Stránka 1 z 2
Napsal: úte 29.03.2016 22:23
od abcent500
Ahoj lidi, hledal jsem zde na foru stejne tema abych nezakladal nove ale nic, co by presne vystihovalo muj problem jsem nenasel.
Pred vice nez mesicem jsem koupil e61, r.v.2007, 530 xd, najeto poctivych 173 tis. Po 14 dnech, kdy jsem s autem vyjizdel na dalnici a rozjizdel se, se auto pri akceleraci zatraslo. Sundal jsem nohu z plynu, znovu seslapl a dalsi 3 tydny se nic nedelo. Dnes na ceste z Ostravy na Brno po prujezdu tunelem jsem se opet rozjizdel z 80 km/hod a auto se znovu zatraslo. Opet nohu pryc, opet plyn a jel dal. Stalo se mi to jeste pred Brnem. Dojel jsem do Vidne a smer Graz jel asi cca 160. Kdyz jsem potreboval zrychlit, automat po seslapnuti plynu podradil, auto se zatraslo a hned zaradil vyssi stupen. Zkusil jsem to znovu a opet podradil a hned zaradil vyssi stupen bez nastupu vykonu. V tu chvili vyletela hlaska "transmission corrupt", drive moderately, reduce your acceleration a ze mam navstivit nejblizsi servis. Na blizkem odpocivadle jsem motor vypl, nastartoval a chyba byla pryc. Uz se s tim nekdo setkal? Pri pomalych rozjezdech od 0 do cca 70 km/hod jde citit houpani, je nepatrne ale jde to slyset na turbu. Pri pridani plynu je rozjezd plynuly, jen kdyz se rozjizdim opravdu pomalu. Jsem z toho v haji...
Jinak s autem jezdim slusne, nejsem zadny zavodnik. U predesleho auta jsem mel pech na prevodovku a ted koukam, ze ho mam zase...
Diky za kazdou radu
Napsal: stř 30.03.2016 00:48
od airbone
abcent500 píše:Ahoj lidi, hledal jsem zde na foru stejne tema abych nezakladal nove ale nic, co by presne vystihovalo muj problem jsem nenasel.
Pred vice nez mesicem jsem koupil e61, r.v.2007, 530 xd, najeto poctivych 173 tis. Po 14 dnech, kdy jsem s autem vyjizdel na dalnici a rozjizdel se, se auto pri akceleraci zatraslo. Sundal jsem nohu z plynu, znovu seslapl a dalsi 3 tydny se nic nedelo. Dnes na ceste z Ostravy na Brno po prujezdu tunelem jsem se opet rozjizdel z 80 km/hod a auto se znovu zatraslo. Opet nohu pryc, opet plyn a jel dal. Stalo se mi to jeste pred Brnem. Dojel jsem do Vidne a smer Graz jel asi cca 160. Kdyz jsem potreboval zrychlit, automat po seslapnuti plynu podradil, auto se zatraslo a hned zaradil vyssi stupen. Zkusil jsem to znovu a opet podradil a hned zaradil vyssi stupen bez nastupu vykonu. V tu chvili vyletela hlaska "transmission corrupt", drive moderately, reduce your acceleration a ze mam navstivit nejblizsi servis. Na blizkem odpocivadle jsem motor vypl, nastartoval a chyba byla pryc. Uz se s tim nekdo setkal? Pri pomalych rozjezdech od 0 do cca 70 km/hod jde citit houpani, je nepatrne ale jde to slyset na turbu. Pri pridani plynu je rozjezd plynuly, jen kdyz se rozjizdim opravdu pomalu. Jsem z toho v haji...
Jinak s autem jezdim slusne, nejsem zadny zavodnik. U predesleho auta jsem mel pech na prevodovku a ted koukam, ze ho mam zase...
Diky za kazdou radu
rozhdone potrebujes zajst na bmw diagnostiku. Ak prevodovka vypisovala chybu, ktora aj zmizla, bude zapisana v pamati zavad. Lebo rozsah problemov ktore to mozu byt je naozaj pomerne siroky....
Napsal: čtv 31.03.2016 22:52
od Johnys
řekl bych že hydroměnič na odchodu. Dělá mi to něco podobnýho, kolem 80 v záběru do kopce se zatřese. Borci co dělaj automaty mi to potvrdili, že je to hydroměnič.
Napsal: pát 01.04.2016 00:19
od Jirke
Jak se tohle muze stat na 170.000km ?
Napsal: pát 01.04.2016 05:59
od Giovany1971
abcent500 píše:Ahoj lidi, hledal jsem zde na foru stejne tema abych nezakladal nove ale nic, co by presne vystihovalo muj problem jsem nenasel.
