Stránka 1 z 3
Napsal: stř 25.05.2016 22:04
od petr70
zdar chlapi, máte někdo zkušenosti s náročností servisu bmw 550d s nájezdem 200 000 km ve srovnání s 535d? díky
Napsal: stř 25.05.2016 22:30
od JaraX
Fka sou všechny drahy na provoz, to jedno seroucí se turbo navíc už se tam ztratí,
Napsal: čtv 26.05.2016 09:13
od Teddy
No já nevim no. V práci kde jsem byl byly manažerský auta 530d a referentský 330d. Celkem asi 9 kousků. Některý měly už docela najeto. Klasika u služebáků.... žádný šetření studených motorů, žádný dochlazování apod. Nepamatuju si, že by to jezdilo na jinej, než garanční servis.
Spíš bude potřeba si zvyknout na to, že už se BMW nestaví na mio km. Už se asi nestaví ani na půl mio km. Podle mě je vysněná hranice managementu BMW tak 200 tis. Pak už se to má srát tak, aby se to sešrotovalo a koupilo se nový. S každym novym modelem se podle mě ta hranice snižuje. Odhaduju E39 na půl mio, E60 na 300, F10 na 200. Další modely už asi sotva dojedou z fabriky na první dálnici?
Materiály se dostávají na své hranice možností, zákazníci šetří a ekoteroristi z brusele si vymejšlej pořád víc a víc limitů.
Napsal: čtv 26.05.2016 09:46
od Darkstar96
E39 pul milionu km? co to je za hovadinu, znám spoustu lidí co měli E39 s 700 a víc a zdaleka se to auto sešrotování ani neblížilo...
Napsal: čtv 26.05.2016 10:22
od JaraX
každé auto muže najet neomezený počet km, jen je otázka co se kdy mění,
ta E39 se 700k už taky musela mít hromadu věcí vyměnených,
Napsal: čtv 26.05.2016 10:26
od Darkstar96
Samozřejmě že měla, ale taky se o ně starali ale rozhodně nebyla do šrotu.
Napsal: čtv 26.05.2016 10:29
od Zdenda530d
Je pravda, že inherentní spolehlivost (to co "nastaví" autu ve fabrice) je důležitá, řekl bych tak 70% možností co auto může odjet je mu dáno do vínku právě při návrhu, vývoji a výrobě. Zbývajících 30% je však provoz a údržba.
Jinými slovy; e39tka vydrží hodně ale nevydrží všechno. e60/61 na tom bude trošku hůř ale jde to dohnat "poctivější údržbou" a další řady, nevím - co čtu tak jsou to tak trochu nedodělky (ostatně jako dnes všechno co nás obklopuje - rychle kup - rychle spotřebuj - a rychle kup další

)
Napsal: čtv 26.05.2016 11:08
od Darkstar96
Zdenda530d píše:e39tka vydrží hodně ale nevydrží všechno.
Všechno vydrží jen LADA Niva

Napsal: čtv 26.05.2016 11:16
od Teddy
JaraX a Zdenda to napsali přesně.
Samozřejmě, že existujou e39 s mio nakroucenými km. Já jsem ale psal o tom na co to je konstruovaný. Prostě po nějaký porci km začnou houfně odcházet i věci mimo spotřebák. Samo že ne u každýho auta. Je to jen pravděpodobnost. Tamhle je to ložisko, tamhle rychlostka, tu a tam kabeláž, apod.
Jak jdou km, tak se mění poměr co napsal Zdenda. Ze zaátku je to hlavně na kvalitě konstrukce a montáže. Pak má čím dál tím větší význam údržba.
Napsal: čtv 26.05.2016 11:44
od kmplx
A v neposlední řadě taky v jakých podmínkách se to auto provozuje

Kvalita silnice se na tom taky podepíše a to může mít člověk podvozek sebelepší

Napsal: čtv 26.05.2016 12:28
od Zdenda530d
kmplx píše:A v neposlední řadě taky v jakých podmínkách se to auto provozuje

Kvalita silnice se na tom taky podepíše a to může mít člověk podvozek sebelepší

Potvrzuju - auto z Rajchu (říše krále Miroslava) s 260tkm a podvozek jak víno... To se nám zde (v půlnočním království) asi nepoštěstí...
Napsal: čtv 26.05.2016 19:59
od JaraX
tak základ sou kola, když každej potřebuje mít na E39 aspon 18ky tak se nemuže divit
Napsal: pát 27.05.2016 12:29
od kmplx
Tak kola základ jsou, ale jezdit na 16" za cenu, že to vypadá hnusně se mi nechce

A to se nemusíme bavit jen o dílech na podvozku, díky našim silnicím už mi krásně vrže A sloupek u spolujezdce v E60

Napsal: pát 27.05.2016 14:27
od JaraX
bud v klidu, E60 ti za chvilku bude vrzat celá i kdyby jezdil na 16kach v něměecku

Napsal: pát 27.05.2016 20:53
od rhinos
JaraX nezklamal

Jen jsem cekal porovnani s E65

Napsal: pát 27.05.2016 22:31
od JaraX
E60 moc s E65 porovnávat nejde, to je jak když srovnáš hovna s jabkama

ale o vrzání si s tebou klidně budu povídat, jelikož jsem si sám k E66 koupil vrzavé auto (E53) a odvrzat ho dalo fakt hooodně práce.
Napsal: sob 28.05.2016 07:13
od Vlasta
Sorry, když sronáváš auta v cenové relaci 200 tis. Kč, tak pořád budeš srovnávat howna s hownama
Napsal: sob 28.05.2016 08:14
od blesk666
zakladny problem sucastnych aut je predlzeny/variabilny servisny interval. Kupit auto s 180tis-200tik km ktore chodilo len na predpisany (predlzeny) servisny interval znamena to ze uz to nemusi zachranit dalsi poctivy servis a ze po 200tis km sa toho zacne srat viac. Preto dnes vidim kupu jazdenky rocnikov cca +2006 ako rizikovejsiu ako ked blby predlzeny interval auta nemavali.
Napsal: sob 28.05.2016 09:14
od JaraX
Vlasta píše:Sorry, když sronáváš auta v cenové relaci 200 tis. Kč, tak pořád budeš srovnávat howna s hownama
pak jsem moc rád že jezdím v howně za 230k v kterém absolutně nic nevrže ani na rozbité cestě, za posledních 50k co jsem s ním ujel nemělo JEDINOU závadu, krom toho že se jednou vybila baterka, jezdím za 1,6kč km v palivu při 317koních odbrzžděných na brzdě na LPG! a že mám výbavu o které se většině pětek ani v dvojnásobné cenové realaci ani nezdá.
Napsal: sob 28.05.2016 09:27
od rhinos
Nekonecna flamewar opet zacina...