Zdravim už sem tu tento problem řešil a nic sem nedořešil, mam nejaky problem v elektrice když odemknu auto pod kapototu bzučí ventil co nastavuje volnoběh viz video
borec ve videu to vyřešil ibs kabelem a baterkou, jakmile to dobzučí otevřu znovu dveře a bzuči zas, takhle to dela pokažde když otevřu jakekoliv dveře nebo odemknu či zamknu auto vlastne to děla i samo od sebe třeba odemknu bzučí a po 5 minutach to udělá znovu a až pak po nějake době to teprve usne řekl bych tak 40 minut to mi prijde hrozně dlouho , když zapnu zapalovaní větrák fouká na plno i když sem ho měl předtim vypnutý a to dělá pokaždé a changer přehazuje cdčka po chvilce tohohle blbnutí se rozsvíti symbol baterie, alternátor dobíji kolem tech 13-14 V a odběr ve spánku mam 10mA něví někdo jestli by to mohlo fakt být tim ibs ? když ho odpojim tam auto děla uplně to samé beze změny. Měnil sem alternátor kupoval sem ho z vrakáče a je z nějaky anglický verce a nemá 150A ale 155A ale to by asi nemelo vadit je to ze stejneho motru, neví někdo po čem jit už sem bezradnej
Napsal: čtv 07.07.2016 21:05
od orrllando
nikdo nic ?
Napsal: čtv 07.07.2016 21:15
od Joshuax
Me v tom aute taky bzuci kdeco a taky mi to ted nadava, ze mam zvysenou hodnotu vybijeni. Neni to jenom tim, ze to proste nepodrzi ta baterka ? Je tam origos AGM ?
Napsal: čtv 07.07.2016 22:11
od Totic
Jsem myslel, že už mám baterku kaput občas když se chvíli svítilo v autě jsem pak nenastartoval. Teď jsme zjistili při zápisu nové do IBS jednotky, že tam byla jen 85ah přitom se jezdilo s 95ah. Tzn. že ji to nikdy nedobilo do plna a asi kaput. Předchozí majitel to pojebal. To si taky radši checkněte..
Jinak 530i s M54 nemá start/stop tudíž ani AGM. Dál baterky obecně odcházejí teď vysokýma vedrama.
Byla tady diskuze "auto se neuspává / nadměrně vybíjí", nějaká jednotka atd. zkus pohledat.
Napsal: sob 09.07.2016 12:14
od orrllando
ještě se mi nestalo že bych nenastartoval ale stou baterkou je to možný protože tam byla zaregistrovaná 110 AH a v autě je 90AH takze ji to mohlo odprásknut a ted to nepodrží ? jinak me se auto uspi po delsí dobe
Napsal: úte 19.07.2016 19:18
od orrllando
tak sem dal novou baterii 110ah a zaregistroval, changer přestal přehazovat cd ale větrák topení i když ho vypnu, vypnu klíček zamknu auto nechám uspat pak sednu do auta zapnu klíč tak větrak fouká a zjistil sem ze auto po 16 minutách neusne ale cvakne něco pod kapotou a začne bzučet zase ten ventil volnoběhu bzučí asi 2 minuty následně na to auto cca do 30 minut usne
Napsal: úte 19.07.2016 21:12
od filiposvw
Taky mi to bzuci pod kapotou, svetlo v interieru sviti a baterka vzdy drzi uz pres rok a to jsem v zime jel tak dvakrat do tydne a staval venku a nikdy ji jeste nebijel.
Napsal: úte 19.07.2016 21:20
od orrllando
a usíná ti auto normálně ? mě je divný ze jakomile otevřu dveře tak to bzucí ten ventil a to pokaždé když otevřu jakekoliv dveře taky ti to dělá ?
Napsal: úte 19.07.2016 22:15
od filiposvw
Abych se priznal nevim jak vypada, ze uslo. Ano kdyz ho necham odemkle a dojdu treba za pul hodiny a otevru ho tak to zase bzuci. Ze zacatku jsem taky z toho byl zmaten, ale ted uz si toho ani nevsimnu.
Napsal: stř 20.07.2016 20:16
od orrllando
usne když zhasne oranžová dioda na voliči řadicí páky
Napsal: stř 20.07.2016 20:18
od filiposvw
Aha a ja si rikal, ze to sviti i po zamknuti.
Napsal: stř 20.07.2016 23:57
od Totic
A u manualu ? Teď jako detektiv poznám bez šahání na motor zda je teplej, svítící kontrolku interieru, že pachatel není daleko
Napsal: čtv 21.07.2016 18:48
od orrllando
u manuálu to netušim ale u automatu by mela dioda po 16 minutach zhasnout tak se schvalne zkus podivat jinak ja ani nemusim čekat pul hodiny mě stačí když to dobzuči a otevřu dveře tak to bzuči zas
Re: nadměrne vybíjení baterie 530i e60
Napsal: úte 06.11.2018 18:12
od Totic
Hele teď se mě stalo cestou se slabou autobaterkou (80Ah), kterou jsem posledních pár týdnů občas dobíjel přes terminály, abych vůbec po třetím nastartování nezůstal někde viset (popojížďky,vyřizovačky), klekla úplně, ale hlavně taknějak nečekaně za jízdy!
