Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 02.06.2016 21:44
od L-Y-K-A-N
Zdravím lidi.
Díky všem za rady v jiném tématu. Nakonec mi záhadu všeho vyřešil Snejk z Prahy, kde mohu jen pochválit, že je to opravdu odborník s PC v ruce a citem v uchu.

Nicméně mě nepotěšil tím, že motor musí ven a teď když koukám na ebay, tak mě zarazila vodovodní trubka na vodu a našel jsem teleskopickou a nebo normální, ale kovovou.
Jaký je v nich rozdíl, kromě ceny? Která je lepší, co se týče výdrže apod.?

Teleskopická:
http://www.ebay.com/itm/BMW-545I-550I-6 ... Sx&vxp=mtr


Normální:
http://www.ebay.com/itm/Coolant-Water-T ... -m&vxp=mtr

Dále jsem se všiml, že u té normální je pouze jedno těsnění, než u té teleskopické, důvod?

Díky

Napsal: čtv 02.06.2016 21:56
od mobilman
Zdravím: také mně to čeká. http://www.nexes.cz šroubovací trubka.

Napsal: čtv 02.06.2016 22:10
od L-Y-K-A-N
mobilman píše:Zdravím: také mně to čeká. http://www.nexes.cz šroubovací trubka.

Zbytecne draha si myslím, kdyz v USA i se clem vyjde na cca 3500-3800

Napsal: čtv 02.06.2016 22:17
od Teddy
Jestli ti to bude dělat snejk, tak mu dej volnou ruku. Mě se to vždycky osvědčilo. On ví nejlíp, co dělá. Dá ti tam to, co opravdu vydrží.

Napsal: čtv 02.06.2016 22:25
od TANN3R
Teleskopicka se pouziva jen jako nouzovka, aby nemusel motor ven. Pokud pujde motor ven, urcite origo..

Napsal: čtv 02.06.2016 23:17
od L-Y-K-A-N
TANN3R píše:Teleskopicka se pouziva jen jako nouzovka, aby nemusel motor ven. Pokud pujde motor ven, urcite origo..
Proc jako nouzovka? Original je plastova a zadny plast neni nesmrtelny, takze urcite je navěky a ta neteleskopicka je jako origo, ale je kovova, takze taky naveky. Jen nechapu proc je tesneni na jednom konci a na druhem uz ne

Napsal: čtv 02.06.2016 23:30
od TANN3R
Je to nouzovka, protože je nasobne drazsi nez origo, navic je to bastl a vyresis za relativne dost penez jen trubku, tzn v budoucnu je predpoklad ze bude motor stejne muset ven kvuli tesneni altiku, pod prsama, guferum atd. Pro toho, kdo si chce auto nechat par let je rozhodne vyhodnejsi motor ven a udelat to poradne a vse za 30tis nez to ted bastlit za 10 a mit jen novou trubku...
Kdo vi, ze auto bude brzo prodavat, je pro nej vyhodnejsi to "nejak" opravit.

Edit: tady se to resilo:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0

Napsal: pát 03.06.2016 07:06
od L-Y-K-A-N
Tak to bylo luxusni tema na vyrobu trubky
Jako rozhodně to bude dělat Snejk, jen se ptam co vse okolo toho je za praci apod. Tam jsem cetl, ze spodni kryt rozvodoveho mechanismu je pripevnen tesnenim zespoda hlavy? Koukal jsem na obrazky a nepripads mi to tak. Vidim spodni kryt, nad nim prilehly horni kryt levy a pravy a ventildekle.

Napsal: pát 03.06.2016 07:30
od JaraX
- teleskopicka trubka je nejvějští prasárna
- origo řešení je nejlepší, a pokud se je nutny opravit unik provizorně na autě tak sou i lepší řešení než teleskopická trubka
- ta truba origo je hlinikova, nevím jaks přišel na to že je plastová, na konci trubky je z vyrobi tesnění, na druhem konci je v bloku motoru zastrčený těsnící kroužek,
- dones Snejkovi teleskopickou trubkou, celkem na jistotu tě vyhodí a ještě tě s ní přetáhne :)
- spodní kryt řetězu je přišroubován zepředu, zespodu přes vanu a zhora přes hlavy,

Napsal: pát 03.06.2016 10:47
od mobilman
Zdravím: Jen takové upozornění pro majitele V8. Když jsem auto koupil trubka netekla, nedoplnňoval jsem vůbec vodu do chladiče - ale auto skoro netopilo, motor se ohříval dle skrytého menu pouze na 70C. Nechal jsem v autorizáku vyměnit termostat a hned šla teplota motoru asi na 113C a auto topilo fajn, ale zvýšenou teplotou chladící kapaliny se projevil "O" kroužek na vodní trubce a začala ukapávat náhodně chladící kapalina. Pokud je motor aspoň trochu teplý tak to ani nekápne - únik je pouze když to stojí studené déle a ještě náhodně, takže žádná tragédie, ale opravit to musím. Takže jeden problém jsem vyřešil a na drudý si zadělal. :D [/i]

