Stránka 1 z 1

Napsal: úte 09.08.2016 10:39
od rachot33
Ahoj, našel jsem jeden pěknej kousek v Německu... vše se mi líbí - pěkný stav, málo najeto, pěkná výbava.... ale nemá Adaptive Drive - je to velkej problém ? Jel jsem zatím ve dvou a obě to měli. Jel jste někdo v tomhle autě bez Adaptive Drive ? Je to velkej rozdíl ? Díky !!

Napsal: úte 09.08.2016 10:50
od Joshuax
Asi takhle. Drive to auta nemely a jezdily ;-) Samozrejme je to fajn featura, ale vsechno je necim vykoupeno. Cim vice za tebe neco zehli nejaky system, tim mensi mas prehled o tom, jak se auto chova. Nez to nekdo spatne pochopi... Kdyz mam super sedacky, super system, ktery brani vozidlu v naklonech do zatacek atp, tim pozdeji se dozvim, ze se mi urvaly kola od vozovky. Kdyz bych se do te zatacky naklonil, v sedacce lital jak nudle v bandasce, tak bych jezdil do te zatacky treba pomaleji a pak bych ten system vlastne nepotreboval ;)
Ale kdyz se jezdi "predpis", tak je to prijemna featura.

Najdi si treba v bazaru auto bez toho,zkus si ho projet a holt uvidis, jestli ti to tam chybi ;-)

Napsal: úte 09.08.2016 13:39
od JaraX
ja už bych si bez adaptive drive nekoupil, pokud jezdíš svižně tak to posouva hranice toho auta jinam, navíc to podstatně líp tlumí nerovnosti když si muže nastavit tuhost tlumičů, pokud jsi defenzivní řidič tak to ho naopak oceníš v krizové situaci,
adaptive nejen zvyšuje přilnavost auta přenášením těžiště ale také zkracuje brzdnou dráhu redukci odskakování kol a možností přenášet váhu

https://www.youtube.com/results?search_ ... tive+drive


svýho času nám dali z BMW 2x 650i na testování, jedna měla adaptive drive a druhá ne, na slalomu to byl neskutečnej rozdíl, auto s adaptive drive jede jako po kolejích,
osobně doporučuju kupovat jen plně vybavené podvozky, tzn adaptive drive, active steering, rear axle steering, ta jízda je prostě uplně někde jinde.

Napsal: úte 09.08.2016 23:07
od maxmin
Souhlas, jednou si na to zvykneš a už nechceš jinak!

Napsal: stř 10.08.2016 16:34
od kurevtor
rachot33: nekupuj to bez Adaptive Drive. Podle mě to vůbec není o tom, že by ses měl později dozvědět, že se ti urvaly kola nebo tak něco, to vůbec tak není. Je to o komfortu jak na rozbitých cestách, tak v zatáčkách. Já mám starší káru, kde Adaptive Drive je ještě Dynamic Drive + EDC tlumiče a o urvání kol se dozvídám včas. :lol: A když to urvu omylem (např. na Baranďáku, když je kolem nuly) tak to asistent krásně srovná.

Nevím jak moc jsi pacient co se týče výbavy - zda potřebuješ mít full full individual, nebo ti stačí hadrový sedačky a je ti to buřt. Podle mě v obou případech bys neměl kupovat bez Adaptive Drive :-D Jde o komfort a budoucí prodej auta.

