Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.05.2016 12:28
od abcent500
Ahoj lidi, vetsinu casu jezdim se svym Bmw 530 xd e61 automat klidnou jizdou. Rozjezdy v pohode bez problemu ale kdyz dojedu ke kruhaci, chci se rychle rozjet jelikoz mi tam blbec v momente vleti, seslapnu plyn, motor vyleti do otacek, coz trva vterinu az dve a pak auto vystreli. Ony ty jedna az dve vteriny jsou docela dlouha doba, jak je to u Vas nebo je nekde nejaka chyba?

Diky

Napsal: pon 09.05.2016 12:50
od Crixallis
to je u automatu normalni, taky jsem s tim na zacatku u svy E61 bojoval a tezce si zvykal. nicmene pokud predjizdim nebo potřebuji z nějakého důvoud zrychlit, tak si přepnu během vteřinky přepnu na režim DS, kdy je záběr motoru a otáčkové rozpětí mnohem svižnější a sportovnější.
(ale třeba nám někdo řekne, že je to jinak) :)

Napsal: pon 09.05.2016 14:05
od Darkstar96
mám to stejný na své E39 530d. Rozjezdy super, krasně řadí, ale když prostě jedu klidně na 5ku třeba na šestnáctistech otáčkách a chci někoho předjet v režimu D, dupnu pedál až na podlahu a trvá tak 1,5 - 2 vteřiny než to podřadí a začne to táhnout. Když ale dám režim S odezva plynu je rychlejší asi o třičtvrtě vteřiny. Nejlepším způsobem, jak zrychlovat např. když se za někým honím je dát si tam M a házet si tam ty kvalty sám, odezva je téměř nulová, každopádně u nafťáku je to podřazovaní uplně jedno , protože já mám max krouťák na nějakejch 1800otáčkách, takže pro mě M nejlepší volba při agresivní rychlé jízdě, protože mi to nepodřazuje a tím nezvyšuje odezvu :)