Stránka 1 z 2

Napsal: ned 24.04.2016 12:45
od Giovany1971
Zdar všichni ... tak jsem se rozhodl udělat konečně ty rozvody..Už to mám téměř rozdělané...zitra vypustím vodu..a zhodím prsa a uvidím jak to vypada po 260 tis km.

Co bych se chtěl spíše zeptat..chtěl bych vyměnit i hydroštely...když už to mám rozdělané..tedy nijak se neprojevuji...je to tiché..ale podruhé se mi to nechce už dělat.Jen mám dilema jakého výrobce řešit.. nebo jít do origo bmw...nerad bych tam dal něco je je horší nové..nežli mé staré...má někdo zkušenosti s konkrétním výrobcem??

Napsal: ned 24.04.2016 20:07
od Tomino550
Zdravim Giovany, ja jsme na tom nesetril....prece jenom to nerozdelavas co 15k km.....
hydrostely...listy napinaci..atd...vse nove, co se tyce kvality tak se podivej na firmu co tady ma reklamu...mam od nich uz dost dilu a tro nejenom na 550 a max spokojenost..sel bych do overenych znacek...
tak preji dalsich min 250k bez vymeny... :D
T.

Napsal: pon 25.04.2016 00:34
od Giovany1971
Tomino550 píše:Zdravim Giovany, ja jsme na tom nesetril....prece jenom to nerozdelavas co 15k km.....
hydrostely...listy napinaci..atd...vse nove, co se tyce kvality tak se podivej na firmu co tady ma reklamu...mam od nich uz dost dilu a tro nejenom na 550 a max spokojenost..sel bych do overenych znacek...
tak preji dalsich min 250k bez vymeny... :D
T.
Jasné..tohle také chci..všechny díly mám z bmw... řetězy z poslední modifikace..atd..Ty hydroštely..chci dát raděj nové...přes to ýe žadný necvakal..jak jsi psal..tohle se nerozdělává co 15 tis.

Jinak dostupný výrobci co jsem našel já FEBI..INA..KOLBENSCHMIDT...AJUSA..tak pudu asi do jednoho z dvou posledních..Fakt mě zajmá stav řetězů..ikdyž na první pohled nevypadají vůbec zle..sundal jsem zatím jen vodící lištu řetězu vačky..a vypadá že i po techto km je v dobré kondici..Dnes sundám ty prsa a uvidím co retěz klika čerpadlo..ten bývá vytahaný vždy nejvíc..stějně to celé fotím...a dám pak odkaz na rajče..at se podívají i ostatní a můžou se event rozhodnout..Jinak stav vačkových hřídelů..je top....asi díky rolnám..pač řešení vačka hydroštel se mi zdá horší řešení. :wink:

Napsal: pon 25.04.2016 07:38
od Vlasta
Já bych hydroštely neřešil

Napsal: pon 25.04.2016 08:19
od Giovany1971
Vlasta píše:Já bych hydroštely neřešil
Pohrávám si s myšlenkou to nechat...já ten motor vlastně rozdělal jen k vůli strachu v jakém stavu je rozvod...jinak bych se nato vykašlal..olej dělám co 8-10 tis km... spotřeba nulová... najel jsem za dva roky 62 tis km..bez jediného šáhnutí na auto..tedy mimo běžný servis..Asi koupím řemenici..poskládám nové rozvody a budu jezdit..

Napsal: pon 25.04.2016 17:04
od Blackie
Hydroštely bych taky neřešil,věřim tomu že při kvalitě dnešních dílů tam ty původní origo vydrží mnooohem dýl než nové nějaké "noname"

Napsal: úte 26.04.2016 06:51
od Giovany1971
Tak jsem tu znovu..tak po komplet rozborce...jsem zjistil..že druhý napínák řetězu klika čerpadlo je téměř nadoraz..a bylo opravdu jen otázkou několika málo tisíců km a motor by byl k.o. měřil jsem to..asi 3 až 5 mm a vypadl by ven.

Takže asi to neuklidní nikoho kdo spadá se svým autem do rizikové kategorie..neni naco čekat..fotky dám dnes večer..ale je to ůplně stejné jako to měl kolega zde na SK foru

http://www.bmwklub.sk/bmw5-e60-e61/3lit ... c382975698

Jinak ty hydroštely udělám ..dostal jsem dobré reference z KS Motor na Kolbenschmidt..objednávali mi je včera z Německa..a za 4 tisíce neni čeho litovat...