Napsal: pát 03.06.2016 10:57
od JaraX
a upozornuješ na co? to jsem trochu nepochopil,
trubka skoro vždy teče jen když auto pak "chládne"

Napsal: pát 03.06.2016 11:03
od L-Y-K-A-N
JaraX píše:- teleskopicka trubka je nejvějští prasárna
- origo řešení je nejlepší, a pokud se je nutny opravit unik provizorně na autě tak sou i lepší řešení než teleskopická trubka
- ta truba origo je hlinikova, nevím jaks přišel na to že je plastová, na konci trubky je z vyrobi tesnění, na druhem konci je v bloku motoru zastrčený těsnící kroužek,
- dones Snejkovi teleskopickou trubkou, celkem na jistotu tě vyhodí a ještě tě s ní přetáhne :)
- spodní kryt řetězu je přišroubován zepředu, zespodu přes vanu a zhora přes hlavy,

Určitě jí kupovat nebudu, to nechám na Snejkovi. Jen se ptám co je okolo za sraní a co je asi nejlepší. Já koukal na realoem.cz a tam je ta trubka a těsnění a těsnící kroužek k tomu uvedený není. Spíše to tam asi nepíšou, že?

Napsal: pát 03.06.2016 11:05
od L-Y-K-A-N
mobilman píše:Zdravím: Jen takové upozornění pro majitele V8. Když jsem auto koupil trubka netekla, nedoplnňoval jsem vůbec vodu do chladiče - ale auto skoro netopilo, motor se ohříval dle skrytého menu pouze na 70C. Nechal jsem v autorizáku vyměnit termostat a hned šla teplota motoru asi na 113C a auto topilo fajn, ale zvýšenou teplotou chladící kapaliny se projevil "O" kroužek na vodní trubce a začala ukapávat náhodně chladící kapalina. Pokud je motor aspoň trochu teplý tak to ani nekápne - únik je pouze když to stojí studené déle a ještě náhodně, takže žádná tragédie, ale opravit to musím. Takže jeden problém jsem vyřešil a na drudý si zadělal. :D [/i]
Taky nevím na co upozorňuje, protože to je problém V8 vždy. Jen to řeším, protože motor půjde ven a neudělat vše, co je potřebné, když je motor venku, tak to bych byl hlupák. Práce nejde pod 20tis a řešit pak opět demontáž motoru ven kvůli vlastní blbosti, tak to bych si hodil krk pod trám. Proč platit tolik peněz a neudělat vše, byť o pár stovek či tisícovek víc, než platit pak znovu za práci.

Napsal: pát 03.06.2016 12:10
od mobilman
Omlouvám se - jen jsem chtěl říci, že banální výměnou termostatu se objeví větší zlo.

Napsal: pát 03.06.2016 16:04
od Hanz
Pořád nechápu :-) jakože kdybys neměnil KO termostat a jezdil s podchlazeným, netopícím autem v beranici, bylo by to cajk? Taky můžeš počkat na léto nebo ... Prostě to oprav .-)

Napsal: pát 03.06.2016 16:15
od JaraX
tak ono u té N62 špatnej termostat ani nepoznáš, jen to hodí něco navíc na spotřebě, nic to nekurví, ale samozřejmě nejsem vůbec zastáncem to neměnit, ale není to takovej průser jak u nafty kde jezdit par měsíců se špatnym termostatem je fatalní pro DPF.

Napsal: pát 03.06.2016 16:17
od mobilman
No topilo to málo - v porovnání s koncernovým VW, ale že bych zmrznul to ne.

Napsal: pát 03.06.2016 16:24
od L-Y-K-A-N
Tak jsem měl hned jako první po koupi KO termostat. Vyměnil jsem si ho a pohoda.
Jarax: když ta původní je teda hliníková a odchází ten těsnící kroužek, tak to se nedá koupit ten kroužek, když ta trubka vlastně není ten hlavní problém?

Napsal: pát 03.06.2016 16:34
od JaraX
ten kroužek koupit nejde, asi z duvodu technologickeho přichyceni kroužku k trubce, a trubka stojí 1500 to mi nepřijde zas tak strašná investice.

Napsal: pát 03.06.2016 16:40
od L-Y-K-A-N
Už to chápu. On hliník vypadá po těch letech s tím těsněním povrchové už naprd. Rozhodně půjde nová, jen mě to teď tak napadlo. Díky pane