Po odpojení z nabíječky (do plnýho), normál startu a vyjetí z garáže na mě zachvilku bliklo ABS failure, drive moderately. Hmm, říkám si paráda zas nějaký čidlo.. Pak hláška o low battery a než jsem si přečet co na mě postupně zagongalo zhasla obrazovka úplně a nešla zapnout. Na budíkách se znova objevila ikona nedovřenýho okna což už poslední 3 dny sporadicky bylo. To ale znám z předchozí KO baterky, kdy čidlo je po nabití zase funkční jen E60 takhle nelogicky nazančuje přicházející battery smrt..
Říkám si tak dojedu 3km dom a přehodím už baterky s druhým autem na test. Za 5 minut problikává palubka s různýma kontrolkama, vykřičníky atak. ručička otáčkoměru s tacháčem hráli Need for speed, během sekundy 60-0-60km/h a diskotéka na palubě prostě. Co je, to snad nemůže dělat za jízdy baterka!?
Vůz začal neznatelně pocukávat jakoby cívky nepálily, nebo čerpadlo netlačilo benál a zachvilku bing červenej vrtulník mezi budíky, chyba motoru cukatůra, konec světa, říkám si to už nedojedu asi taxem vozidlo odstavil a zhasnul u chodníku.
Po opětovném otočení klíčku do pol.2 pokračuje blikání a gongání opakujících se errorů.
Nechtěl jsem totiž letět hned pro novou 90Ah baterku (na mou výbavu dostačuje), poňadž může být ve hře ještě senzor IBS nebo altík regulátor KO, žejo. Baterka byla totiž opět nabitá vždy docela rychle.
Celý to původně asi začalo zkracující se dálkou odemykání/zamykání, někdy auto nešlo odemknout tlačítkem a jedině zámkem. Prvně jsem si říkal KO baterka v diamantu, jenže zámkem se nikdy neodemkly/zamkly všechny dveře centralem, ale jen řidičovi! To je normální? A když jsem často dveře otevřel, tak se spustil alarm (a lidi koukali jak si kradu auto). To není normální!
Z toho jsem vydedukoval, že problem nemusí být v klíči. Často po nabytí autobaterky dálka zas o něco líp fungovala tak mě napadl umírající příjmač/jednotka dálky v autě, že se tímto nějak rozpárovává. Teď už dálka funguje jako dřív.
No, po výměně náhradní baterky nikde žádnej error. Kámošovi se to chovalo v 545i za jízdy kdysi podobně, proběhl pak repas altíku i nová baterka. Ještě zkusím opakovaný starty a projedu auto diagnostikou. Hlavně původní baterku dobíjím a dám na zátěžák, abych se dopátral příčiny.
Takže zatím tak a moderní vozy s elektronikou se vůbec nechovají divně !
Re: nadměrne vybíjení baterie 530i e60
Napsal: úte 06.11.2018 19:27
od JaraX
no jo, E60 a barevná hudba, to je klasika.
ale todle vypadá že ti prostě jen odešel altík, nastartuj to, změř kolik to dobíjí.
Re: nadměrne vybíjení baterie 530i e60
Napsal: stř 07.11.2018 00:50
od starML
- tu podezřelou baterku dej na nabíječku a pokud ta nabíječka má režim RECOND, tak ho použij,
- potom tu baterku ponech alespoň 24h v klidu, jestli bude držet náboj,
- potom zkus ten "zátěžák", mají ho např. v každém Škoda servise a reklamu na to rádiu,
- ale budou se strašně divit, že BMW má baterku 90Ah a někdy i silnější, takže budou muset použít nejvyšší rozsah,
- pokud budeš měřit palubní napětí při nastartovaném motoru, tak to ukáže třeba 13,8 Voltu, i když bude neprůchodná jedna z diod - tohle chce osciloskop http://www.jb-elektronik.cz/diagnostika ... _ko-ac.png , nikoliv digitální voltmetr, který ukáže efektivní hodnotu napětí.
- dobre je měřit napětí palubním voltmetrem v budíkách, kdysi jsem tu měl jednu e38 s tím že bylo podezření na kolísání napětí altíku, multimetr ukazoval pevnou hodnotu, ale na budíkách to lítalo 13-15V, dal se druhej altík a asi vyřešeno
- pokud se auto vybilo za jízdy tak že padaly budíky, rozsvítilo se DSC atd, tak bych v baterce chybu nehledal, začal bych změřením dobíjení, odpojením IBS, připadně i čidla ve vaně. oni ty E60 si sice po elektrické stránce žijou vlastním životem, ale todle vypadá na jasnej altík. předpokládám že ho máš najeto a nedával jsi ho preventivně zkontrolovat?
Re: nadměrne vybíjení baterie 530i e60
Napsal: stř 07.11.2018 19:59
od koki
Doporučuji zkontrolovat altík udělat případně repas altíku a hlavně vyměnit regulátor za originál! důležité! Od té doby je klid. A baterii dát AGM ideálně 90Ah AGM, pokud se dá sehnat nebo 95Ah AGM. Jde zaregistrovat baterii na 90ah AGM max. Ve voze mám 105Ah AGM, registrovanou na 90Ah AGM. Nemělo by to snad ničemu vadit.
Otázka dá se dokódovat, aby vůz počítal s vysší kapacitou baterie pro 105Ah AGM při registrování? Nebo je pevně dáno nastavení max. 90Ah AGM?