Stránka 1 z 2

Napsal: stř 22.06.2016 09:52
od filiposvw
K čemu jsou asi tuším a vím. Jen by mě zajímalo zda a kdy se otvírají popřípadě jak zjistit jejich správnou funkčnost. Jestli vždy až je zahřáto a jedu, nikdy jsem je neviděl ani pootevřené když jsem to nechal stát dlouho na volnoběh.
Hlavně mě zajímá když nemá E60ka nikde aktuální teplotu.

Napsal: stř 22.06.2016 09:55
od mixsny
Klapky se otevřou jen proudem vzduchu při jíždě pokud vím.
A teplotu zjistíš jedině v hide menu a nebo se řídit podle čárek, který jsou na pravém budíku...

Napsal: stř 22.06.2016 10:29
od filiposvw
mixsny píše:Klapky se otevřou jen proudem vzduchu při jíždě pokud vím.
A teplotu zjistíš jedině v hide menu a nebo se řídit podle čárek, který jsou na pravém budíku...
Takže žádná elektronika aha. Ty čárky jsem zaregistroval a sleduji je jak klesaji. Vždy mi tam zbydou tři jak je motor zahřátej.

Napsal: stř 22.06.2016 10:46
od mi00wa
ale není to vždy na 100% takže nejlepší je přes skryté menu.

Napsal: stř 22.06.2016 10:56
od Hanz
Pokud se spustí ventilátor, mely by se logicky otevřít take, protože skrz ne proudí dost velký tah vzduchu... pokud je to z fabriky blokované na rychlost, tak leda kvůli hlučnosti při stojícím vozidle? U LCI je střední část bez klapek (otevřena stále), jestli je tak počítáno s tim, ze to na ochlazení na volnoběh stačí?

Napsal: stř 22.06.2016 11:23
od filiposvw
mi00wa píše:ale není to vždy na 100% takže nejlepší je přes skryté menu.
Skryté menu mám asi dobře skryté, zatím jsem ho neobjevil teda neodkryl.

Napsal: stř 22.06.2016 11:24
od filiposvw
Hanz píše:Pokud se spustí ventilátor, mely by se logicky otevřít take, protože skrz ne proudí dost velký tah vzduchu... pokud je to z fabriky blokované na rychlost, tak leda kvůli hlučnosti při stojícím vozidle? U LCI je střední část bez klapek (otevřena stále), jestli je tak počítáno s tim, ze to na ochlazení na volnoběh stačí?
Dobrej tip. Zkusím se na to zaměřit když se točí.

Napsal: stř 22.06.2016 11:41
od mi00wa
https://www.youtube.com/watch?v=envKMwftf6w tady máš hidden menu (skryté menu)

mám dojem že by se měli otevřít aji když dáš A/C MAX.

Napsal: stř 22.06.2016 12:09
od filiposvw
mi00wa píše:https://www.youtube.com/watch?v=envKMwftf6w tady máš hidden menu (skryté menu)

mám dojem že by se měli otevřít aji když dáš A/C MAX.

Dík, vyzkouším.

Napsal: stř 22.06.2016 18:29
od mixsny
Jen mě štve, že zrovna teplota nejde ze skrytého menu přenést normálně do hlavních položek..protože digi rychlost sem tam dostal.

Nebaví mě se k tomu proklikávat každý start motoru :?

Napsal: sob 25.06.2016 09:56
od filiposvw
Pořád zavřené. I při točení větráku i při plné max. Klimě. Jen jdou pootevřít zatlačením. Tak asi se otvírá jen náporem vzduchu.

Jen je zajímavé, že né všechny E60 to mají. Některé mají normálně viditelný chladič a před nim takové dvé hnusné trubky zešikma. Proč tomu asi tak je......

Napsal: sob 25.06.2016 11:13
od mi00wa
klapky se otvírají náporem vzduchu.
Jinak jsem taky studoval proč to některé mají a jiné ne.
1. je rozdíl v jakém státě bude jezdit (Rusko > zima, Černá hora > teplo i v zimě) ale není to vždy pravda.
2. skoro všechny mají 530d ty klapky, kdež to 535dky nemají. Nevím jak u benzinu.
3. ty klapky jsou dobré na rychlo ohřev motoru, nejlépe v zimě.

Napsal: pon 27.06.2016 17:31
od Totic
Třeba na 530i před-LCI klapky jsou (zavřený), nevím jak za jízdy, trh ČR. Třeba jsou spojený jen s určitýma motorama a rokama? Zajímalo by mě co takový auta dotažený z Itálie?

Např. č.3 do 03/2007: http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=51_5212

Napsal: pon 27.06.2016 17:41
od Totic
mixsny píše:Jen mě štve, že zrovna teplota nejde ze skrytého menu přenést normálně do hlavních položek..protože digi rychlost sem tam dostal.

Nebaví mě se k tomu proklikávat každý start motoru :?
Myslíš mezi budíky nebo rovnou někam na obrazovku? Mám do dokódovaný na páčku, hned po spotřebě. Víc moc tam myslím nešlo, leda otáčky ještě a nějaký blbiny.

Napsal: pon 27.06.2016 20:09
od BoarD
Mě se klapky otevírají i při stojícím vozidle, teď jak byla vedra jsem na ně schválně koukal.

mám 520d rv 2009

Napsal: pon 27.06.2016 21:54
od Hanz
e60 LCI n53 otevírá i na místě, o víkendu jsem na to koukal...

Napsal: úte 28.06.2016 10:47
od Joshuax
Na E53jce 3.0i je mam taky, jsou pasivni, proste se jenom kinklaj, kdyz auto stoji, muze se drive ohrat, kdyz jede, klapky otevira napor vzduchu a chladic se muze chladit o zdibet lepe, nez kdyby tam vubec nebyly. Ale ze by mely na chlazeni ci ohrivani motoru zasadni vliv, to bych fakt nerekl...
Spis mi to prijde jako dalsi kravinka, jenom aby si nekdo mohl vykazat 2 roky vyvoje upgradu chlazeni :D

Napsal: úte 28.06.2016 12:23
od kmplx
Pokud je nepřidrží elektromagnet, když je auto studený tak tu je taky možnost, že dřív bylo auto bouchnutý na předek (nehoda, zvěř) a dotyčný byl líný tohle opravit :D

Napsal: úte 28.06.2016 12:55
od Joshuax
No u ty E53jky fakt ne, to je opravdu jenom kus plastu na pantu, bez dalsi elektroniky...

Obrázek

Vy ale asi myslite tohle ze ?

Obrázek

Napsal: úte 28.06.2016 21:53
od kmplx
Já to rozebraný neměl, ale není náhodou na tom obrázku mezi žaluziemi (to bílý) konektor a uprostřed ten elektromagnet?