Stránka 1 z 1

vybyta baterie e61tour 535d

Napsal: úte 19.04.2016 20:43
od Julesteam
zdar bando,mam na vas otazku. behem mesice se mi 2 vybyla baterka ale nevapada ze by chtela fungovat dal. je tam origo z bmw a je na ni datum do roku 2014 a 4mesic. mam zlamane kabely v pantech kufru a budou se opravovat. myslite ze by to mohlo byt tema kabelama? nebo ze je to pouze baterkou ktera je asi od vyroby. dik za rady ;)

Napsal: úte 19.04.2016 22:48
od tom955i
kabelama, kabely mi to delaly taky,

Napsal: úte 19.04.2016 23:41
od mi00wa
kabely, pokudta baterie nebyla regristrovana taky může odejít za 1-2 roky

Napsal: stř 20.04.2016 06:55
od Julesteam
Jak jako registrovana?

Napsal: stř 20.04.2016 07:58
od mawis
Kdyz das novou baterku tak vymenu musis zapsat diagnostikou. Auto se k nove a stare baterce chova uplne jinak. Novou nezaregistrovanou auto za nejakej ten rok znici...

Napsal: stř 20.04.2016 13:02
od Teddy
Opravím ty tvrzení.... auto se k nové baterce chová TROCHU jinak.
Já jsem dal novou baterii místo původní 8 let staré. Nic jsem neregistroval, protože jsem o tom tehdy nevěděl. Po 3 letech jsem auto prodal. Co vim, tak majiteli baterie dobře slouží už další 2 roky.
Baterie byla úplně obyč noname.

Nikoho nenavádím, jen se už konečně vyserte na to věčný strašení.

P.S. mě to taky vybíjely kabely v pátých vratech. Ta původní baterie po dobití dodnes slouží v lodi. :)

Napsal: stř 20.04.2016 17:00
od Julesteam
no me uz z toho uplne mrda. ted sem zase nenastartoval a to je baterka 2 dny po nabiti . to hodim ze skaly....

Napsal: stř 20.04.2016 18:14
od mi00wa
Oprav ty kabely patych dveri!

Napsal: stř 20.04.2016 18:28
od Julesteam
to jo,ale nejdriv musim koupit toohle : http://www.sencom-kabeltechnik.de/shop# ... y=10569699

Napsal: čtv 21.04.2016 14:46
od Falcon
140 Euro jen kabely? Za takovou cenu je to na klubu i s prací - dělá to několik lidí. Byla o tom nedávno i debata, kde si někdo naivně myslel, jak to určitě jde na kombíku udělat za dvě hodiny s kafíčkem a za 500 :lol:

Napsal: čtv 21.04.2016 15:43
od Julesteam
Falcone ja vim ze ty by si to zvladl ale na jak dlouho by to bylo? a za kolik? potreboval bych to co nejdriv udelat :cry:

Napsal: čtv 21.04.2016 19:58
od Falcon
Zabere to zhruba jedno odpoledne, jen je problém s tím, že jsem přehlcený těmi mými delikátními opravami jednotek, v důsledku čehož takovouhle "hrubou" elektrikařinu často přenechávám dalším klubovým kolegům.

Pokud by jsi na tom trval, že to chceš spravit u mě, tak klidně zavolej pro podrobnosti a případně se rezervuj :)

Napsal: čtv 21.04.2016 21:00
od Julesteam
ok uz jsem jednou u tebe neco mel a vim ze tva prace je vice nez 100% ;) dam vedet

Napsal: pon 11.07.2016 21:23
od sirius
mawis píše:Kdyz das novou baterku tak vymenu musis zapsat diagnostikou. Auto se k nove a stare baterce chova uplne jinak. Novou nezaregistrovanou auto za nejakej ten rok znici...
Registrace baterie slouží jen pro učely servisu aby bylo vidět pri kontrole diagnostikou jak probíhalo nabíjení a take pro to aby při poklesu napětí( ampery) při stání byly odpojeny spotřebiče je to procentuelně z kapacity baterie. S dobíjením nemá registrace nic společného.

Napsal: úte 12.07.2016 00:13
od Joshuax
1. reagujes na ctvrt roku stary tema, takze to puvodni autor asi uz cist nebude...

2. Kdo rika, ze registrace novy baterky nema vliv na nabijeni ? Samozrejme ze ma... Auto potrebuje vedet, ze si ma novou baterku osahat, jaka je jeji tvrdost v jakem stavu ji ma ocekavat atd, stejne tak, jako je rozdil mezi AGM, klasickou gelovkou, nebo kyselinou... Ta se taky kazda dobiji jinak... Registrovat se v zasade nemusi, pokud menis baterku za stejnou kapacitu, ale idealne i stejneho vyrobce ci presny model... Pokud se meni kapacita ci typ, tak se musi registrovat vzdy.

Teda musi se jenom umrit, to je fakt... Ale urcite neslouzi registrace nove baterky jenom k tomu, aby servis vedel...

Napsal: úte 12.07.2016 11:32
od inspi1981
No mate v tom pěknej bordel s tou registraci, neexistuje žádné někdy musí a někdy nemusí :lol:

Napsal: čtv 14.07.2016 22:34
od sedyvlk6
Jsou to dva rozdílné kroky.Registrace nové baterie což slouží k tomu aby altík věděl že je tam nová baterie a podle toho do ní při dobijení použděl správné proudy. A pak je další krok a to je registrace jiného druhu baterie. Což se používá pokud tam někdo cpe něco jiného.Většinou je v autě možnost asi 3 druhů různých kapacit ale taky záleží na výbavě auta.Sociál tam má třeba možnost max 95 ahm. Ale krok číslo jedna se dělá vždy při výměně baterie jinak fakt jde brzo do kopru.Nemusí to být půl roku ale třeba dva a to je málo protože kvalitní baterie nemá problém vydržet klidně 6 let.