Stránka 1 z 1
Napsal: pát 17.06.2016 05:15
od Bougee
Zdravim.
Kamaradovi vyhorel bavorak E60 530d 2005.
Ma smysl to opravit a nebo to radsi rozprodat na dily?
Viz foto
kapota, celni sklo a sterace jsou take k.o. sklo je popraskane
dekuji moc za rady.
osobne to spis vidim rozebrat na dily.
Napsal: pát 17.06.2016 10:41
od Totic
Tak za to nejcenější už asi moc nedostane, resp. otázka stavu zbytku motoru a jak je vybavená.
Jestli přežily nárazník a hliníkový blatníky a hořel jen kryt/elektrika tak bych asi vyměnil v motorovým prostoru co je potřeba z nějakého dárce, popř. i motor.
Mrda těchle 530D na díly.
Napsal: pát 17.06.2016 12:11
od JaraX
od čeho to chytlo? od turba nebo té slavné E60kové elektriky?
určitě se to nevyplatí spravovat, to je minimálně za kilopade oprava,
E60 má i hliníkové časti kastle, to se určitě pokroutilo
Napsal: pát 17.06.2016 13:32
od Bougee
Zatim jsem na to koukal jen tak zbezne. Nejdrive ho musim koupit a na evidencku.
Motor vypadal ze to prezil. Vypada ze to bylo od elektriky. Zkusim odstranit vse roztavene abych videl kam az to zasahlo.
Napsal: ned 19.06.2016 13:56
od madmarty
Identickou situaci jsem řešil na jiném autě

Mělo sice dost najeto, ale měl jsem jej od jeho roku stáří. V perfektním stavu. Chtěl jsem jej zachránit za každou cenu. Když jsem začal počítat, vzdal jsem to a s autem se rozloučil.
Ale tady cena auta jenž ukazuješ cca 120-200tis Kč podle stavu a výbavy, oprava jistě nebude pod kilo. Spousta času a práce s nejistým výsledkem.
Pokud neseženeš stejné auto, třeba picnuté na zadek, za hodně dobré peníze. ... Asi bych si řekl, že to dám na díly a dostanu aspoň něco s jistotou než do toho nasypat kilo, kilo pade a potom přijít na to že to stále není všechno. jsou tam rizika. Uděláš úplně vše a ten nový motor padne. Náhoda je vůl. Jinak při hoření tam mohlo být kolem 700C, sice motor mohl přežit, ale vše hliníkové, plastové a gumové je na nic. Mrtě elektriky, plastíků, držáčku a všech možných píčovinek. Vše něco stojí.
Za mě je názor takový, že radši přijdu o X peněz, než riskovat velké investice s rizikem že ztráta celková bude třeba 2-3 X.