Napsal: stř 03.08.2016 00:10
Mám E61 535d 200kw a ze začátku mi začali lehce kolísat otáčky o cca. 50 otáček a při zastavování automat kopal při přeřazení z 2 na 1. Vyměnil jsem olej v automatu a kopání přestalo, ale lehké kolísání pořád zůstalo.
Teď otáčky kolísají o cca. 50-300 otáček v rozmezí 1100-1900rpm většinou do kopce a při konstantní jízdě na dálnici na šestku (160km/h) jde jednou za čas cítit cuknutí, kdy se zvednou otáčky o cca. 200 otáček. Někdy je kolísání úplně minimální. Kolísání otáček je i na volnoběh v rozmezí +-20 otáček.
Když jsem měl u mé bývalé 535d špatný hydroměnič, tak otáčky kolísaly při konstantní jízdě do kopce kolem 1500-2000 otáček a z kopce bez plynu kolem 1000 otáček.
Máte někdo podobnou zkušenost, abych neměnil jenom tak hydroměnič a potom třeba ještě vstřiky? Díky
Teď otáčky kolísají o cca. 50-300 otáček v rozmezí 1100-1900rpm většinou do kopce a při konstantní jízdě na dálnici na šestku (160km/h) jde jednou za čas cítit cuknutí, kdy se zvednou otáčky o cca. 200 otáček. Někdy je kolísání úplně minimální. Kolísání otáček je i na volnoběh v rozmezí +-20 otáček.
Když jsem měl u mé bývalé 535d špatný hydroměnič, tak otáčky kolísaly při konstantní jízdě do kopce kolem 1500-2000 otáček a z kopce bez plynu kolem 1000 otáček.
Máte někdo podobnou zkušenost, abych neměnil jenom tak hydroměnič a potom třeba ještě vstřiky? Díky