagnostika nepozna dokud nejsou uz vaaazne v prdeli .

Takze co tedka ? :-(

Koukal sem na NGK zapalovaci civky ale davat se mi na zkousku 5400 jen tak nechce kdyz nemam jistotu ze to mi to vyresi tzen problem . Stejne koupim novy s tim pocitam vcetne svicek ale mit aspon nejakou jistotu ze to tim bude.....

Nekdo mu tam psal at zajede za nekym kdo ma DIS ze mu to rekne jaky jsou proudy na valcich.

Otazka - co je DIS ? A nema ho nekdo ? Predpokladam ze to je nejaka lepsi diagnostika ale tedka otazka jestli to napichne moje auto kdyz mam starou zastrcku ( kulatou a auto z 1996 )

Diky za odpovedi.

Napsal: čtv 11.08.2016 22:29
od horan
Nemyslel jsem podvozek. Psal jsem podtlaky (brzdy,silenbloky...) To vse je napojene na podtlakovy okruh. Jak ti auto brzdi? Posilovac posiluje? Musis jit hadicku po hadicce. Odpoved "vypada dobre" je na nic. Proste MUSI byt vse tesny. Neznam tenhle motor, tak snad poradi nekdo, kdo ho zna. Jak vypadaji svicky (barva).....
Jinak ano, je to diagnostika, ale taky s ni musi umet ten clovek pracovat.

Napsal: pát 12.08.2016 11:54
od Cucan88
horan píše:Nemyslel jsem podvozek. Psal jsem podtlaky (brzdy,silenbloky...) To vse je napojene na podtlakovy okruh. Jak ti auto brzdi? Posilovac posiluje? Musis jit hadicku po hadicce. Odpoved "vypada dobre" je na nic. Proste MUSI byt vse tesny. Neznam tenhle motor, tak snad poradi nekdo, kdo ho zna. Jak vypadaji svicky (barva).....
Jinak ano, je to diagnostika, ale taky s ni musi umet ten clovek pracovat.
Aha no ohledne tech brzd je pravda ze to nebrzdi zrovna moc dobre. Pedal je jakoby takovej tuhej. Ze na to musis trochu vic slapat aby to brzdilo.....a kotouce i desky jsou novy.... takze se podivam jeste na to. Diky za tip. A na svicky se podivam. Daval sem je tam asi pred 14 dny. Puvodni svicky byly totalne napalene nejakej humusem a to doslova....vypadalo to jak kdyby na nich byla nejaka hneda hmota.....ber to s rezervou.

Dneska rano opet bylo to same. Sednu do auta nastartuju bez problemu a jedu bez problemu ,auto tahne ale jakmile se zahralo tak to dela zase to samy....opet cukani ztrata vykonu..... :-(

Napsal: pát 12.08.2016 14:44
od horan
Tak zacni podtlakama. Nekde ti to bude prisavat. Proto chuda smes, proto opaleny svicky a proto ti to nebrzdi.
Kup si nekde v metrazi podtlakovy hadicky a men vse co potkas. Po tech letech budou vsechny zterely a nestoji to krome casu skoro nic. Taky koukni jestli neni prorezlej posilovac brzd. Casto se koupe ve vode a to mu nedela moc dobre. :lol: