Stránka 1 z 1
Napsal: úte 05.04.2016 22:29
od Meyle
Zdar, kamarád řeší na svém voze problém že už cca rok je auto velice citlivé na boční vítr. Jelikož s vozem jezdím často i já tak vím že je to hodně nepříjemné. Na autě se vyměnily tlumiče, ramena, uložení tlumiče, uložení stabilizátoru, stabilizátory, čepy řízení atd. Bude se teď dělat i zadní náprava. Po výměně přední nápravy se potíže o 70% zlepšily ale stále to není ono. V minulosti měl i lehce nakřivo volat ale to se srovnalo z výměnou čepů řízení. Najezdily jsem s tím teď asi 300km a volant si zase lehce ujel do strany a auto začalo být více citlivé na vítr než když bylo čerstvě po výměně předku. Napadlo mě že by mohla být převodka řízení zralá na repas? Auto má už najeto cca 300tis. Taky se mi zdá že když jedu do zatáčky a přejedu díru tak volant se více pootočí ve směru kam točím. Zrovna tenhle problém mám i u dalšího BMW které je ale na práci a moc to neřeším a vím že tohle pracovní BMW má úplně vychozenou převodku řízení. Díky za případné rady!
Napsal: úte 05.04.2016 22:51
od horan
Geometrie a kontrola vuli. Co vic chces poradit?
Napsal: úte 05.04.2016 22:57
od Meyle
3D geometrie byla dělána hned po servisu předku. Jak ale říkám myslím si že by to mohla být ta převodka řízení jelikož třeba u Range Roveru když je převodka v hajzlu tak auto plave a když foukne vítr tak se to nedá ani řídit. Jen nevím jestli to ale nemůže být třeba nějaký SB jelikož e39 ještě dost dobře neznám.
Napsal: stř 06.04.2016 06:30
od horan
Urcite to muze byt i neco jineho. Ja nedavno nadaval, ze auto zacalo plavat a delalo to predni horni rameno na zadku. Blbe se ta vule hleda, protoze na STK to nepoznaji a na zvedaku to najdes jen kdyz vezmes za kolo v urcitym miste. Jinak se ani nehne.
Jinak si nenapsal co mas za e39. At se taky vi, co mas za rizeni.
Napsal: stř 06.04.2016 15:16
od Meyle
528 sedan. No ten zadek se bude brzy dělat tak uvidíme jestli bude další zlepšení. Je fakt že mi přijde že zadek je přes nerovnosti trochu hlučnější.
Napsal: čtv 07.04.2016 17:10
od Meyle
Napsal: čtv 07.04.2016 17:22
od Teddy
podvozek znamená předek i zadek. Většinou to odchází společně. Není možný myslet si, že když uděláš jen předek, tak to bude jako nový.
Udělej to obojí.
Jestli nemáš vůli na volantu, když stojíš na místě s vypnutym motorem a kroutíš volantem, tak je převodovka OK. Mě to dokonce klepalo.
No ale jestli jste tam nacpali díly podle tvýho nicku, tak to zase vyházejte a kupte něco co není z bláta! Mě meyle odešlo do 500 km. 2x!
Napsal: čtv 07.04.2016 21:39
od Meyle
Já ted sundaval ramena Meyle HD z jednoho auta kam jsem ty díly nedával a měly natočeno 35tis a auto nemlátilo a bylo pohodlné měnilo se to jen na výslovné přání.
Jinak jsem psal že budeme dělat ten zadek a taky jsem psal že zlepšení po výměně předku bylo o cca 70%. Moc tedy nerozumím tomu proč mi píšeš že jsem si myslel že po výměně předku to bude jako nový
No a abych se vyjádřil k tomu Meyle o kterém píšeš že je bahno

Snejk třeba dává na auta sady ATP a lidi si nestěžují a na autech to rok nebo 2 vydrží a myslím si že Meyle je kvalitou jinde než ATP. Dával jsem před rokem na E46 ramena Meyle HD a světe div se ono to funguje a nemusel jsem nic 2x vyhazovat po 500km.
Napsal: pát 08.04.2016 12:26
od Teddy
Udělal jsi jen předek, sám píšeš, že se to zlepšilo jen na 70% a ptáš se co dál ještě. Tak ti píšu, že ten zadek
Taky jsem ti psal, jak poznáš vůli v převodovce..... není zač.

Napsal: pát 08.04.2016 16:31
od Meyle
Mě šlo spíše o to jestli už někdo tenhle problém s tou převodkou řešil. Budu totiž měnit uložení motoru a můžu jí rovnou vyměnit. Ten zadek se bude dělat hned jak bude čas a do té doby se snažím ještě zjistit maximum informací co by to mohlo ještě dělat.
Napsal: pát 08.04.2016 20:24
od soukupadam
Tak jak je to s těma ramenama Meyle?