Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: ned 17.04.2016 14:05
				od Johnys
				Ahoj, něco klepe v motoru. Přikládám odkaz s videem, který jsem dnes nahrál. Stalo se to, když jsem vyjížděl z křižovatky a hodně jsem přidal a vytočil motor, následkem toho také prasklo sání, které je již vyměněné. Měl jsem sundané víko ventilů a nějak jsem si ničeho nevšiml, vstřiky jsou též v pořádku.
https://www.youtube.com/watch?v=roPK7B7uuPU 
			
					
				
				Napsal: pon 18.04.2016 20:38
				od Johnys
				nikdo neví ?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.04.2016 21:21
				od kadli
				Jak uz jsem se te ptal v jinem tematu, kde mas ty zbytky toho sani? Psal si, ze tam byla dira jako hrom.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.04.2016 21:37
				od Johnys
				kadli píše:Jak uz jsem se te ptal v jinem tematu, kde mas ty zbytky toho sani? Psal si, ze tam byla dira jako hrom.
ruplo ve spoji, takže žádný kousky nikam nevyletěly. Pouze karbon vyletěl ven do motorovýho prostoru, jak to ruplo.
 
			
					
				
				Napsal: pon 18.04.2016 23:14
				od mi00wa
				virive klapky ?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.04.2016 19:29
				od Johnys
				mi00wa píše:virive klapky ?
Bylo to zaslepený.
Podle kamaráda to na 90% dělají nadzdvihátka a klepe ventil.
 
			
					
				
				Napsal: úte 19.04.2016 20:37
				od Johnys
				Asi to bude chcet sundat hlavu a mrknout na to. Jediný co jsem viděl, že chybí v sání, tak kousíček plastu asi 5x5mm, kterej z toho jak bouchlo to sání mohl vlítnout do motoru
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2016 20:13
				od Johnys
				Opraveno. Napadlo mě dolít na zkoušku 1,5l nového oleje, sice nebylo pod ryskou, ale byl těsně před výměnou, měl najeto 13 tis po výměně. Nastartoval jsem, trošku protočil kolem 1200 otáček, pak klepání přestalo, motor začal kuckat a pak se vyvalil modrej dým z výfuku a najednou se motor uklidnil a předl jako předtím. Takže zítra měním olej a snad to už bude v pořádku.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2016 20:44
				od Misanek
				Zvláštní závada
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2016 21:51
				od Johnys
				Prej že to může být prostě už zanešený a je nižší tlak oleje, tak to pak může dělat. Když ty hydroštely jsou ovládaný tlakem oleje. Pro jistotu jak bude vyměněnej olej, tak změříme tlak.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.04.2016 22:19
				od Honza325
				Něco mi říká, že tímto to nebude vyřešený..