Stránka 1 z 1
Napsal: úte 21.06.2016 20:39
od filiposvw
Si to tak ženu kolem 160ti púl hodiny v kuse a najednou krásná červená hláška, že mám jet max. 80 a okamžitě zastavit. Pokles tlaku v pneu.
Tak jsem zastavil, na pohled pneu ok. Když jsem je přeměřil tak všechny mely 2,7 i když před garáží nedávno 2,2. Tak jsem je raděj upustil na těch 2,2, ale hláška se furt hlásila. Šlo to naštěstí vypnout v nastavení, ale nevíte někdo proč to???
Napsal: stř 22.06.2016 01:31
od madmarty
filiposvw píše:Si to tak ženu kolem 160ti púl hodiny v kuse a najednou krásná červená hláška, že mám jet max. 80 a okamžitě zastavit. Pokles tlaku v pneu.
Tak jsem zastavil, na pohled pneu ok. Když jsem je přeměřil tak všechny mely 2,7 i když před garáží nedávno 2,2. Tak jsem je raděj upustil na těch 2,2, ale hláška se furt hlásila. Šlo to naštěstí vypnout v nastavení, ale nevíte někdo proč to???
Tohle se mi stalo podobně. Tlak ale byl ok. Čas od času se mi to ale stalo. Nic příjemného. Takže jsem měl podezření že přibržďuje nějaký brzdič, ale nebylo to tím. Měl jsem načaté jedno ložisko na kole. Zřejmě při odlehčení kola mělo kolo jiné otáčky než ostatní a vyhodnotilo se to jako tlak v pneu. Tedy pokud máš pasivní měření tlaku v pneu. Aktivní už pracuje na skutečném tlaku v pneu. Shodu okolností krátce po sobě jsem dával nové brzdy (kotouče a desky) a nové ložisko, to které bylo načaté. Od té doby se mi to nestalo. Tak jestli to u tebe nemůže být podobně. Případně čidlo ABSky, pokud máš pasivní měření tlaku v pneu.
Napsal: stř 22.06.2016 09:43
od filiposvw
madmarty píše:filiposvw píše:Si to tak ženu kolem 160ti púl hodiny v kuse a najednou krásná červená hláška, že mám jet max. 80 a okamžitě zastavit. Pokles tlaku v pneu.
Tak jsem zastavil, na pohled pneu ok. Když jsem je přeměřil tak všechny mely 2,7 i když před garáží nedávno 2,2. Tak jsem je raděj upustil na těch 2,2, ale hláška se furt hlásila. Šlo to naštěstí vypnout v nastavení, ale nevíte někdo proč to???
Tohle se mi stalo podobně. Tlak ale byl ok. Čas od času se mi to ale stalo. Nic příjemného. Takže jsem měl podezření že přibržďuje nějaký brzdič, ale nebylo to tím. Měl jsem načaté jedno ložisko na kole. Zřejmě při odlehčení kola mělo kolo jiné otáčky než ostatní a vyhodnotilo se to jako tlak v pneu. Tedy pokud máš pasivní měření tlaku v pneu. Aktivní už pracuje na skutečném tlaku v pneu. Shodu okolností krátce po sobě jsem dával nové brzdy (kotouče a desky) a nové ložisko, to které bylo načaté. Od té doby se mi to nestalo. Tak jestli to u tebe nemůže být podobně. Případně čidlo ABSky, pokud máš pasivní měření tlaku v pneu.
Díky za reakci. Je fakt, že jsem asi před čtrnácti dny měnil kotouče na předku a až teď jsem jel v rychlém dálničním režimu kdy se to ozvalo. Tehdy jsem nezapojil čidlo opotřebení destiček a jen ho tam připáskoval k hadici. Jestli mám aktivní, nebo pasivní ani nepoznám.
Napsal: stř 22.06.2016 10:56
od sonyk02
E60 ky měli snad jenom pasivní měření přes ABS.
Aktivní poznáš lehce, měl bys v kolech takové velké ventilky uvnitř disku.
Napsal: stř 22.06.2016 11:21
od filiposvw
Ono prakticky mi to je asi jedno jak to měří, aktivne to měřím já a to jak jsem zjistil asi nejspolehlivějši. Ale každopádně diký za tipy.
Napsal: čtv 23.06.2016 09:19
od Joshuax
Zkus vlezt do nastaveni pneu pres idrive a nech znova adaptovat tlak v kolech.