Stránka 1 z 5
Napsal: sob 23.04.2016 16:04
od tomasmedek
Necelých 150 tisíc a teď toto:
https://www.youtube.com/watch?v=uL97UnQdImM
Dělá to při sebemenším pohybu auta. Nemusí jít ani o nerovnosti na silnici, stačí jen zatočit. Jinými slovy kromě dálnice nonstop
Poradíte kam v Praze zajít? V oficiálním servisu to bude za raketu a výsledek nejistý.
Díky všem!
PS: Zlatá E60 (a už ta nestála za moc).
Napsal: ned 24.04.2016 09:02
od JaraX
no jo, to sou ty pětky a lidi si stejně nedaj říct a furt to kupujou, ty auta sou šity horkou jehlou všecko je jen na přichytkach, narozdil od 7er kde je všecko přišroubovany.
nevrže palubka o tu dřevěnou lištu? zkus ju sundat.
jinak doporučuju nějakej servis co se zabývá pouze BMW a maj mechanika s šikovnyma ručičkama.
Napsal: ned 24.04.2016 20:13
od tomasmedek
Na sedmičku nemám
Ale budu rád za tip na někoho, kdo to odstraní. Já bych se bál už jen demontovat tu lištu...
Napsal: ned 24.04.2016 20:30
od JaraX
ojeté sedmičky vetšinou stojí méně než stejně ojeté pětky
zkus hledat kolem sebe, někde je tu i soupis lidí co dělají bmw.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=122811
Napsal: pon 09.05.2016 12:35
od avana
tomasmedek píše:Na sedmičku nemám
Ale budu rád za tip na někoho, kdo to odstraní. Já bych se bál už jen demontovat tu lištu...
Koukal jsem na video a asi to mám stejný, taky mi to při potlačení na palubovku před spolujezdcem povrzává, ale je zajímavý, že teď o víkendu, jsem ho nechal stát na slunci a zkusil zatlačit a ouhle - skoro to zmizelo. Každopádně mě to neskutečně sere

Natočil jsem si takjy video a poslal do Inveltu Plzeň, tak uvidíme, co mi napíšou.....
Napsal: úte 10.05.2016 21:06
od tomasmedek
Tak to jsem upřímně zvědavý na jejich odpověď. Já se domnívám (ale je to jen domněnka), že vyskočil/utrhnnul se nějaký plastový nacvakávací hajzlík a teď to vibruje. Díl za 1Kč, oprava nebude pod 3000...
Napsal: úte 10.05.2016 23:20
od m.deejay
To je teda kvalita ty nové modely...
Jakpak na tom bude tedy novější řada 7 kolem roku 2010?
Napsal: stř 11.05.2016 07:14
od JaraX
f01 je uplně jinak děláná než F10, vše v interieru je provedeno kvalitěji i když to vypadá stejně, zkuste si proklikat jen ETK jak sou které věci přidělané, ale samozřejmě E65 už to není, ono se to šidí celkem dost, nedávno jsem měl pujčenou G11, měla najeto 4000km, zadní držák napojů šel otvírat tak na 5tej pokus a vepředu lišta co kryje držák napoju projistotu upadla uplně.
Napsal: stř 11.05.2016 09:13
od Snejk
i f01 vrže jak prokopla. z asi 20ti aut co prijelo vrzou skoro všechny. i f02 2013 v uplne plny, a vrze tam kde co, i ty zadni monitory

f11 je ale sluśnej mrdnik taky.. i když třeba e70 vrze vic..
Napsal: stř 11.05.2016 09:17
od Snejk
ja jel v te g11 co mela asi 1000km a tam porad něco lupalo pod palubkou... ale dost nahlas... jak kdyby preskakovala klapka topeni nebo tak.. o tom silenym dvoustupnovym lacinym drevenym deklu na napojak kterej skripe a mas pocit ze ti zustane v ruce asi za 10 minut i s tim dvoustupnovym zacvakem kterej asi doroka upadne (jako aretace ruznejch prihradek v f10/11)... no je to paradni

Napsal: pon 16.05.2016 19:17
od oco1
Pánové mám F10 520D, najeto cca 100tis km a vrže mi to stejně, už tak od cca 85tis. km, nechal jsem palubku vymontovat v servise (včetně středového tunelu), podlepili mi to nějakou tlumící páskou, utáhli nějaké šroubky vydrželo to asi 4 měsíce nevrzat... teď už to vrže zase, nejspíš neřešitelný problém....
Bohužel mi v tom autě vrže snad všechno, když zmáčknu na jakoukoliv dekorační lištu - vrže/praská... sedadla povrzávají.
K tomu mi ještě auto, dokud není zahřáté cvaká, něco v motoru... už mi jeden zdejší kolega poradil, jestli není zakarbonové sání, nebo vadný vstřik (jezdil jsem cca rok skoro každý den trasy 5km do práce a zpět - možná tím), tak uvidíme.
Každopádně kvalita provedení žalostná... ty prahové chromované pásky nebo co to je, mají taky úžasnou tendenci se odlepovat. Předtím jsem měl Superba, myslel jsem, že si polepším... aspoň, že to jakžtakž dobře jezdí