Napsal: úte 26.04.2016 07:26
od Misanek
Tak to je docela rachot po 260 t km mít rozvody takhle na kaši...

Nicméně by mě zajímalo, zda-li někdo tuší, jak je to s rozvodama i u staré m57? někdo se tady na fóru už na tohle ptal, odpovědi se mu ale nedostalo.

Napsal: úte 26.04.2016 08:26
od Giovany1971
Misanek píše:Tak to je docela rachot po 260 t km mít rozvody takhle na kaši...

Nicméně by mě zajímalo, zda-li někdo tuší, jak je to s rozvodama i u staré m57? někdo se tady na fóru už na tohle ptal, odpovědi se mu ale nedostalo.
Stare litinové bloky tam je to asi v pohodě..vždyt tech 135..150 a 160 má za sebou minimálně půl mega..a nečetl jsem že to někdo řešil..a jestli to prasklo..musí to mít milion :D ...tady ty nové sráče..to je fak k zamyšlení..jestli měli na něco germáni udělat svolávačku..tak na rozvody určitě..páč to posrali na celé čáře..Kdybych věděl co je to za zmetek to auto.. tak jsem si koupil a4 96kw a měl bych klid .Sere mě že za ty parchanty kteří si ty svoje nedodělky nechali platit zlatem..ještě po x letech musíme řešit jejich lemplárny...za to ten pocit ze svezeni v bmw fakt nestojí.

A to nemluvím o tom že když si du do bmw koupit origo díl.. že prodávají v některých případech přebaléné věci ...to můžu jít do kelly a mám to za třetinu!!!

Napsal: úte 26.04.2016 09:38
od rhinos
hele koukni sem a uz se nediv :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=O9elKgktWFc

Prachar tam popisuje zavady u nove 5-er a moc lichotive to neni...

Napsal: úte 26.04.2016 10:10
od Sweden
ekonomika je z větší čáati postavená na automobilovém průmyslu,přece by jste nechtěli mít jedno auto 10/20 let,takhle by jste ten kapitalismus nevybudovali :D

S nájezdem 260tis.km jsi 100% přesvědčen že je pravdivý?

Vím že sám auta vozíš takže máš přehled,ale je nějaká šance že to mohlo být smotaný?

Třeba těch zbývajících pár mm vůle co jsi psal může dát třeba x desítek tisíc km,anebo taky nemusí :D

Co F01 750i? Od tý už jsi taky radši upustil? :D

Napsal: úte 26.04.2016 14:36
od Misanek
Giovany1971 píše:
Misanek píše:Tak to je docela rachot po 260 t km mít rozvody takhle na kaši...

Nicméně by mě zajímalo, zda-li někdo tuší, jak je to s rozvodama i u staré m57? někdo se tady na fóru už na tohle ptal, odpovědi se mu ale nedostalo.
Stare litinové bloky tam je to asi v pohodě..vždyt tech 135..150 a 160 má za sebou minimálně půl mega..a nečetl jsem že to někdo řešil..a jestli to prasklo..musí to mít milion :D ...tady ty nové sráče..to je fak k zamyšlení..jestli měli na něco germáni udělat svolávačku..tak na rozvody určitě..páč to posrali na celé čáře..Kdybych věděl co je to za zmetek to auto.. tak jsem si koupil a4 96kw a měl bych klid .Sere mě že za ty parchanty kteří si ty svoje nedodělky nechali platit zlatem..ještě po x letech musíme řešit jejich lemplárny...za to ten pocit ze svezeni v bmw fakt nestojí.

A to nemluvím o tom že když si du do bmw koupit origo díl.. že prodávají v některých případech přebaléné věci ...to můžu jít do kelly a mám to za třetinu!!!
Úplně ve všem souhlasím. Z tohohle důvodu jsem si pořídil stokrát radši starou popelnici s m57 než-li e61,i když jsem na ni prachy v pohodě měl... Díky za uklidnění :)

Napsal: úte 26.04.2016 17:28
od TANN3R
E60/61 si taky mohl mít s původní M57.

