Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: úte 19.07.2016 06:58
				od Rejchy
				Zdravím,
čeká mě výměna vysokotlakého čerpadla kvůli dlouhým startům.Je na to nějaký postup,nebo potřeba speciálních přípravků?
Díky
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2016 07:46
				od Misanek
				Tak tohle by mě zajímalo taky. Podle origo postupu je třeba stahovák, který současně i fixuje rozvodové kolo aby nevypadlo z řetězu. Nicméně StarML mi říkal, že je možno čerpadlo vytáhnout i bez tohoto stahováku nějakým jiným postupem. Bohužel už ale nevěděl jak přesně postupovat. Snad tady někdo poradí
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2016 18:37
				od Blackie
				Já bych použil stahovák a máš klid že se nic nestane. Jeden ti drží rozovodové kolo a druhým vytlačíš to čerpadlo ven...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2016 20:52
				od Cert
				se trochu přiseru...jak se projevuje ten odjetej vysokotlak? 
dnes po cca hodinovém schladnutí teplého motoru, při startu točil o pár otáček dýl a po naskočení hned zdechl. Žádná hláška, opětovný start už ok a jelo se. Po 2km zastávka na pumpě a pak už točil sakra dlouho, ale nakonec naskočil a jede to normálně. Jak kdyby padala nafta 

 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2016 22:28
				od Misanek
				takhle z ničeho nic bych to spíš tipoval na ten samý problém co jsem řešil já - zkusil bych překontrolovat a přetěsnit regulátor tlaku. Je otázka, jestli nedostatečný startovací tlak v railu je způsoben buďto netěsnícím vstřikovačem, vadnou regulací, vadou samotného cr čerpadla nebo například nějakou bludnou vadou ewska. Napíchni to na Istu a vyčti paměť závad. Podle mě tam při tebou popsaném takhle dlouhém startu uložený log s aktuálníma hodnotama pod poznámku chyby tlaku paliva. 
Že by to takhle najednou z ničeho nic bylo samotné cr čerpadlo bych neřekl. Pokud odchází to, tak si myslím že je to dlouhodobější proces
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 07:13
				od Rejchy
				Já ho chci měnit,protože mi to dlouho startuje.Studené ještě jakž,takž,ale teplé to točí hrozně dlouho.Diag hlásí nízký tlak railu při startu.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 08:03
				od Misanek
				Tak pokud máš regulátor tlaku v pořádku a test přepadů je taky ok, tak je to asi jediná možnost. Já se o to zase zajímám z toho důvodu, že z motoru mi furt někama úplně minimálně blije nafta, a asi jedinou možnou věcí je už jenom cr čerpadlo
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 08:05
				od Cert
				děkuji za rady Miso 

 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 08:09
				od Misanek
				Dej pak vědět co jako se dozvěděl nového a jak jsi postoupil a popřípadě dopadl. Samotného by mě to zajímalo 

 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 08:26
				od Cert
				v sobotu jedem na dovolenou, tak to možná budu řešit na varovkách v odstavným 
 
 
v každém případě napíši
 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 08:30
				od Misanek
				Tyy vole,  pořád jsi stejný dobrodruh kámo! 

 tak přeju šťastný dolet, pokud možno dovolenou bez komplikací a aby se ti nic nevysralo. Btw doporučil bych si zřídit připojištění na poruchy auta. My by jsme letos chtěli do Řecka a bez té pojistky ani nepojedu... 
Pak dej vědět jak jsi dojel domů a co všechno se vysralo, ať e na to můžu psychicky připravit i já 

 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 10:28
				od ardo
				Rejchy píše:Já ho chci měnit,protože mi to dlouho startuje.Studené ještě jakž,takž,ale teplé to točí hrozně dlouho.Diag hlásí nízký tlak railu při startu.
Protože Ti pravděpodobně protékají vstřiky/vstřik,co test přepadů??
 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 11:01
				od Rejchy
				Test přepadů jsem nedělal,korekce mám v pořádku (max.-0,2-+0.2 )To může být vstřik i tak špatný?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 11:12
				od ardo
				Ano, podle korekci to nepoznáš
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 11:24
				od Joshuax
				Uz si presne nejsem jisty v cem byl ten hacek, ale na 525tds to mel kamarad na Rangi a dalo se to odrbat nejak elektronicky. Nevim jestli to menilo na dobu startu predvstrik, nebo to vyradilo cidlo teploty, nebo nejaka jina finta, ale neco na to urcite existovalo a pocitam, ze existuje stale. Cerpadlo bylo po repasi, auto jelo super, ale teple starty byly porad problem, cidlo bylo meneno, takze samotne cidlo to taky nebylo. Tohle to dokazalo nejak odrbat. link bohuzel nemam, je to uz X let, ale vzpominam, ze se to takhle elektronicky dalo odrbat a nemuselo se kupovat cele drahe cerpadlo. Pritom negativni dopad na auto zadny 

 mozna nekdo bude vedet o cem je rec.
Ja mel v te dobe Omegu s tim samym motorem.
 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 11:25
				od ardo
				TDS nemá nic společného s 525d/530d  

 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 11:27
				od Joshuax
				priznaky stejny, cerpadlo pocitam taky dost stejny a mozne reseni nebude stejny ? 

 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 11:29
				od ardo
				Počítáš že je to stejné, ale je to úplně jiné 
 
edit :jsem línej to rozepisovat, ale najdi si systém vstřikování motoru M21 a M57
Jinak čerpadlo jde vyměnit bez jakéhokoliv přípravku
 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 11:34
				od Joshuax
				OK, uz mlcim 

 Ja jen, ze jsme to uz resili kdysi a jedinym resenim nebyla jenom vymena noveho cerpadlo za 20k 

 treba by tomu taky stacilo rict, ze ten motor neni teply 

 nekdy to nejjednoduzsi reseni, muze byt to spravny 
 
No jsem zvedavy na reseni, protoze tohle jsem na svym aute jeste nemenil, coz uzs pada do toho mala veci, ktere se jeste nestihly pos*at 

 (pokud teda M57N to nema zase uplne jinak o.O)
 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2016 13:09
				od Rejchy
				U TDS se oblblo čidlo teploty a auto žhavilo i teplé a pak i startovalo lépe teplé.
Zkusím tedy nechat udělat test přepadů a uvidím.
Díky