Stránka 1 z 2
Napsal: pon 08.08.2016 19:57
od tom955i
Tak jsem to zkusil a teď radte co stim? 530D E61 2004 160 kW 320tis.km
Napsal: pon 08.08.2016 20:00
od tom955i
Tady
Napsal: pon 08.08.2016 20:12
od tom955i
Tak ted
Napsal: pon 08.08.2016 20:49
od mi00wa
jak velké nádobky to jsou ?
Jinak 1 válec vstřik už hrozí propálení pístu.
a 6 válec se blíží taky ke smrti.
Mužeš udělat ještě korekci přes Diagnostiku.
otáčky na volnoběh kolísají ?
Napsal: pon 08.08.2016 20:58
od tom955i
Otacky nekolisaji.nadobky dohromady pul litru.pomuze kdyz je vyndam a necham vycistit ultrazvukem?
Napsal: pon 08.08.2016 21:05
od Joshuax
Ooo jak originalni pouziti

Tady ma nekdo motorku coz ?

Napsal: pon 08.08.2016 21:19
od JaraX
to už je hodně velkej rozdíl, určitě zrepasovat všecky,
korekce nemaj na přepady vliv
Napsal: pon 08.08.2016 23:28
od TANN3R
mi00wa píše:jak velké nádobky to jsou ?
Jinak 1 válec vstřik už hrozí propálení pístu.
a 6 válec se blíží taky ke smrti.
Mužeš udělat ještě korekci přes Diagnostiku.
otáčky na volnoběh kolísají ?
Na to si přišel kde, že hrozí propálení pístu? Tohle není benzín, kde chudá směs = vysoká teplota, u nafty je to spíš naopak. Na druhou stranu, i když budou přepady ok a korekce super, klidně můžeš píst propálit, protože vstřik špatně rozprašuje a ukapává.
To píšu proto, že někdo je klidně schopen repasovat jen konkrétní vstřiky právě podle výsledků testu přepadů, což o tom, co se skutečně děje ve válci neřekne vůbec nic.
Napsal: úte 09.08.2016 06:31
od JaraX
tak tak,
prostě ani korekce ani přepady nemaj vliv na to jak vstřik rozprašuje, a to že mají vstřiky korekce ok a přepady ok zase neznamená že sou dobrý.
Napsal: úte 09.08.2016 08:12
od tom955i
Takže vyndat a repas. Máte někdo nějaký tip kam je poslat?
Napsal: úte 09.08.2016 15:22
od mi00wa
Můžeš je dát ještě na zkušební stolici, ale vzhledem tomu jaké rozdily tam jsou už bude lepší zřejmě repas popř. nové
jak psali kluci, přepad a korekce není vždy na 100% že vstřiky jsou dobré či vadné.
Napsal: úte 09.08.2016 16:21
od TANN3R
Když je pošleš na repas, vždycky jdou nejdřív na stolici. Každá normální firma ti dá protokol s hodnotama každého vstřiku před opravou a po.
Napsal: úte 09.08.2016 18:48
od Joj
Chtel bych se zeptat jak se projevy špatne vstřiky na autě???
Napsal: úte 09.08.2016 19:42
od TANN3R
Záleží, co je na nich špatně. Projevovat se můžou nevyrovnaným chodem na volnoběh, kouřivostí v zátěži, nebo začne některý téct do přepadu víc, než je zdrávo, takže se ztrácí tlak z railu a auto dlouho startuje až nenastartuje vůbec. Dostatečným projevem vadného vstřiku je i díra v pístu

Napsal: úte 09.08.2016 19:43
od Misanek
údajně pokud už jsou hodně v prdeli, tak nerovnoměrným chodem motoru zejména na volnoběh.
Nicméně problém celého managmentu DDE je ten, že jednotka dokáže právě v docela velkém rozsahu pomocí korekcí tyhle příznaky tlumit a maskovat. Nicméně jak už psali kluci výše - aktuální stav a funkčnost vstřikovačů v podsatě nepoznáš na 100% jinak, než že je vyškubneš z hlavy a zavezeš do bosch servisu
Napsal: úte 09.08.2016 21:00
od tom955i
Jsou venku slo to lepe nez jsem doufal.
Napsal: úte 09.08.2016 21:36
od Misanek
tak to gratuluju. Bylo potřeba nějakých přípravků nebo jenom stačilo shodit klemy a vstřiky vykývat ven?
Napsal: úte 09.08.2016 21:48
od tom955i
bez pripravku .ma cenu to tedy davat na stolici nebo rovnou repas.pokud pisete ze prepad neni 100% .startuje dobre.otacky nekolisaji ale mam nalitano neco prez 300 tis. Tankuju vervu a obcas davam vif. Co tedy stolice nebo ne je to navic 3000kc ?????
Napsal: úte 09.08.2016 22:00
od Misanek
hele, na tu stolici to budou dávat tak jako tak, takže nechápu ten rozdíl 3 tisíc...
Napsal: úte 09.08.2016 23:32
od TANN3R
Taky nechápu. Standartní postup je, že pošlu vstřiky na repas, oni je otestují a než s nima začnou něco dělat, zavolají co je nebo není špatně a kolik to bude cca stát. Když jim v tuhle chvíli řeknu, že nesouhlasím s navrhovanou opravou a chci vstřiky zpět, tak samozřejmě test zaplatit musím. Když souhlasím s repasem, tak je prostě test už v ceně. Dost dobře si nedokážu představit, že bych jim řekl ano, zrepasujte je všechny ale netestujte před ani po opravě, ať je to levnější