Pred vice nez mesicem jsem koupil e61, r.v.2007, 530 xd, najeto poctivych 173 tis. Po 14 dnech, kdy jsem s autem vyjizdel na dalnici a rozjizdel se, se auto pri akceleraci zatraslo. Sundal jsem nohu z plynu, znovu seslapl a dalsi 3 tydny se nic nedelo. Dnes na ceste z Ostravy na Brno po prujezdu tunelem jsem se opet rozjizdel z 80 km/hod a auto se znovu zatraslo. Opet nohu pryc, opet plyn a jel dal. Stalo se mi to jeste pred Brnem. Dojel jsem do Vidne a smer Graz jel asi cca 160. Kdyz jsem potreboval zrychlit, automat po seslapnuti plynu podradil, auto se zatraslo a hned zaradil vyssi stupen. Zkusil jsem to znovu a opet podradil a hned zaradil vyssi stupen bez nastupu vykonu. V tu chvili vyletela hlaska "transmission corrupt", drive moderately, reduce your acceleration a ze mam navstivit nejblizsi servis. Na blizkem odpocivadle jsem motor vypl, nastartoval a chyba byla pryc. Uz se s tim nekdo setkal? Pri pomalych rozjezdech od 0 do cca 70 km/hod jde citit houpani, je nepatrne ale jde to slyset na turbu. Pri pridani plynu je rozjezd plynuly, jen kdyz se rozjizdim opravdu pomalu. Jsem z toho v haji...
Jinak s autem jezdim slusne, nejsem zadny zavodnik. U predesleho auta jsem mel pech na prevodovku a ted koukam, ze ho mam zase...
Diky za kazdou radu
I ve 170 může odejít..to jsou km kdy by se měl preventivně měnit... jinak kdo jezdí s načatým měničem riskuje.. to že dojede zpět na odtahovce..a z další bude mít převodovku plnou špon..a bude muset následovat rozborka.
Napsal: pát 01.04.2016 14:14
od abcent500
Ja budu doufat, ze to bude jen hydromenic a nic vic. Jeste pred mesicem to jezdilo krasne, pak se to jednou pri rozjezdu zatraslo, pak nasledovalo houpani pri mirnem rozjezdu a naposled to co jsem zminil vyse. Odepsali mi z Kaps, cituji:
Dobrý den,
u těchto vozidel bývá problém v nesprávné funkci hydroměniče,který přenáší kroutící moment z motoru na převodovku,toto se projevuje kolísáním otáček při ustálené jízdě nebo prokluzem při akceleraci.Každopádně dle Vašeho popisu chování převodovky se zřejmě jedná ještě o jiný problém.Závada převodovky může být zapříčiněna vadným hydraulickým rozvaděčem,který zajišťuje řazení převodovky,nebo se může jednat i o mechanickou závadu.
V tuto chvíli bych Vám doporučil navštívit autorizovaný servis BMW pro zjištění závady převodovky,jelikož evidentně z nějakého důvodu přešla do nouzového režimu a tato chyba by měla být uložena v řídící jednotce převodovky.
Následně po diagnostice převodovky bychom mohli konzultovat další postup opravy.
Na stredu jsem objednany na diagnostiku u Bmw a pak budu resit co dal. Napisu az budu vedet vic.
Diky vsem za reakce!
Napsal: čtv 07.04.2016 12:22
od abcent500
Tak jsem zase tady. Vcera jsem navstivil Bmw zde v Grazu k diagnostice. Nevim zda maji prevodovku moznost v garazi vyzkouset jelikoz na vypisu stoji, ze pocas zkousky prevodovka obcas trhla. Zda se jim v poradku, nebo spise mela by byt v poradku, jen je treba vymenit olej, olejovou vanu a filtr. Takze jsem se nic zasadniho nedozvedel. V ZF Pakre si stoji na vymene menice, ze by to bylo jen olejem se jim nezda. Vymenit olej? Cca 12000 Kc nebo menic ccca 31000 Kc? Pokud vymenim olej, problem dejme tomu bude pryc, budu na tom dobre. Kdyz ne, budu absolvovat vymenu menice + olej, mam pravdu?
Napsal: čtv 07.04.2016 14:56
od Honza325
ano
Napsal: čtv 07.04.2016 17:05
od abcent500
Kaps nebo ZF-Pakra?
Diky
Napsal: čtv 07.04.2016 20:39
od Dala
Za mě jednoznačně ZF Pakra Jihlava.
Napsal: čtv 07.04.2016 20:58
od mobilman
Zdravím: volil bych ZF Pakra - před 14 dny výměna oleje s proplachem, vana , a všechny těsnění - super přístup, ochota a origo díly.

