Stránka 1 z 1
Napsal: pon 18.07.2016 10:52
od filiposvw
Nevíte odborníci náhodou co to............
Při brždění při každé rychlosti se přenášely vybrace. Tak jsem nedávno vyměnil kotouče na předku a ve většině jízdních režimů už je to v pořádku. Jen při určitých režimech to při brždění dělá stále.
Když se třeba delší dobu nebrzdí, když se brzdí třeba na uskákané dálnici a spíše z kopce. Když je cesta hladká tak i ve 190ti to brzdí hezky bez vybrací.
Nemáte prosím někdo tip co by to a kde by to.............
Díky
Napsal: pon 18.07.2016 10:59
od Laetry
Že by nějaký silentblok v rameni?
Napsal: pon 18.07.2016 11:38
od filiposvw
Laetry píše:Že by nějaký silentblok v rameni?
To zní rozumně. Na levé straně něco poťukává a na místě když zakejvu volantem tak je to taky od kola slyšet.
Taky mě to napadlo jen jsem nejak nepochopil proč se to zlepšilo po výměně kotoučů a chvilku to bylo až úplně dobré mě přišlo.
Každopádně díky za reakci a tip.
Napsal: pon 18.07.2016 11:54
od Laetry
No ony to nový kotouce dlouho nevydrží pokud to neuděláš a pak je budeš měnit znovu.
Napsal: pon 18.07.2016 12:03
od filiposvw
Laetry píše:No ony to nový kotouce dlouho nevydrží pokud to neuděláš a pak je budeš měnit znovu.
Jako, že ty nové kotouče rozhodí ten vylítanej podvozek, je fakt, že mám na nich tak 2000km, ale více nebrzdím než brzdím.
Napsal: pon 18.07.2016 22:52
od Jirke
Na tohle se chystam uz rok...mam od zari 2015 taky novy kotouce... Delal jsem silentbloky ve spodnich prednich ramenech...a jeste je potreba vymenit spodni zadni ramena. Jenze ty na xdrive stojej 3500,-/kus...tak to oddaluju jak se da..
Je fakt ze pri normalni jizde to nedela, kdyz ale na okresce jedu agresivne brzda plyn, tak to citim nejvic.
Poznavaci znameni - vibrace nejdou do brzdovyho pedalu ![/list]
Napsal: úte 19.07.2016 09:45
od filiposvw
Aha to je fakt, pedal je v klidu. Jen porad nerozumim tomu, ze kdyz vyjedu rano, nebo odpoledne z prace tak prvni brzdeni i treba ve vetsi rychlosti je v poradku, potom az cim vice a vicekrat brzdim tak se to podle me zhorsuje.
Napsal: úte 19.07.2016 11:59
od Totic
Myslím, že jak se to zahřeje zkroutí se a kopou. Pak to vychládne a zase normálně chvíli srovná. Prvních pár brždění často OK, taky mě zlobili ojeté kotouče. Je dost možný, že vám jemně přibržďuje čelist a hřeje se to. Dal jsem zánovní ATE powerdisky 29,5mm tloušťku, desky, brzdovku a zatím 3tis km dobrý (530i).
Napsal: úte 19.07.2016 12:09
od filiposvw
Totic píše:Myslím, že jak se to zahřeje zkroutí se a kopou. Pak to vychládne a zase normálně chvíli srovná. Prvních pár brždění často OK, taky mě zlobili ojeté kotouče. Je dost možný, že vám jemně přibržďuje čelist a hřeje se to. Dal jsem zánovní ATE powerdisky 29,5mm tloušťku, desky, brzdovku a zatím 3tis km dobrý (530i).
To pribrzdovani je taky mozne, trochu mi nekdy piska od kola dokud to neprislapnu. Kotouce jou tam prave nove chvilku a jak psal kolega v prispevku vyse tak pedal nevybruje.
Napsal: úte 19.07.2016 14:50
od Totic
Předpokládám, že jste nechali důkladně odvzdušnit, rozhýbat brzdiče a vyměnit brzdovku.
Dájí se kotouče změřit třeba bezdotykovým teploměrem kolik má který po jízdě.
Napsal: úte 19.07.2016 20:04
od filiposvw
Totic píše:Předpokládám, že jste nechali důkladně odvzdušnit, rozhýbat brzdiče a vyměnit brzdovku.
Dájí se kotouče změřit třeba bezdotykovým teploměrem kolik má který po jízdě.
Tak to prvni abych se priznal tak ne. Ale teplota asi vysoka nebude, kdyz jsem dnes dojel domu tak na oba predni jsem prilozil prst a jen vlazne.