Napsal: čtv 11.08.2016 16:52
od JaraX
dynamic drive je duležitej, dyt už to maj dneska aji kombajny :D
ty záběry sou masakr


https://www.youtube.com/watch?v=Xkbhenu7kBo

https://www.youtube.com/watch?v=vO2-qLgjcjo

Napsal: pát 12.08.2016 08:22
od Joshuax
No vidis to. Vykasli se na BMW, kup si kombajn :D

Napsal: pát 12.08.2016 10:46
od JaraX
což je dneska docela dobrej bussines

Napsal: ned 14.08.2016 22:45
od rachot33
Kluci díky moc za rady... kombajn ale nechci. Nemám pro to využití. Potřebuju něco na ježdění do práce a tak trochu pro radost :) Pole nemám :D Když se dívám na ty GT, tak pěkný GT s malým nájezdem a s přiměřenou výbavou jde koupit za nějakých 700 - 800k. To co je kolem 600k je docela bída. Asi se na to vykašlu a radši si koupím libovou 750 li za 400 - 500k s max. výbavou.. Jakej na to máte názor ? :)

Napsal: pon 15.08.2016 06:19
od JaraX
tak hlavně ty Fka sou spotřebák, výdrž Fkové řady proti Ečkové řadě je ani ne poloviční, nedávno jsem tu měl 530d GT, ve 150tkm se totálně zadřela na klice (první majitel se servisem jak má být),
ted tu mám 535i, ta už vydržela 210tkm, něco se v motoru vydřelo a po celém motoru sou špony, takže taky motor na výměnu.

Napsal: stř 17.08.2016 16:34
od kurevtor
rachot33 píše:Když se dívám na ty GT, tak pěkný GT s malým nájezdem a s přiměřenou výbavou jde koupit za nějakých 700 - 800k. To co je kolem 600k je docela bída. Asi se na to vykašlu a radši si koupím libovou 750 li za 400 - 500k s max. výbavou.. Jakej na to máte názor ? :)
Názor na to máme všichni stejnej - ano, udělej to tak. Nechtěl jsem s tim začínat, ale speciálně u 5GT je ta volba jasná. 750 Li bude levnější a dá ti mnohem víc než bůr v GT. V8 v benálu tě taky bude bavit trošičku víc než dýzl.

S tvym rozpočtem bych šel do co nejnovější E65. Svezení maximální, náklady přiměřený a ještě máš V8 atmosféru v autě s duší. Navíc 750 ve výbavě stárne jinak než nějakej bůr v GT, ze sedmy bude celkem brzo top youngtimer a pak top oldtimer, pětky sou tuctovka :D

Zní to divně, ale já sám sem jeden z těch, kdo si sem na fórum přišel pro rady ohledně nákupu pětky v dýzlu. JaraX a spol mi to vysvětlili že co a jak a taky jezdím 745i.... :lol:

Napsal: čtv 18.08.2016 15:32
od rachot33
OK, díky. Já chtěl sedmu už pred rokem... měl jsem ji i vybranou. Ale než jsem se rozhoupal, tak mi jí někdo vyfouk. Potom jsem na čas dal s autem pokoj... měl jsem jiné investice. Na jaře jsem se nechal ukecat do GT, ale doteď se neukázalo nic co by mi úplně zaujalo. NAŠTĚSTÍ. Budu shánět nějakou libovou E65 nebo E66... Kdyby jste někdo něco potkal, budu rád za jakýkoliv tip. Pokud někdo něco dohodí, odměna ho nemine ! :)

Napsal: čtv 18.08.2016 16:18
od kurevtor
nebudeš litovat... když sem přemýšlel kam se ze sedmy posunout tak sem prostě nenašel nic co by
A) nešlo s dílčí kvalitou dolu (2 tuny bezpečí, výkon, soundsystem, pohodlí, atd) a/nebo
B) nebylo mnohem dražší než E65....

Hodně lidí si myslí, že lidi co mají sedmičku jsou bohatý, ale mně připadá, že u E65 je to spíš naopak :-D E65 v dnešní době je auto pro toho, kdo chce maximum komfortu, bezpečí a radosti z jízdy, ale nechce se mu za to moc utratit :-D Nemyslím to zle vůči nikomu z vás co to sedláte :-) Prostě - nejsem tak bohatý, abych mohl jezdit 530d, musím se holt smířit s levnější 745i :-D

Na libovou E65/E65 se celkem čeká, ale s tvým rozpočtem si myslim nebudeš mít problém najít něco poměrně rychle.