Stránka 1 z 1
Napsal: úte 07.06.2016 07:30
od Mar10
Ahoj všem. Mám problém ohledně své 530d. Skoro rok mi to stálo na dvoře a když jsem konečně auto složil, tak mi svítí abs a prokluz. Diagnostika hlásila chybný signál obou předních čidel abs. Obě jsem vyměnil a svítí to pořád. Dále mi nejde klima. Diagnostika píše zkrat na kostru a nějaký čidlo. Poslední věc jsou airbagy. Měl jsem v autě předface sedačky, takže nebyly zapojený, takže se rozsvítila kontrolka. Po tom co jsem koupil sporty v elektrice po face, tak jsem je zapojil a bag pořád svítí. Diagnostika mi ty airbagy vypsala snad všechny. Takže moje prosba zní. Je tu někdo, kdo by se na to podíval nebo poradil a nesedřel mě z kůže? měnit vše na blind a čekat, se mi fakt nechce jinak jsem z Neratovic. Díky za každou radu. Jo a diagnostiku mám delphi, tak nevim jestli nestoji za prd
Napsal: úte 07.06.2016 10:41
od Misanek
ad klima - pokud ti to píše zkrat na kostru a "nějaké" čidlo, tak dle mého selského uvažování ten zkrat na kostru bude právě na tom "nějakém" čidle
Bagy - a když jsi zapojil ty sedačky a vymazal chybu airbagů, tak stále i přes to naskočí? Jestli ano, tak pak je otázka, zda-li jsou ok zátěžové dečky v sedačkách a nejsou náhodou prokleknuté
Ad ABS a prokluz - po výměně čidel jsi chybu vymazal a přesto znovu naběhla? Jestli ano, tak jako další příčinu bych viděl lehlou jednotku ABS.
Její test uděláš následovně, jak to tady popsal někdo o hodně vzdělanější
Někdo píše:Jestli je to v jednotce nebo čidlech poznáš lehce - v situaci, kdy svítí kontrolky ABS, ASC nebo oboje
odpoj konektor ŘJ ABS a multimetrem v režimu diodový test změř hodnoty mezi piny ŘJ čísla 12+28, 13+29, 30+31 a 15+16.
Jsou očíslované přímo na plastu kolem pinů, posviť si tam. Pokud na některé dvojici nenaměříš nic, rovnou mi to pošli a ušetři za zbytečnou výměnu čidel
Hodne se kurvi verze s 001 na konci
Zkus a uvidíš

Napsal: úte 07.06.2016 11:03
od Mar10
Ad klima. Čidlo jsem zkusil dotáhnout a konektor jsem pročistil a nic.
Ad bagy. Diagnostika píše snad všechny bagy, ne jen dečky. Chyby vymazat nejdou.
U toho abs jsem zkoušel vyměnit i jednotku a nic. Po smazání chyb za jízdy neustále bliká asc a nejede to než to vyhodí chybu.
Napsal: úte 07.06.2016 18:57
od Falcon
Á, tady někdo cituje můj návod, ale doplňuje tam sprostá slůvka, které jsem neřekl

Mimochodem, kazí se všechny tyhle Boschácké ABS kostky, protože to konstruovali kreténi... Za ty roky, co je repasuju, jsem vysledoval nějakou statistiku - každá modelová řada BMW s jednotkou designu Bosch 5.7 (koncová čísla ASC-001, DSC-001/002/003/004/006/007 atd.) trpí na nějaký druh jejího selhání. Někde typicky odcházejí tranzistory precharge pumpy, jinde se třeba rozpadají ochranná propojení keramické desky spojů. U jiných automobilek jsou s těmito Bosch jednotkami taky problémy, ale obecně jiné než u BMW.
Falcon píše:Jestli je to v ní nebo čidlech poznáš lehce - v situaci, kdy svítí kontrolky, odpoj konektor ŘJ a multimetrem v režimu diodový test změř hodnoty mezi piny ŘJ čísla 12+28, 13+29, 30+31 a 15+16. Jsou očíslované přímo na plastu kolem pinů, posviť si tam. Pokud na některé dvojici nenaměříš nic, rovnou mi to pošli a ušetři za zbytečnou výměnu čidel

Mar10: To, že jsi vyměnil jednotku ABS a pořád svítí, může být klidně tím, že i ta druhá je vadná. Vezmi multimetr a podle návodu výše si proměř dvojice pinů. A nebo po domluvě přijeď - do Prahy ke mně to máš z Neratovic kousek a ABS jednotku ti vyšetřím podrobněji.
Napsal: úte 07.06.2016 19:46
od Mar10
Falcon: Jednotku jsem si půjčil od kamaráda, kterýmu abs normálně běží. Prohodil jsem ji, smazal chyby a žádný rozdíl. Tak jsem tam vrátil zpět svoji. Jinak myslim mam tu 001. Jak tak koukám, tak jich je většina
Napsal: stř 08.06.2016 17:57
od Falcon
Mar10 píše:Prohodil jsem ji, smazal chyby a žádný rozdíl.
To znamená, že půjčená jednotka hlásila úplně stejné chyby = obě přední čidla? Pak jdi po kabeláži mezi konektory čidel a hlavním ABS konektorem.
Napsal: stř 08.06.2016 23:14
od Mar10
přemýšlel jsem, jestli by nebylo jednodušší natáhnout tu kabeláž. Jak to auto dlouho stálo, tak v tom nějakej ten maus určitě chrápal... sežral mi tam totiž mikinu. Ještě mě napadlo, jestli nemohli vyreznout magnetický kroužky v nábojích. Když jsem zkoušel funkčnost akčních členů na diagnostice, tak předky neukazujou vůbec nic.
Napsal: čtv 09.06.2016 18:12
od Falcon
Jaký je ročník tvoje pětka?
Napsal: čtv 09.06.2016 21:14
od Mar10
Myslim že únor 2000. Kabeláží je to facelift. Opticky ale ještě ne