Stránka 1 z 1
Napsal: pát 10.06.2016 16:04
od StanleY_
Čau klubáci, sháním auto pro svého otce. Vlastním E92 a on se nějak zakoukal do BMW, což je dobře
Problém je v tom, že já nejsem žádný odborník, a zde jsou určitý lidé co by mi mohli poradit. Aby jsme nešlápli vedle s pořízením. Jde mi i o pár informací, jako je servis automatu (interval-cena), věčné téma rozvodů u konkrétních motorů. A další věci co by vás napadly, jako vážnej problém. Ohledně výbavy, chtěl by automat, navi(Proffesional). Zbytek ho úplně nezajíma, jestli tam je dřevo (za mě ne), sportsitze atd...
Cena do 550k, ne starší než 08, ne víc než 150tis KM.
Tady je pár aut, který přišly zajímavý mě nebo otci. Zajímal by mě váš názor. Díky
http://www.sportovnivozy.cz/78041-bmw-5 ... kutna-hora
http://www.sportovnivozy.cz/76588-bmw-5-530i-e60-brno
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list

[/b]
Napsal: pát 10.06.2016 16:22
od sonyk02
Do 550k bych už radši koupil F10 než E60..
Napsal: pát 10.06.2016 18:19
od Jirke
No presne. E60 se 150.000km bude za hodne penez, takova jakoze investice na hodne let treba. E60 zacnou brzo vypadat trochu uz jako retro auta

Napsal: pát 10.06.2016 18:53
od Jirke
smazany duplucitni text
Napsal: pát 10.06.2016 18:55
od madmarty
StanleY_ píše:Čau klubáci, sháním auto pro svého otce. Vlastním E92 a on se nějak zakoukal do BMW, což je dobře
Problém je v tom, že já nejsem žádný odborník, a zde jsou určitý lidé co by mi mohli poradit. Aby jsme nešlápli vedle s pořízením. Jde mi i o pár informací, jako je servis automatu (interval-cena), věčné téma rozvodů u konkrétních motorů. A další věci co by vás napadly, jako vážnej problém. Ohledně výbavy, chtěl by automat, navi(Proffesional). Zbytek ho úplně nezajíma, jestli tam je dřevo (za mě ne), sportsitze atd...
Cena do 550k, ne starší než 08, ne víc než 150tis KM.
Tady je pár aut, který přišly zajímavý mě nebo otci. Zajímal by mě váš názor. Díky
http://www.sportovnivozy.cz/78041-bmw-5 ... kutna-hora
http://www.sportovnivozy.cz/76588-bmw-5-530i-e60-brno
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list

[/b]
Za mě napíšu, že bych si nebral auto v CZ. Je více než jistý že na servisu někdo šetřil, nebo že je stočený, spíš oboje. Koukal bych někde dál v DE, ne hned u hranic. Vyhnout se tam značně opáleným překupníkům a spíš volit mírně dražší prodejce aut, kteří mají své provozovny dlouhé roky a prodávají místně, tedy Němcům. Jak píšou v inzerci export, obloukem se vyhnout. Exportem jim končí záruky, pokud prodávají Němcům musí počítat s tím, že u nich je nějaká vymahatelnost práva. Minimálně už jen to, že u nich je stočený tachometr trestný čin.
Vzhledem k ceně, tedy k rozpočtu který na to otec má, bych vůbec neuvažoval o E60/61 ale spíš F10/11. E61 s nízkým nájezdem bude drahé a stále staré. Ale pravda že F10/11 nebude mít tolik dostupné náhradní díly z druhé ruky, jako E60/61. Tedy zvážit jaký očekává roční nájezd, jak dlouho auto bude chtít mít. I dle toho volit motor. Každý z nás bude mít nějaký názor na volbu. Čím vice detailů sem napíšeš, tím přesnějc můžou lidi radit.
Roční nájezd, jezdit dálky, nebo kousek do práce, potřeba výkon, tahání vleku, nebo jen rodinné výlety atd. Ale stejně 100 členů zde nebude mít 100x stejný názor.
Napsal: pát 10.06.2016 22:05
od StanleY_
Rocne najede do 20tis km, parkrat do mesice delsi vzdalenost, standartne 20km do prace. To by chtelo asi benzin, nejlepe v sedanu. No de o to ze za ty prachy se tezko shani F10 se slusnou vybavou. Tam ty ceny startuji a vyber je maly. A kusy celkem ojety
Napsal: pát 10.06.2016 22:32
od Jirke
Napsal: pát 10.06.2016 22:40
od StanleY_
Tohle by se libilo i me