Napsal: pon 16.05.2016 19:51
od Zdenda530d

to je smutné čtení... tím spíš, že se jedná (mělo by se jednat) o top řadu...
Mám teda pouze 5tku (e39), která už něco pamatuje, neříkám, že si sem tam něco nepovrzne v zatáčce, ale aby mi tam permanentně při jízdě něco vibrovalo/vrzalo, to ne. Bavíme se o 15 let starém autě, které má přes 270tis km v kolech. (je fakt, že bylo ježděno v Německu, uvidíme po pár desítkách tisíc na silnicích v ČR a 18" kolech)
A teď mě třeba všichni skalní BMW fans zabte!!!
ALE
Měl jsem Golfa III r.v. 92 (chrochtu 1.9 - auto z x-té ruky) kterej měl přes půl milionu kilometrů a sjížděl jsem s ním NAŠE dálnice (tedy panelky a dostával co proto) a nikde nic nevrzalo a nevrže (vzal si ho ode mě táta a jezdí s ním na chatu)
Přítelkyni jsem přenechal svou bývalou Octavii 1 2.0i (naj. přes 300tis, r.v. 2001) - také dálniční (tedy panelové auto) a stejné jako Golf - nikde nic nevrže. Čím to?
Jen mě to utvrzuje v tom co jsem si myslel a myslím o směru, kterým se dnes ubírá automobilový "průmysl". Je to .... velebnosti.
Napsal: pon 16.05.2016 20:54
od JaraX
poslední fakt dobrá pětka byla E34, už E39 měla svoje mouchy i když malé, které po facu ještě zhoršily, např uchycení lišty spolujezdce atd, ale furt to bylo nic proti E60 tam ukázali že zkurvit se toho dá fakt hodně, zajimavy že E65 ani E63 netrpí většinou problému E60, stejně tak E90 a F30 mi přijdou kvalitnější než E60 a F10 a to nejsem sám kdo to říká, hold na pětká BMW vydělává na servisu a daří se jim to.
už i F01 šla do sraček což teprve F10, ale to jedno, lidi to budou stejně furt kupovat, nikdo si nechce nechat poradit.
Napsal: pon 16.05.2016 21:24
od Zdenda530d
Jde spíš o to, že ty auta při testech stráví x set hodin na "vytřásácích", x tisíckrát tam robot práskne dveřma, kufrem, kapotou... tak to na to páni inženýři nepříjdou? Nebo je jim to jedno? Nebo (a to doufám, že ne) se už tyto zrychlené zkoušky odolnosti/spolehlivosti nedělají?
Jak je možný, že lidová auta nižší třídy z roku 1-2 jsou v tomto ohledu 1000x lepší než noblesní vlajkové lodě přední automobilky? Hlava mi to nějak nebere...
Napsal: pon 16.05.2016 21:48
od JaraX
a tak o těch lidových autech bych to zase tolik netvrdil, až najedou tolik km na tak velkých kolech tak to bude ještě horší, navíc v nějaké OII je asi 10x takovej hluk jak v F10 takže málo co postřehneš

Napsal: pon 16.05.2016 22:29
od Jindriseek1
No tak já nevím teda, ale mám e60 s 485tkm+ kdoví kdo co stáhnul, ale nepozoruju, že by tam něco vrzalo, nebo klepalo, že by to byl nějakej odfláknutej krám mě nepřijde. Když jsem měnil e39 měl jsem z toho větší strach pod dojmem Jaraxovejch poznámek k e60. Je teda pravda, že ta 39 na mě působila tak jako festovnějc. Ale nemám nic,co by mě sralo na tom autě. Všechno i funguje a to je tam výbavy fakt hodně.
Napsal: úte 17.05.2016 02:00
od Misanek
Naprostý souhlas se Zdendou. Vůbec nechápu jak nějaká takováhle mrdka může od prémiové značky vůbec na trh. A to jsme se ještě ani nezačali bavit o tom motoru s označením x50i (nebyl jaký je to typ motoru) co nevydrží ani 100000 km jak je tu už několikrát zmíněno...
Jaraxi, e34 jsem měl si nedávna poměrně dlouho a používanou denně jako prostředek k podnikání,ale e39 bohužel sahá sotva po kotníky. Do té doby, než jsem měl e34 jsem i považoval za poměrně velké, prostorné a pohodlné auto, které mi na moje delší trasy naprosto vyhovovalo, ale teď jak se vozím v e39, a jednou jsem si na chvíli zpátky sedl do e34, tak jsem si připadal jak v pravěku

auto je to moc fajn, ale v dnešní době na denní používání už asi trochu přežitek...
Napsal: úte 17.05.2016 07:46
od Zdenda530d
Tak v e34 jsem se parkrát vezl (nikdy neřídil) a interiér je už trochu obstarožní, ale to se dá dnes říct o e39 taky. Ale stejně jak u e39 tak v e34 na mě dýchala taková, těžko se to popisuje; robustnost, kvalita, pevnost.
V e60 co jsem jel, tak jsem nějak neregistroval skřípání, vrzání, ale prostě to auto na mě tak dobře nepůsobilo. Jak je to s novějšími modely nemohu posoudit...
pozn. teď jsem si vzpoměl co mě v mé e39 děsně vrže a vysírá - když stahuju okno řidiče, je to jako když se umývají okna gumovou stěrkou (ještě jsem to teda neřešil, ale štve mě to)

Napsal: úte 17.05.2016 13:40
od Misanek
Zdenda530d píše:
pozn. teď jsem si vzpoměl co mě v mé e39 děsně vrže a vysírá - když stahuju okno řidiče, je to jako když se umývají okna gumovou stěrkou (ještě jsem to teda neřešil, ale štve mě to)

Tak přesně tohle mi e39 dělá taky a taky mě to sere

dokonce i spolujezdcovo to dělá. Ale vypozoroval jsem, že to dělá jenom v závislosti na teplotě - čím se auto víc ohřeje v teplém počasí, tím víc to dělá tenhle zvuk.
Ještě jsem to neřešil, ale taky by se mi hodil nějaký tip po čem přesně jít, abych nemusel pátrat, když už bych to rozebíral
Napsal: úte 17.05.2016 14:00
od Darkstar96
kupte si nový těsnění u okýnka a zbruste trochu ty okraje, vrzání přestane
