Napsal: čtv 11.08.2016 17:26
Dobry den nemuzete mi nekdo poradit co s tim ? Uz jsem docela zoufalej.
Auto jsem napojil na diagnostiku a hlasilo mi to vadne cidlo na vacce a druhe na klikovce. Obe vymeneny ale porad stejny.
Dale jsem vymenil cerpadlo kvuli tlakum ale beze zmeny.
Promeril jsem fajfky na svickach ale jsou v poradku.
Filtr vzduchovy a palivovy taky vymenen ale nic.
Svicky take vymeneny sice nejaky slupky ale porad stejny.
Vaha vzduchu take vymenena ale ta mi prijde jak kdyby nereagovala ale taky nic.
Klapky a veci okolo fungujou takze jsem je taky vyloucil.
Jedina asi vec co me napadla je ze jsem rano sednul do auta a jak bylo studeny tak to aspon nejak tahlo ale pri pridani vice plynu to zacalo cukat a po zahrati motoru ztrata vykonu.
Kdyz je auto zahraty abych na to mohl slapnout tak to musite poradne vytocit aby se to rozjelo ale i presto to okolo 3800 az 4200 otacek cuka jako krava.
Kdyz je auto ohraty tak musite plyn pridavat pomalicku aby to aspon nejak jelo.
Kolisaji otacky a obcas to i chcipne.
Jediny co me napadlo uz je asi koupit poradny svicky NGK nebo cidlo na teplotu na motor. Koukal jsem jeste ze se nekdo je*al do vyfuku , do katiku a je naprasaka navarenej a i trosku fouka....urcite bude vykuchanej .
Lambda sondy ukazovala diagnostika v poradku.
Prosim o jakoukoliv radu.... jsem uz vazne zoufalej
Kdo by mi chtel vazne poradit tak klidne prozvonte zavolam zpatky nebo napiste sms. 605 799 883 .
Jedine zajed do Usti nad Labem do Bmw ale tam ma pry technik na diagnostiku na 14 dni dovolenou
a servisy me poslali do prdele ze maji cas nejdriv za 14 dni az tri tydny.
Dekuji vsem.
Auto jsem napojil na diagnostiku a hlasilo mi to vadne cidlo na vacce a druhe na klikovce. Obe vymeneny ale porad stejny.
Dale jsem vymenil cerpadlo kvuli tlakum ale beze zmeny.
Promeril jsem fajfky na svickach ale jsou v poradku.
Filtr vzduchovy a palivovy taky vymenen ale nic.
Svicky take vymeneny sice nejaky slupky ale porad stejny.
Vaha vzduchu take vymenena ale ta mi prijde jak kdyby nereagovala ale taky nic.
Klapky a veci okolo fungujou takze jsem je taky vyloucil.
Jedina asi vec co me napadla je ze jsem rano sednul do auta a jak bylo studeny tak to aspon nejak tahlo ale pri pridani vice plynu to zacalo cukat a po zahrati motoru ztrata vykonu.
Kdyz je auto zahraty abych na to mohl slapnout tak to musite poradne vytocit aby se to rozjelo ale i presto to okolo 3800 az 4200 otacek cuka jako krava.
Kdyz je auto ohraty tak musite plyn pridavat pomalicku aby to aspon nejak jelo.
Kolisaji otacky a obcas to i chcipne.
Jediny co me napadlo uz je asi koupit poradny svicky NGK nebo cidlo na teplotu na motor. Koukal jsem jeste ze se nekdo je*al do vyfuku , do katiku a je naprasaka navarenej a i trosku fouka....urcite bude vykuchanej .
Lambda sondy ukazovala diagnostika v poradku.
Prosim o jakoukoliv radu.... jsem uz vazne zoufalej

Kdo by mi chtel vazne poradit tak klidne prozvonte zavolam zpatky nebo napiste sms. 605 799 883 .
Jedine zajed do Usti nad Labem do Bmw ale tam ma pry technik na diagnostiku na 14 dni dovolenou

Dekuji vsem.