Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.05.2016 16:13
od smidykilla
Dobrý den,zvažují koupi 530d před tím sem měl e39 523i tak nemám zkušenost s naftou..info majitele: Jsem 2.majitel,1.majitel bratr automechanik,auto v bezvadném stavu. Nové: turbo, 2 vstřiky, řemenice, tlumiče, brzd.kotouče, AGR ventil, xenony,motorek ke stěračům. auto jsem servisoval za 4roky pouze 1x u Bohumíra Skaláka v Boskovicích, specialista na BMW, (oprava kontaktu podávacího čerpadla v paliv.nádrži, výměna žárovky do angel eyes). ,..dík za rady

Napsal: stř 04.05.2016 06:48
od Polish
Ahoj, určitě k někomu na diag a podívat se na to auto pořádně. Zeptat se a pak si sám zkotroluj automat, webasto(jestli je, tak aby bylo funkční), tlumič torzních kmitů, žere olej?, výřivé klapky, DPF (zjisti jestli ho tam má ať si ušetříš zbytečnou investici). Já už na 240 tis jsem třeba pro zajímavost měnil ten tlumič... ;) Je toho určitě víc na co si musíš dát pozor ale todle byly pro mě hlavní věci.. ostatní jsem tak moc neřešil ;)

Napsal: čtv 05.05.2016 23:12
od smidykilla
Je v manuálu, tak by mě zajímalo jakým způsobem například zjistím nacatou dvouhmotu a stav zadní nápravy a polos bez zvedání a jestli je lepší zkoušet na studené motor nebo teplej..dik

Napsal: pát 06.05.2016 01:22
od madmarty
smidykilla píše:Je v manuálu, tak by mě zajímalo jakým způsobem například zjistím nacatou dvouhmotu a stav zadní nápravy a polos bez zvedání a jestli je lepší zkoušet na studené motor nebo teplej..dik
Co bych první udělal já... prodejci oznámit že s tím máš v plánu zajet do BMW a na STK, kde na "tý hydraulický" mrše přijdou na kde co. Pokud se začne kroutit, na auto se vykašlu. Pokud nemáš s BMW zkušenost tak někoho sebou, kdo jí má velkou. Pokud přijedu někam na prohlídku auta a motor je ohřátý, zvážím jestli se neotočit a neodjet. Mnohdy si tím člověk ušetří nervy, čas a peníze. Ten kdo ohřívá motor před prohlídkou k tomu bude mít důvod.

Rozhodně se nedej cestou nejnižších nákladů. Je lepší "vyhodit" peníze za někoho zkušeného, nebo prohlídku v BMW, nemusí být autorizované, než potom nasypat desítky tisíc do naleštěnýho vraku.

Ale co je hlavní, nebrat 5řadu v manuálu. To snad nějaký zábavný benzín (200k a víc :) ) Ale naftu rozhodně bych bral jen automat. Pokud to chceš na kravení, řadit si sám a užívat zábavu, řekl bych že 5ka nebude to pravé. Na nějaké náklady automatky vůbec nekoukej. Za jednu životnost automatky uděláš několik spojek a náklady jsou stejný.

Napsal: pát 06.05.2016 09:46
od Vanessa_CZ
na všechno