Napsal: úte 26.04.2016 17:40
od Misanek
Jo, to máš vlastně pravdu. Nicméně stále by to bylo auto s nekvalitním interiérem a hrozným designem :D

Napsal: úte 26.04.2016 17:44
od rhinos
a me se libi :lol:

Napsal: úte 26.04.2016 17:48
od Misanek
tak to je mi líto... :cry: :twisted:

:lol:

Napsal: úte 26.04.2016 20:32
od Giovany1971
[quote="Sweden"]ekonomika je z větší čáati postavená na automobilovém průmyslu,přece by jste nechtěli mít jedno auto 10/20 let,takhle by jste ten kapitalismus nevybudovali :D

S nájezdem 260tis.km jsi 100% přesvědčen že je pravdivý?

Vím že sám auta vozíš takže máš přehled,ale je nějaká šance že to mohlo být smotaný?

Třeba těch zbývajících pár mm vůle co jsi psal může dát třeba x desítek tisíc km,anebo taky nemusí :D

Co F01 750i? Od tý už jsi taky radši upustil? :D[/quot

Km jsou ok.. kupoval jsem to před 2 lety..se 189 tis...ověřoval mi to kamarad z Renocaru.. servis byl po 25 tis km.. nějaký incident na blatnik.. vše měněno a servisovano v BMW...Víš jak,.. to co ti řeknou v Italii ..musíš ověřit u nás.... tedy pokud to de.. všechny auta ověřit ale nendou... tohle šlo..

Ten nájezd je fakt původní.. sedí i s tím co kolega na SK řešil v mém odkazu.. měl 173kw..a asi stejný nájezd 250..

Ten řetez klika čerpadlo je tragedie..ono by to asi ještě jezdilo..ale já v autě žiju.. nemohu si dovolit zůstat na dálnici v Klagenfurtu..či jinde jen proto že jsem nedbal!!!

http://giovanny1971.rajce.idnes.cz/Rozvody_535d

Zatím něj foto..ten napinák je vidět.. je úplně v hajzlu!!!

Napsal: úte 26.04.2016 20:50
od Giovany1971
Giovany1971 píše:
Sweden píše:ekonomika je z větší čáati postavená na automobilovém průmyslu,přece by jste nechtěli mít jedno auto 10/20 let,takhle by jste ten kapitalismus nevybudovali :D

S nájezdem 260tis.km jsi 100% přesvědčen že je pravdivý?

Vím že sám auta vozíš takže máš přehled,ale je nějaká šance že to mohlo být smotaný?

Třeba těch zbývajících pár mm vůle co jsi psal může dát třeba x desítek tisíc km,anebo taky nemusí :D

Co F01 750i? Od tý už jsi taky radši upustil? :D[/quot

Km jsou ok.. kupoval jsem to před 2 lety..se 189 tis...ověřoval mi to kamarad z Renocaru.. servis byl po 25 tis km.. nějaký incident na blatnik.. vše měněno a servisovano v BMW...Víš jak,.. to co ti řeknou v Italii ..musíš ověřit u nás.... tedy pokud to de.. všechny auta ověřit ale nendou... tohle šlo..

Ten nájezd je fakt původní.. sedí i s tím co kolega na SK řešil v mém odkazu.. měl 173kw..a asi stejný nájezd 250..

Ten řetez klika čerpadlo je tragedie..ono by to asi ještě jezdilo..ale já v autě žiju.. nemohu si dovolit zůstat na dálnici v Klagenfurtu..či jinde jen proto že jsem nedbal!!!

http://giovanny1971.rajce.idnes.cz/Rozvody_535d

Zatím něj foto..ten napinák je vidět.. je ůplně v hajzlu!!!
Tu 750 jsem nechal.být..,bzlo to celkem vybydlené...celé světlé a špinavé.. na motor a agregaty mi nezbýla energie..Bylo to auto jednoho managera kachličkárny ze Sassuola..asik v tom jezdil kdo měl ruky a nohy.. dle mne vrak.
Úpřimně řečeno mě ta 535 fakt baví.. jezdí to fakt dokonale a za málo..ale sere mě že musím řešit tyhle úchylárny co Frycek zanedbal!!!

Napsal: úte 26.04.2016 21:04
od MHS
Taky jedu příští týden dělat rozvody mam najeto 230 tis a jak se tak divam na ty tvoje fotky tak sem rád že jsem se tak rozhodnul.
Jsem zvedavy jak na tom budou moje rozvody.
Tak ať se ti podaří rozvody dát do cajku budu sledovat toto téma dále.

Napsal: úte 26.04.2016 23:12
od Tomino550
Panove tak do mesice dam vedet jak to vypada pri 210k u 550.....jsem sam zvedam....
T