Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 28.07.2016 09:44
od ttccmichal
Chlapy chtěl sem se zeptat co je lepší u automatu na křižovatce vyřadit do N nebo nechat D abych nenicil převodovku. Diky
Napsal: čtv 28.07.2016 11:10
od ardo
Nechat D
Napsal: čtv 28.07.2016 13:01
od Totic
Ale musí se stát na brzdě ne, aby se nerozjíždělo.. co popř. ruční brzda jaká tam je?
Napsal: čtv 28.07.2016 13:11
od Joshuax
Tak u automatu je dobre vzdy stat na brzde

Mam za to, ze sice v nejakem manualu bylo, ze se Nko da pouzit na vyrazeni semaforech, ale naopak tam daleko durazneji bylo, ze se nema pouzivat pri jizde z kopce. Daleko lepsi je proste nechat Dcko porad a kdyz zastavim na delsi dobu, tak Pcko. Nko pouzit jenom na tlaceni / odtah.
Ten dotaz na rucni brzdu nechapu. Je tam normalni rucni brzda, jako u manualu ne ? nebo na co se ptas ?
Napsal: čtv 28.07.2016 17:35
od rhinos
ja po tom take patral jak se k automatu vlastne chovat.
Dosel jsem k zaveru ze N pro me neexistuje a i P je pouzivam jen na parkovani a vzdy s rucni brzdou.
Napsal: sob 30.07.2016 07:37
od Totic
Jo to jsem se ptal - zatáhnul bych ručku radši než stát na horkých brzdách.
Pak se každej takto diví, že má zkroucený kotouče.