Napsal: čtv 07.04.2016 21:30
od Meyle
ZF Pakra

Napsal: pát 08.04.2016 17:52
od abcent500
Super, budu to resit tedy v Pakre.
Nekde jsem tady nasel kladny ohlas na p. Prajslera z Ostravy, prej dela prevodovky za lepsi peniz. Ted jsem s nim domluvil a tvrdil, ze menic to urcite nebude, ze spis elektronika nebo neco takoveho. Tak kazdej rika neco jineho. Moje prvni Bmw a uz me ta radost prechazi...

Napsal: pát 08.04.2016 21:20
od abcent500
Teď jsem dostal odpověď z tolik uznávané Automat Cars Servise (
www.prevodovka.cz), cena za výměnu hydroměniče 45 000 Kč

+ napsali, že mají podezření na mechatronik ( 30 000 Kč). Si dělají srandu?

Napsal: pát 08.04.2016 21:21
od mobilman
Ahoj co se týče elektroniky tak mně servisní mechanik v ZF Pakře říkal, že na mechatronik nedostávají žádné díly - tak nevím jak dopadneš - pak napiš, určitě zkusit reset adaptací aut.převodovky.

Napsal: pát 08.04.2016 21:38
od abcent500
mobilman píše:Ahoj co se týče elektroniky tak mně servisní mechanik v ZF Pakře říkal, že na mechatronik nedostávají žádné díly - tak nevím jak dopadneš - pak napiš, určitě zkusit reset adaptací aut.převodovky.

Jak provedu ten reset?
Napsal: sob 09.04.2016 16:49
od mobilman
Je to zde z fora BMW:
RESET adaptace automatické převodovky E60:
1) otočit klíčkem zapalování do druhé polohy 1+2 (zavřeny všechny dveře)
2) otočit klíčkem do pozice 3 bez stisknutí brzdového pedálu asi na 1sekundu a pustit
3) až se zobrazí symbol brzdového pedálu na BC a zazní signál ihned zmáčknout plynový pedál až na "kick down" a držet
4) po zmiznutí symbolu brzdového pedálu z BC pustit plynový pedál
5) vypnout klíček a vytáhnout ze zapalování.
RESET adaptace automatické převodovky E61:
Mě to pomohlo, přes plynový pedál.
1) Nebudeš vůbec šlapat na brzdu
2) Nastartuješ, rozsvíti se kontrolka > Start a obrázek noha na brzdě
3)Po té šlápneš plynový pedál na doraz a držíš dokud nezhasne kontrolka z bodu 2. jak zhasne povolíš plynový pedál a měl by zaznit gong.
4) vypneš zapalování > Hotovo.
Napsal: sob 09.04.2016 16:52
od mobilman
Ještě elegantněji to jde kdo má diagnostiku.

Napsal: sob 09.04.2016 18:05
od abcent500
Dnes jsem to zkousel a zadny obrazek nohy na brzde se mi nerozsvitil. Strcim klic, otacet s nim nemuzu jelikoz mam tlacitko start-stop. Po strceni klice stisknu start ale rozsviti se klasicke kontrolky jako pri startu, zadna noha na plynu tam neni....
Napsal: sob 09.04.2016 21:08
od mobilman
Tak to je mi líto, musí ti poradit jiní - mám před F. r.v.2004.
