Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 14.04.2016 22:38
od mitka
Po nastartování auta se rafička otáček občas pohne nahoru a dolu ne moc ale jde to vidět . I motor trochu přidá a zase se uklidní. Co jsem se dočet jinde na stránkách tak to prej dělá a neřešit to jakej na to máte názor ???

A ještě jedna věc když auto opět stojí je nastartovaný a vyřazený motor jede bezproblému ale občas ve stejných intervalech bajvoko 20s. jakoby v uvozovkách motor dostal ranu . . . když sedim tak se trochu zatrepu a auto jede dal a znova a znova

a jinak se me zdá že ten motor občas vybruje.. co by to mohlo byt ???

Byl sem v brne v RENOCARU a tam mě řekli že to houpaní je normální že to dělá měli to napýchnutý a říkaly turbo ok vstřiky motor taky žádnou závodu nikde na motoru nenašly

Bmw 530d 160kw 3.0 r.v. 2005 180xxx

děkuju za každou odpoved :wink: :wink: nebo doporučení servisu Blansko,Brno,Svitavy

Napsal: pát 15.04.2016 00:07
od mi00wa
Jak jsi napsal turbo, to mas 530d ? Jak mame vedet co mas za motor.

Napsal: pát 15.04.2016 00:51
od TANN3R
mitka píše:
A ještě jedna věc když auto opět stojí je nastartovaný a vyřazený motor jede bezproblému ale občas ve stejných intervalech bajvoko 20s. jakoby v uvozovkách motor dostal ranu . . . když sedim tak se trochu zatrepu a auto jede dal a znova a znova
Tohle umí dělat ukapavajici vstrik. Mnozstvi nafty je ok, ale neprasi, jak by měl, takže podle korekci na diag nezjistis nic..
Zhoupnuti otacek tesne po startu - zase klidne muze delat vstrik, nebo zhaveni.

Ale urcite zajed za nekym, kdo tyhle motory zna, treba si jen precitlivelej :D

Napsal: pát 15.04.2016 07:58
od mitka
TANN3R píše:
mitka píše:
A ještě jedna věc když auto opět stojí je nastartovaný a vyřazený motor jede bezproblému ale občas ve stejných intervalech bajvoko 20s. jakoby v uvozovkách motor dostal ranu . . . když sedim tak se trochu zatrepu a auto jede dal a znova a znova
Tohle umí dělat ukapavajici vstrik. Mnozstvi nafty je ok, ale neprasi, jak by měl, takže podle korekci na diag nezjistis nic..
Zhoupnuti otacek tesne po startu - zase klidne muze delat vstrik, nebo zhaveni.

Ale urcite zajed za nekym, kdo tyhle motory zna, treba si jen

precitlivelej :D
Dobre a kdyz nezjistis na diag. nic a bude to ten vstrik jak ty rikas tak se to da zjistit jak ?

Napsal: pát 15.04.2016 15:21
od TANN3R
Jen na zkusebni stolici, tzn vstriky ven. V podstate, pokud motor nejde pravidelne, na 95% jsou na vine vzdy vstriky.

Napsal: pát 15.04.2016 15:26
od mi00wa
Taky bych to hodil na test vstřiku (stolici)
a udělej to hned, nebo riskuješ díru v pístu, pokud stím budeš jezdit.

Napsal: pát 15.04.2016 16:19
od TANN3R
Jak sem psal, nejdriv bych zajel za nekym kdo se vyzna. Takhle na dalku si kazdy pod pojmem "trepani" predstavi neco jineho..

Napsal: pát 15.04.2016 16:37
od mitka
a náhodou by ste mě neporadily kde nebo v jakým servise ta zkušební stolice je blansko svitavy brno nebo olomouc

Napsal: pát 15.04.2016 16:41
od mitka
jinak sem dnes zjistil další vec v tom houpání otáček při startu se to trochu zhoupne bavíme se o 5mm dolu a nahoru a tak to dela třeba každejch 30s pote když jedu z kopce a mám vyřazený tak se mě dnes stalo že ty otáčky se rozhoupaly jako prase od čárky k čárce a pak sem dnes zjistil když stojím a mám zas vyřazený a začnu otáčet volantem doprava a doleva tak se ty otáčky taky začnou hýbat . . . :( :( :(

Napsal: pát 15.04.2016 17:11
od Teddy
mitko,
sice jsi vpadnul a ani nepozdravil, ale vítej mezi námi. :wink:

Udělal jsi běžnou chybu neznalých - jel jsi do autorizáku. Neznám přímo Renocar, ale v podstatě neznám autorizák, kde by pracovali lidi, kteří mají ty auta opravdu rádi, rozumí jim a rádi je servisujou. Většinou to mají na háku a tak na nic nepřijdou. Načtou paměti závad a když tam nic není, tak je auto OK.

