Stránka 1 z 1

Napsal: ned 24.07.2016 17:19
od Frax
AHoj,

právě jsme dojeli z dovolený a cca 2 km před barákem se mi začlo auto chovat divně...

Motor začal vibrovat, na volnoběh se třese celé auto, při zátahu cítím, že se motor třese také. Rozsvítila se i kontrolka motoru... Zvláštní je, že se mi během této závady i vypnul pohon na plyn. LPG mi začlo pípat jako když dojde (natankoval jsem cca 10 km před dojezdem plnou LPG) a přeplo se na benzín. Dojel jsem bez problémů. Vypnul/zapnul motor a vibrace a stejný problém trvá.

Nějaký nápad co odešlo ? Pojedu hned na diag, ale jen abych věděl na co mám být připravený.

BMW 535i 180 kW, r 2001

Děkuji

Napsal: ned 24.07.2016 21:11
od JaraX
LPG vstřík, cívka, svíčka,
dle třepání to vypadá že nějaký válec nejede, doproučuju vypnout LPG, vypnout motor na pár minut a pak nastartovat a projet, jeslti to neustane, pokud vibrace přestanou, projet par km na benzín, jeslti to bude ok, zapnout LPG jeslti to na LPG tak zkusit LPG.

Napsal: pon 25.07.2016 08:22
od Frax
Ahoj Jaraxi,

díky za nápad, auto stálo celou noc. LPG jsem vypnul a třepání pokračuje... svíčky tam jsou od roku 2012, tedy půjdou na výměnu beztak všechny. Ozvu se jestli problém přetrvá nebo ne...

Jen otázka, potřebuju s tím dojet cca 17 km do servisu nebusím se bát, že by mi něco ten motor odrovnalo ? Aby se např neohla ojnice, kdyžř se nespálí směs na válci co pravděpodobně nejede ? Nebo to je jen velká teorie ?

Napsal: úte 26.07.2016 18:13
od Frax
Ahoj,

tak byla mrtvá zapalovací cívka na 7 a 4 válci. Vyměněny a jedu si zase jak drak...

Je lepší vyměnit i zbytek nebo netřeba investovat, když fungují ?

Napsal: úte 26.07.2016 18:31
od Totic
Jestli to jezdí jak má tak bych je nechal. Ona se zas třeba ozve sama :)

Napsal: ned 31.07.2016 16:13
od Angelos
Pokud už jsou propálený, tak bych je vyměnil, pokud ne, vozil bych rezervní v kufru :D