Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 30.06.2016 23:46
od Soulich
Čau mám E60 530 D r.v.:2004 dnes jsem přijel domů a po 20 minutách jsem se vrátil do auta že nastartuju a nic startér se ani nepohne . Otočím klíčkem všechno nabehne jen když chci nastartovat tak se ozve cvaknutí u pod volantem ale nic se nestane. Nevíte čím to může být ? Startér?nebo imobilizér? nebo něco jiného? Díky za radu
Napsal: pát 01.07.2016 00:10
od mr_nitroz
Mno, prvne bych zkusil baterku, nastartovat pres kable, potom diag a pripadne starter zkontrolovat.
Napsal: pát 01.07.2016 00:18
od Soulich
baterka je v pořádku pro jistotu jsem to vzal i přes kabely a nic , jen sepne asi relé co je vlevo pod volantem a nic
Napsal: pát 01.07.2016 00:28
od mr_nitroz
Mno starter jde pres rele, ktere ovlada cas. Muze byt spatny kontakt na motorove kostre, spatny starter, spatne rele... Dej si do googlu bmw wds, najde ti to schemata. Pak bud ty nebo tvuj elektrikar bude schopen diagnostikovat problem. Tezko takhle vzdalene radit, kde muze byt problem. Bmw neni skodovka a takovy problem se vyskytuje vyjimecne. Nikdo ti asi tady nerekne, udelej to a to a budes mit po problemu.
Napsal: pát 01.07.2016 06:21
od Polish
Teď jsem řešit asi to samé, zadřené uhlíky ve startéru. Bylo slyšet jen relé a nic se nehlo, kontrolky vše naběhlo ale prostě se tomu nechtělo. Zkus ukostřit motor startovacím kabelem, pokud ani to nepomůže, tak je to startér. Ještě se koukni na ten odpojovák baterky v kufru. někdy se stane že tam je taky špatnej kontakt. Snad alespoň maličko pomůže... Hodně štěstí
Napsal: sob 02.07.2016 11:48
od Soulich
Čau, tak je to startérem zkoušel jsem ho ukostřit a pořád stejné. Tak jsem ho poklepal kladívkem a nastartoval jsem. chci ho zítra sundat a vyčistit, vyměnit uhlíky a komplet prověřit . Dostanu ho ven aniž bych musel sundat sání ?
Napsal: ned 03.07.2016 16:00
od horan
Na e83 3.0d to jde, tak predpokladam, ze tam nebudes mit min mista.
Napsal: úte 05.07.2016 21:17
od Soulich
čau tak jsem startér vyndal ven sundal jsem i sání rovnou jsem udělal výřivé klapky , na startéru jsou špatné uhlíky a byl docela dost zasranej. Díky všem za rady

Napsal: úte 05.07.2016 21:21
od JaraX
jj ty startery u nafty umí docela potrápit, většinou vydrží kolem 200tkm, pokud tam nateče oleje ze sání tak i míň, pokud jezdíte delší trasy tak doporučuju starter i altík udělat preventivně. u benzína je starter prakticky večnej, ten doporučuju nechat zkontrolovat jen když je venku z nějakyho duvodu. altíky u obou motorízací vydrží kolem 250-350tkm