Správnou diagnostikou se dá odhalit hromada problémů. Měřili ti tlaky na liště? za čerpadly? Dívali se na korekce? Dělali lahvičkovej test? Tlaky ve válcích?

Vyndání vstřiků a kontrola na stolici je 100%, ale dělá se až nakonec. Jestli máš najetých poctivých 180 tis. a nelil do toho někdo bionaftu, nebo JZD naftu, tak je na vstřiky ještě brzo.

Obecně.... bavíme se tu o moderním a elektronicky řízeném motoru. Navíc BMW. Ten motor musí běžet naprosto sametově a hladce. Nějaký houpání, zakopávání apod. rozhodně není normální.
Jestli ti špatně práší vstřikovač, nebo dokonce kape, tak to rychle řeš. Jinak skončíš s propáleným pístem.

Napsal: pon 18.04.2016 10:30
od mitka
máš pravdu omlouvám se že sem sem tak nalítl :)

jinak mě žádnej z tech testu nedelali . . . akorat diag. a ta že jim neukazala nic že je auto v pohodě

bionaftu ani žádnej JZD tam neliju tankuju jen na shell v-power nitro + diesel

jinak děkuju za názor a radu :))

Napsal: pon 18.04.2016 11:24
od matiz
Ono taky kdyz tady nakousnes A, tak je dobre napsat i B a je uplne jedno jestli jde o autorizak, nezavisly servis nebo garaznika... V drtive vetsine kdyby se ty testy delaly, znamena to vymenu turba protoze nenatlaci tak, jak to diagnostika vyzaduje. Absolutni vetsina tech aut je nadopovana cipem mnohdy pochybnych kvalit. U mnochych aut uz po identifikaci vyskoci okno ktere informuje o ztrate zaruky na to auto z duvodu zasahu. To se pak tezko hleda... Dalsi vec je ta, ze ta prace neco stoji, sazby jsou vysoke a nikdo je nechce u tech starych aut platit. Originalni turba nikdo neda, da se repas z "kvalitnich" cinskych kopii, protoze ani garrett ani mitsubishi samostatne dily nedodava. Mnohe turba maji elektronickou regulaci, vubec si o nejakem preciznim nastavovani po repasu nedelam zadne iluze. Takto se ty auta polepi a rychle s nima pryc. Jsou vyjete az na pudu, cest vyjimkam.

A je rozdil mezi diagnostikou a zjistenim zavady, to jsou dve diametralne rozlisne veci. Diagnostika je vycteni pameti zavad, zjisteni zavady muze znamenat nekolika denni cinnost. A nedej boze ze je tam tech zavad vic a najednou a bez opraveni vsech to nemuze nikdy fungovat.... To je pak mnoho radosti na starem belidle kdyz je v hajzlu turbo, dpf zaneseny tak ze auto nevytoci vic nez 2k rpm a egr po smrti, nejlepe i s mezichladicem.

Naftava petka z roku 2005 a 180k km je absolutni rarita. V naprosto drtive vetsine tam sice 180k sviti, ale realita je uplne jina. Za uspech povazuju pokud je tam tech 180k jen "podruhe" ... Nerikam ze nejsou, sam jsem nedavno videl e61 se 100k, jenze ta pry stala pet roku nekde na fizlarne. Faceliftovou...

A napisu to na plnou hubu, at se Vam to libi nebo ne, je mne to uplne jedno -) Jestli ze je to zavada sporadicka a objevi se jen jednou za cas a NEZAPISE se do pameti chyb, je temer nemozne na to prijit, protoze vycitani jednotlivych hodnot je relativne pomale a na mereni kratkych dynamickych zmen tady predpokladam neni nikdo vybaveny. Stare pastiky v autorizaku moc nedelaji a nove maji mnpohem pokrocilejsi diagnostiku.

Proto prosim nenadavejte na ty kteri ty auta delaji, protoze nekdy neni mozne zjistit pricinu ihned a levne. A ja jsem videl uz dost aut ktere by bylo vhodnejsi zapalit nez servisovat... Tim nechci rict ze to je tento pripad, ale i takove se najdou.