pekna vonavka

az na to drevo

Napsal: sob 11.06.2016 11:33
od M4we
Za takovy penize bych uz sral na ojety F10 i E60. Ani si nemyslim ze Fko by bylo reseni. To uz E60 je na tom lip nez F a ne jen motorizacema. uz je lepsi vzit za 300+BMW s motorem n62 a zbyly penize nechat bokem. Svezeni paradni a kvalita lepsi nez u aut dnes.
Napsal: sob 11.06.2016 16:12
od madmarty
M4we píše:Za takovy penize bych uz sral na ojety F10 i E60. Ani si nemyslim ze Fko by bylo reseni. To uz E60 je na tom lip nez F a ne jen motorizacema. uz je lepsi vzit za 300+BMW s motorem n62 a zbyly penize nechat bokem. Svezeni paradni a kvalita lepsi nez u aut dnes.
Pokud najede do 20tis km ročně, tak není nejlepší volba brát staré auto, protože musí počítat s tím že mu taky dlouho má vydržet. Jelikož pečlivě vybírá nové auto, jde předpokládat že jej plánuje na dlouho. S nájezdem 20tis km ročně mu vydrží třeba dalších 10 let. E6x už potom bude starý vrak. Už teď volna roku 2008 je 8 let staré auto. Na autě neodcházejí součásti jen nájezdem km, ale i věkem.
Volil bych min F1x a benzín. Nemá smysl brát naftu s tak malým nájezdem, servis bude dražší než rozdíl spotřeby. Krom jiného 20km do práce a zpět nebude nic dobrého pro DPF.
V8 není dobrá volba pro cestu do práce a zpět, vyšší spotřeba, dražší servis, málo náhradních dílů z druhé ruky. Nejde se dívat jen na to pohledem: teď koupím a budu jezdit.
Já mít takové požadavky a potřeby tak volím F1x, benzín I6, střední výbavu, zbytek peněz ponechám na servis s tím, že měsíčně si něco přihodím do šuplíku "na servis". Je lepší dobře servisované auto střední motorizace i výbavy, než koupit za poslední peníze nějakou "bombu" a šetřit na následný servis.
Škoda že engine tohoto fóra neumí hlasování

Napsal: sob 11.06.2016 20:32
od StanleY_
madmarty píše:M4we píše:Za takovy penize bych uz sral na ojety F10 i E60. Ani si nemyslim ze Fko by bylo reseni. To uz E60 je na tom lip nez F a ne jen motorizacema. uz je lepsi vzit za 300+BMW s motorem n62 a zbyly penize nechat bokem. Svezeni paradni a kvalita lepsi nez u aut dnes.
Pokud najede do 20tis km ročně, tak není nejlepší volba brát staré auto, protože musí počítat s tím že mu taky dlouho má vydržet. Jelikož pečlivě vybírá nové auto, jde předpokládat že jej plánuje na dlouho. S nájezdem 20tis km ročně mu vydrží třeba dalších 10 let. E6x už potom bude starý vrak. Už teď volna roku 2008 je 8 let staré auto. Na autě neodcházejí součásti jen nájezdem km, ale i věkem.
Volil bych min F1x a benzín. Nemá smysl brát naftu s tak malým nájezdem, servis bude dražší než rozdíl spotřeby. Krom jiného 20km do práce a zpět nebude nic dobrého pro DPF.
V8 není dobrá volba pro cestu do práce a zpět, vyšší spotřeba, dražší servis, málo náhradních dílů z druhé ruky. Nejde se dívat jen na to pohledem: teď koupím a budu jezdit.
Já mít takové požadavky a potřeby tak volím F1x, benzín I6, střední výbavu, zbytek peněz ponechám na servis s tím, že měsíčně si něco přihodím do šuplíku "na servis". Je lepší dobře servisované auto střední motorizace i výbavy, než koupit za poslední peníze nějakou "bombu" a šetřit na následný servis.
Škoda že engine tohoto fóra neumí hlasování

Děkuji za hodnotnou odpoved, pokusim se podle toho hledat. Na prd je to ze tech F10 neni tolik a startuji na pomalu 500k. Ikdyz z nemecka se da sehnat neco snad s jasnou historii od soukromnika. Kdyby mel nekdo nejaky tip, sem s nim ☺
Napsal: pon 13.06.2016 13:26
od Totic
Kde je problém pěkná E60 525i / 530i / 523i / 528i pohodlnou v serii, žádné Mpakety či Individualy nepotřeba pro tátu okolo komína. Vybrat nějaký "nablýskaný" ročník 09-10 a ještě zbyde z rozpočtu na pečlivý servis. E-šede má nej. kufr 520litrů.
Ta F10 je už taká "sedmičková kráva veliká" rozměrově na úrovni E38.

.
Paradoxně za mě dobrá připomínka X5, sice rozměrově největší, ale s výhledem a pohodlným nastupováním, pro staršího lepší volba.
Napsal: pon 13.06.2016 17:08
od JaraX
ja bych pro rodiče volil F07, nemá to náklady X5 a přitom je to vyšší, komfort lepší než u F10.
otázka jeslti by se našla nějaká pěkná F07 535i (idealní motorizace)